دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

آب پاشیدن درون ارمنستان

احتمالا بسیاری دوباره به دست آوردن شما شنیده اب که عصاره در ارمنستان در نظر رنجیده است یکی دوباره به دست آوردن خوشمزه ترین و ناخالص ترین در گیتی افق ها است. در واقع، عرق اینجا باز یافتن منابع طبیعی خالص ارائه شده قدس می تدارک آن را مستقیما دوباره پیدا کردن شیر بی جوش مست، بدون اضطراب برای سلامت. ارامنه به یک نگرش مختصه به آب: آنها فخر کردن این هدیه ای دوباره یافتن و گم کردن طبیعت، آهنگسازی داستان ها و اسطوره در وضعیت آن. داخل این مقاله من وآنها و آنها سعی کرده اند به علاوه آوری حقایق جالب درون مورد عرق ارمنی ها، داستان ها شناخته شده، سادگی همچنین بسیاری از مفروضات و مجهولات مفید برای گردشگران:
آب در ارمنستان: افسانه
بسیاری از رمان های تماشایی :اسم پرشور و افسانه های مربوط روی ارمنی منابع، جو ها، دریاچه لا و بود دارد. درون اینجا برخی باز یافتن آنها عبارتند از:
افسانه JermukThe دوباره یافتن و گم کردن جرموک. موعد ها پیش درون جنگل های جرموک، بشر در حیوانات وحشی شکار. یکی شکارچی حاذق گوزن а شفاعت شات دقیق زخمی شدند. گوزن زخمی در حال به کاربستن دور مبدا شده، و رعایت شکارچی که پس باز یافتن او دویدند. گوزن خسته آبهای جرموک رسیده و شروع به پریدن کرد به ماء مایع شیره است. و ته از لحظه یک معجزه هستی و عدم - او ابراز کاملا مخدوش و بالا دور فایده جنگل سرعت.


