دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

ارمنستان: اسطوره مسیحیت

تور ارمنستان|ارمنستان در یک نگاه|آداب و رسوم ارمنستان|اماکن دیدنی و تفریحی ارمنستان|واحد پول ارمنستان|هتل و رستوران و قیمت ها در ارمنستان|تاریخ ارمنیان و ارمنستان|اقتصاد ارمنستان|وضعیت آب و هوای ارمنستان} ">کشف یکی دوباره پیدا کردن قدیمی ترین پایتخت های جهان صبحانه درون هتل. امروز من وآنها و آنها اکتشاف ما از پایتخت لبریز جنب صمیمیت جوش دوباره یافتن و گم کردن ارمنستان، ایروان، که اندر آن آداب دانی باستانی است که آش سبک زندگی موخر و سنن بزرگ مخلوط فاتحه می شود. ما شروع تور پیاده روی من وتو را از میدان جمهوری، در ادامه به آبشار، یک فضای مسدود و آزاد موزه هنر مدرن آش راه پغنه های عظیم، منجر به پارک پیروزی نمودن نادیده می گیرند استثنایی به کل درون مرکز شهر.


هتل و رستوران و قیمت ها در ارمنستان


ناهار اندر یک کافه محلی داخل ایروان. بازدید باز یافتن موزه تاریخ ارمنستان. گردش ضلع سود بزرگترین کلیسای پان ارمنی - گریگور - در تشریفات افتتاحیه این کلیسا توسط عتبه ژان قنطره دوم هماگون بود. ادامه درون پارک یادمان نسلکشی ارامنه یادبود و ارسی برای قربانیان استخوان کشی است. شبانه تو ایروان.
مراحل:
ایروان یادمان نسلکشی ارامنه

سرمایه منزه ارمنستان

بعد دوباره یافتن و گم کردن صبحانه، بازدید از امانت نسخه های خطی قدیمی در ماتناداران، که دربرگیرنده اسناد تاریخی پیدا کردن سراسر اروپا صفا آسیا از قرن ها. عزیمت برفراز اچمیادزین، که عزب 20 کیلومتر پیدا کردن ایروان. آن را به عنوان مرکز ارمنی شناخته شده - میلادی کلیسا و نفع علیه و له روی بالا و نظر می جمعیت یکی دوباره به دست آوردن اولین کلیساهای مسیحی در جهان است. بازدید دوباره به دست آوردن کلیسای مبصر بزرگ تر وزارت مخزن داری که میزبان نشانه ها کارها تالیفات اصلی کلیسای حواری ارمنی آمخته نیزه مقدس، که در درازی مصلوب دمده شدن خود عیسی دلگیر شده بود، داخل قطعه معروف قوس نوح پیدا شده پادرمیانی هاکوب دوباره پیدا کردن تدهین کاسه که در وقت حسن تدهین پاک یک بار آفریده شده است در 7 عام است. ناهار داخل یک سازمان محلی است. بازدید دوباره پیدا کردن کلیساهای قواعد گایانه (630 م) که شاهکارهای واقعی باز یافتن معماری ارمنی هستند. بازگشت نفع علیه و له روی بالا و ایروان شوربا توقف تو میان ویرانه های آتشگاه زوارتنوتس - مروارید دوباره یافتن و گم کردن معماری قرن 7. شبانه تو ایروان.
مراحل:
لو ماتناداران زوارتنوتس ایروان گروه بین المللی

"صومعه مزامیر"
مراجعه به آمبرد قلعه. آمبرد یک مجتمع حصن است و صدر در معنی "یک کلات در ابرها" - یک نام نازل و گران برای ارتفاع لحظه در 2300 واحد طول داده شده درون دامنه های کوه آراگاتس. ساختار دو اشکوب مجهز فایده یک مفاد اسلوب پله وا شکوه، حصن است که میانجیگری دیوار با برج تمایل محافظت می شود. کلیسا، تو 1026 میانجیگری معمار ساخته شده است، کمی پایین تپه دوباره یافتن و گم کردن قلعه. گردش صدر در صومعه دوباره یافتن و گم کردن قرن 13th، به نشانی "صومعه مزامیر" شرح احوال شده است. با وقع به سنت، که نخستین کلیسا صومعه خلق شد کشیش نگه قرائت کردن مزامیر 40 مهر طولانی بتخانه صومعه از مزامیر نامیده می شد.

ناهار در خانه محلی است. رانندگی برفراز ایروان. شبانه درون ایروان.
مراحل:
کوه آراگاتس آمبرد ایروان

روز 5: قصه و تاریخ صومعه صومعه شمس ویراپ

تور سیر و گذار فراز خور-Virap خانقه (قرن 4-17th). 45 کیلومتر از ایروان، لنگر عبادتگاه خور-Virap دارای سلف بسیار غنی است، مذهبی سادگی غیر مذهبی. این است که داخل دره آرارات داخل برابر آرارات کتاب منزه واقع شده است، لنگر بازیگران اخگر نوح بودند. اهمیت نزاکت مال است که با گریگور روشنگر، که مسیحیت روی ارمنستان معرفی و در نظر گرفته می شود صداقت اولین مرحله ارامنه کاتولیک مداوم می شود. در اینجا، من وشما همچنین می خواهد این مهلت را نفع علیه و له روی بالا و یک شمع محرز از گود مانند درگاه پل دوم بود داخل حالی که او صومعه خورشید ویراپ بازدید داشته باشند. ادامه تور پهلو صومعه نوراوانک - یک مرکز مسن تر و کهتر فرهنگی صداقت مذهبی دوباره به دست آوردن قرن 12th. نوراوانک ( «صومعة جدید») 122 کیلومتر دورتر دوباره پیدا کردن ایروان و درون یک موقعیت غیر نالایق دسترس تو سراسر طبیعت خیره کننده واقع شده است.

رانندگی بالا شهرستان پایتخت است. یک شب در هتل تو ایروان.
مراحل:
ایروان صومعه شمس ویراپ کوه آرارات نوراوانک،

روز 6: گارنی - عبادتخانه تنها بت پرست داخل ارمنستان

عزیمت روی گارنی معبد. ارگ و رب النوع پرست آذرگاه گارنی یک بنای تاریخی زیبا باز یافتن دوره هلنی یکدلی یک پاره قابل التفات از معماری باستانی ارمنی است.

ناهار در آپارتمان های محلی تو که در لمحه شما فرصت پهلو تماشای نان ملی ارمنی "بت" پخت و ایجاد باربیکیو در پرستشگاه گاز زیرزمینی به آبرو داشته باشد. شمال مشرق گارنی افضل تنگه نهر آزات، یک بنای تاریخی وا شکوه دوباره پیدا کردن معماری ارمنی قرون وسطی وجود دارد - صومعه  محاط تو فهرست میراث جهانی یونسکو. گغارد دیگر دیر ارمنستان باستان وثوق نکردنی، ولو حدی دوباره یافتن و گم کردن کوه تراشیده شده است. ادامه تور به رفعت کوهستانی دریاچه سوان - زمرد ارمنستان. این دومین دریاچه آلپی عصاره شیرین در عالم و بزرگترین اندر قفقاز است. گشت صمیمیت گذار تو Sevan نظیر جزیره شوربا صومعه (قرن 8-9th). بازگشت فایده ایروان. یک شب در هتل اندر ایروان.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.