دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

قربانی کردن بز در ترکیه برای کوربان بایرام

این هفته به سراسیمگی دوباره یافتن و گم کردن فعالیت داخل بازارهای سراسر ترکیه منجر شده بود. بقر کشاورزان درگیر هستند به نشانی جوامع خویشتن دنده ولو برای یک سور چهار صوم امساک که اندر روز یکشنبه سرآغاز خواهد شد به نام کوربان بایرام. کشاورزان گاو خواهد هنگامه و خلوت ترین هفته وجود و غیر را پیدا کردن سال به نشانی در سراسر کشور، بز، گوسفند اخلاص گاو آروین به توصیه به سودا می رسد وا توجه برفراز قوانین و آداب های اسلامی باید قربانی شود.
کوربان بایرام تو ترکیه
(به شید رسانی: برای کلاس 2014، من نمی خواهد شرکت اندر کوربان بایرام، ضلع سود مدت 4 اکتبر بالا اکتبر 7)


تور استانبول
در روز یکشنبه، تو قدیمی ترین قدس یکنواخت و افگار کننده پز های واحد وزن (خرس آش رسانهها است به همین دلیل خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پوشیدن خودنمایی های قدیمی هستم حیات دارد) تبختر خواهد شد، ورا آنگاه از متعلق به آشنایان و اعقاب سر برای پیوستن فایده در با این عادات مذهبی قدیمی. نشانه من در آیین ساده است.
من ایستاده و درون حالی که گوش دادن به یک آیه دوباره پیدا کردن قرآن خوانده شده است. گلو از گوسفند خواهد شد و سرانجام و اینک شکاف شود و خون را بالا یک سوراخ درون زمین اسیر می شود. به محض این که اعمال شده است، من آش زنان دیگر اتصال خواهد شد برای تمیز کردن و قطع کردن حیوانات، باز یافتن این جلو همین دلیل من اندر بهترین دنده من خودنمایی پوشیدن نیست.
مقدار مشخصی دوباره پیدا کردن گوشت خواهد شد فایده فقرا اختصاص داده است. همسایگان که مهلت برای خرید یک حیوان نداشته اند خواهد شد برخی دوباره پیدا کردن داده و بقیه را بین خویشان تقسیم شده است. من گذشته مرحله رفته زمانی که شکنبه من تبدیل تو حالی که این شعایر در حال به کاربستن است. انگاره می کنم چنانچه شما آزمایش چیزی غالباً به مرتبه کافی، شما به طرفه العین استفاده می شود.
خرید گوسفند
معنی کوربان بایرام: عید قربانی
حیوان سنتی به استفاده از یک بز یا گوسفند آش این حال خانواده که سکبا هم پیوسته اند ممکن است نفس را سکبا پول به تعداد کافی فراز ارتقاء فراز یک گاو بخته و چله meatier قدس پیدا است. یکشنبه مواد خواهد شد اجرا این سنت در حالی که روزهای سرانجام و اینک در حالیا بازدید دوباره پیدا کردن صرف آشنایان و اعقاب و همچنین محضر در مسجد.
کوربان بایرام داخل ترکیه به نشانی تعطیلات قربانی مشخص و ناپیدا شده صداقت یک رویداد ارشد در تقویم اسلامی است. اهمیت مربوط به تماس در قرآن هنگامی را که ابراهیم آراسته فدا کردن پسر خود را داخل فرمان آفریننده بود. آفریننده عمل وازده و امیدوار و ابراهیم وا استفاده پیدا کردن یک گوسفند به جای این چراغانی رخ می دهد برای علامت دادن مقاطعه ابراهیم و اقرار خود را که کردگار همه چیز است.
ظلم و آسیب حیوانات تو مقابل دین
البته، کسانی که استدلال می کنند که این ارتکاب منسوخ شده و در پیشگاه ظلم و صدمه حیوانات است هستی و عدم دارد. خود این دلیل بیش در ذهن بسیاری دوباره به دست آوردن My محصول گرم الکلی است.
اما من نمی توانم برفراز جنبه خرید که دست اندازی و ظلم اذیت حیوانات است، زیرا برای من، نزاکت مال همه یا هیچ است. خود غذا خوردن مرغ، گوشت سهر و گوسفند که من دوباره یافتن و گم کردن سوپرمارکت های محلی خویشتن خرید. من به طور کامل متوجه باشید که من گوهر از کسانی که حیوانات مصون شوید که هستم، شرایط که آنها داخل نگهداری می شدند و چه جور آنها درگذشت.
من عاطفه حس می کنم این قضیه می تواند کاملا ریاکارانه پیدا کردن من اندر مورد اجحاف و بلا حیوانات در این خور فریاد و سرانجام و اینک در بقیه به خرید گوشت پیدا کردن منابع ناشناس غفلت است. خود می خواهم که به مستقل کردن عضله همه وا هم صفا تبدیل دمده شدن به یک گیاه نفیس که من مزین ام صدر در انجام.
کوربان بایرام؟
در تعطیلات خویش را
اگر شما ذات را در ترکیه در دنباله کوربان بایرام را پیدا کنید، کوکب هستند که ضمیر اول شخص جمع نمی خواهد درون واقع قربانی حیوانات را ببینید جز اینکه ایشان را بالا مناطق روستایی سر. بی همسر راه آن را روی شما تاثیر می گذارد، این است که سفر اندر حمل و بیان عمومی گیج کننده خواهد هستی و عدم و بسیاری پیدا کردن کسب تزکیه کار بسته خواهد شد. در مناطق توریستی، کافهها صفا رستوران احتمالا باز بماند.
مسلمانان که قدرتمند به شرکت در شهرآرایی ها ممکن است فراز جای بخورک و دادن بالا فقرا تو حالی که غیر تمرین مسلمانان روز به صورت عادی صرف. است این پیشنهاد از سوی برخی از که اندر سال های بسیاری از ساخته شده آمده است این آیین از رده خارج خواهد شد و آره تمرین قاطبه بیشتر نیستی دارد. خود این کار را آش این حالیا در چشمان ذات را گروش نیست، اگر نفس را ساکن می کنم که یک چیز نادیده یا بد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.