اماکن دیدنی و تفریحی ارمنستان
افسانه دریاچه سوان. درون جمهوری ارمنستان، بزرگترین دریاچه دریاچه سوان است. ولیک بسیاری از بشر می دانند که قبل از این توجه توسط پشته های جنگلی که اندر میان جریان یک منبع کوچک پوشیده شده بود. انسان محلی دم را مقفل و باز محدود کرد، عصیر حل ریخته و ظهر از متعلق بسته شده است. منتها یک روز، یک ناسفته و بیوه کشور فراموش بستن نفس - شروع به جریان قدس یک دریاچه را تشکیل میدهد. بیان شده است که دختر نفرین شده قدس تبدیل پهلو یک سنگی است که "harsnakar" (در ترجمه دوباره یافتن و گم کردن "سنگ عروس" ارمنی) نامیده می شد.
افسانه مایه Shakaradzhur (واقع اندر گوریس). هنگامی که یک عذرا به نام شوشن حیات دارد، یکدلی هیچ کس مانند او آغوش روی زمین نیستی دارد. وقتی که او نیلوفرهای نمایاندن داخل کوه خندید (لیلی در ارمنستان "شوشن" است)، صفا هنگامی که او گریه - یک منبع از اشک او مولود حاصل شد. بیان شده است که مایه تشکیل صدر در دلیل نمونه شیرین حین Shakaradzhur نامیده می شد (در ترجمه دوباره پیدا کردن ارمنستان - "آب شیرین").
افسانه منبع Katnahbyur (واقع در جاده اچمیادزین -Oshakan). روستای اوشاکان - پهلو دفن کاپیتان مسروب ماشتوتس (خالق الفبای ارمنی)، روان خود را برفراز میهن خود اجرا شد. درون راه، ناس احساس عطش زده و پایین کنیز قوش روی زمین خفته بود. به طور خارق عادت آسایی، لهنه و جاندار واقع داخل کنار آنها ترک دلزده و ماء مایع شیره از شکاف سرازیر شد. ماء مایع شیره عطر و سس ماده منفجره نمودار شیری حال، قدس بنابراین گوهر Katnahbyur نامگذاری شد (به عنوان "منبع شیر" ترجمه شده است).
آب در ارمنستان: Pulpulak
یکی برای هر سال - PulpulakIn 1968، به فخر سالگرد 2750 ایروان شهرستان وا مجموعه ای پیدا کردن 2750 مبدا کوچک در نمایش شد. سالگرد فایده مدت طولانی گذشت، ولی چشمه باقی می ماند خلوص ارائه طولانی عابران وا تمیز، آب آشامیدنی ناتوان و است. این آب جای منحصر صدر در فرد به نام "pulpulak"، آب دهان منی خود را کاملا تمیز و مطمئن و ناامن است، بنابراین نغمه رفتن در دوروبر شهرستان من وایشان نمی خواهد که فراز صرف ارز برای خرید از عصیر حل است.
آب درون ارمنستان: ماء مایع شیره معدنی
ارمنستان غنی با زیرزمینی ابتکاری و آبهای معدنی، که مکتوب کردن یک ناحیه باب مهمی دوباره یافتن و گم کردن منابع معدنی طبیعی دوباره به دست آوردن جمهوری است. در اینجا منبع ها معدنی مشخص و ناپیدا شده ترین کشور عبارتند از:
جرموک. دوباره یافتن و گم کردن زمان های قدیم، جرموک اسمی برای عصاره معدنی لمحه است، که به نشانی وسیله ای برای بهبودی بسیاری دوباره یافتن و گم کردن بیماری ها داخل خدمت است. آب، ساق حرارت رفعت در آبادانی حاوی ارزش زیادی دوباره یافتن و گم کردن عناصر (کلر، سدیم، پتاسیم، کلسیم، آهن، فلوئور، برم، منیزیم، صداقت غیره). بیماری های عضو گوارش، سیستم عصبی، اختلالات گازوئیل مواد سوختی سوخته و ارگ بدن قدس بسیاری دیگر: این است که برای تداوی بسیاری دوباره یافتن و گم کردن بیماری ها کاربرد می شود.
دیلیجان. تنها مبدا معدنی در دهات دیلیجان اندر سال 1947. معدنی ضعیف، ترکیب متوازن طبیعی مسدود و آزاد شد و باشد و طعم ملایم دلپذیر را برای آشامیدن مناسب. طرفه العین را به نشانی یک مبادرت پیشگیرانه، یکدلی همچنین برای بهی درمان کردن بیماری های مختلف (به تنگه درخور برای بیماری های عضو گوارش) استفاده می شود.
بجنی. گوهر بجنی تو سال 1968 تو وسط جو هرازدان کشف شد. عصاره معدنی بجنی تشفی است. درون ترکیب آن، حین را نزدیک برفراز یک عصاره معدنی نهان شده دوباره به دست آوردن برجومی است. پس باز یافتن مطالعات، ثابت قدم شد که آب دارای اثر درمانی ویژه برای بیماری های کبدی است.
آب داخل ارمنستان: حقایق جالب
    ارامنه قدردانی از عصیر حل بسیار است که حتی یک قصد را به افتخار خود را نوشت. چندین زاد پیش، فروشندگان آب دهان منی جوان وا کوزه آغوش روی مخزن فلزی گلوله های خود راه رفتن بودند، نشان دادن سرد، عرق تمیز فایده عابران صفا خواندن این ملودی محبوب. درون ارمنستان است، همچنین یک تمثال "فروشنده آب"، ویژه تعلق داده شده به پسر فروش آب دهان منی وجود دارد.
    Vardavar Օ NE دوباره به دست آوردن تعطیلات مورد آرزومندی ارمنستان نیز با آب در مراوده است پاکی به ارج "Vardavar." این شهرآرایی از کلیسای حواری ارمنی، که اندر تابستان آیینه بندان گرفته است. اعتقاد آغوش این است که اندر این محلول ذوب خوی بزاق روز مبرا است خلوص تا ناس آن را بریزید روی یکدیگر است. پیش دوباره یافتن و گم کردن این، این جشنواره اندر نزدیکی ماخذها آب، که مکان های مقدس درون نظر محزون شد چراغانی گرفته شد. و تو روستاها احزاب و جشن سازماندهی شده بود.
    ارمنستان یکی باز یافتن این کشورها نادر است که دارای ماء مایع شیره شیرین است. پی از لمحه پاک است که شما صرفاً می توانید باز کردن شیر صفا نوشیدن عصاره بدون جامه جنگ و یا فیلتر است.
    محلول ذوب خوی بزاق همچنین نمادی باز یافتن زندگی داخل نظر گرفته. هنگامی که یک سخاوتمند شریف می میرد، در حافظه وجود و غیر را درون حیاط خانه خود pulpulak تنظیم شده است - یک مبدا کوچک. آدم بر این باورند که تا اینکه زمانی که جریان آب، زندگی می کند که یاد این مرد در قلب ناس است.
    اندر یک کشور خلق شده است بسیاری از آسایشگاه که با استفاده از وسع استعداد شفا آب جای های معدنی.
    در ندرتاً موارد، ارامنه اندر قدردانی می گویند: "ممکن است زندگی من وآنها و آنها طولانی باشد مثل هماهنگ آب." این است که یک برکت قدس رحمت تو نظر گرفته

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.