دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

مکان غیرمعمول ماه : صرح هات رودخانه

واقع اندر صحرای غربی استرالیا، حاکمیت جو هات است. حکومت داخل استرالیا "مستقل مستقل" است، هرچند که هیچ ملتی در آفاق به رسمیت نهان نشده است. نفس را اندر یک وضعیت حقوقی زندگی می کند و ربط ای سخت و ناپسند آش استرالیا دارد.


بلیط چارتر آنکارا
Hutt River اندر تاریخ 21 آوریل 1970 میانجیگری لئونارد جورج کاسلی تاسیس شد. کاسلی "کشور" را درون پاسخ صدر در اختلاف وا دولت استرالای غربی مبنی آغوش آنچه که او اندر نظر غمناک بود، به آدرس مقادیر تولید کامل و ناسره گندم اخلاص همچنین مالیات در نظر گرفت. کاسلی و دودمان های دیگر که مزارع خویشتن را در رودخانه هات درون اختیار داشتند، برای مقابله با این سهمیه کوشش کردند سادگی کاسلی سکبا فرماندار استرالای غربی اعتراض کرد. هنگامی که دولت عرض آشکار کرد که این سهمیه را رد نخواهد کرد، کلالی 52 میلیون دلار برای جبران خسران جبران کرد. پس دوباره پیدا کردن آنکه او ناموفق وجود و ضبط را دوباره یافتن و گم کردن دست داد، او صفا همکارانش به آیین بندی انگلیس (قانون انقراض 1495) اظهار کردند که «آنها را« روی آنها اذن داد که جدا شوند و آزادی آنها را دوباره پیدا کردن استرالیا بیان کنند.
دولت استرالیای غربی تصریح کرد که نمی تواند آنها را ایستا کند، بنابراین از اقبال ملی تو کانبرا تقاضا کمک کرد. استرالیا پس پیدا کردن آن، سر پل هاسلاک، بیان کرد که برای استرالیا مداخله اندر جدایی ناپذیر است. طبق قانون استرالیا، شانس برای مبارزه با اعلام کاسلی تاخت سال داشت صمیمیت زمانی که این کار ادا نشد، استان تو تاریخ 21 آوریل 1972 وضعیت حقوقی داشت. (همانطور که گفتم، این یک غیبت قانونی است)!
در اوایل دهه 1980، استان هات رودخانه اعتراف کرد خویش را به عنوان یک پادشاهی، ولیکن به زودی لذا بعد از تکرار به اصل اولیه وجود و غیر را پیدا کردن حکومت. حکومت اسلامی مبادرت به پراکندن تعدادی از تمبرها بی آلایشی سکه های نفس کرد. پولی از خاک استان هات رود دلار دلار هات است که روی 100 عادات تقسیم می شود. دلار Hutt River با نسبت یک ضلع سود یک سکبا دلار استرالیا گره خورده است. هرچند تعداد کمی از نفر ابوالبشر و جانور در واقع درون رودخانه هات زندگی می کنند، توقع می کند که شهروندان سراسر گیتی افق ها از 13000 شخص است.
دولت استرالیا واقعا وا حت استخر یا کاسلی مداخله نمی کند. این رخصت می دهد او را درون دلپذیری خویشتن داشته باشد، حتا زمانی که او مشکلی ایجاد نمی کند. وا این حال، استرالیا بیانیه ای صادر کرده است که شرکت ها به حرکت درآوردن نیستند درون "استان" برای جلوگیری از پرداخت مالیات به مجازات رساندن شوند. اگر ناس سعی می کنند این کار را اعمال دهند، سکبا جریمه های سنگین بی آلایشی جریمه حضوراً می شوند. این رعایت در اینجا این است که "اجازه دهید این فتا دیوانه مشغول درگیر دل بسته کننده باشد منتها ما نیت سرود نداریم طرفه العین را گسترش دهیم." او همچنین تو حال مجهز از دادگاه تو دادگاه بین المللی شکایت می کند و مطالبه می کند که سرزمین های غیرقانونی درون غرب استرالیا ذات را تحت چراغانی بین المللی .
اگر ضلع سود سمت کنار غربی برسید، جو هات برای توقف غیرمعمول قدس جالب رعایت می کند. این واقعا یک مزرعه کاپیتان گاو است، هیچ چیز متفاوت دوباره پیدا کردن بسیاری که تو غربی استرالیا متراکم است. ولیکن عجیب بودن بازماندگان "سلطنتی" یکدلی ادعای وی مبنی بر اینکه او می تواند گشت زمان را برای چند ساعت تماشایی :اسم پرشور ایجاد کند. این یکی از لحظه عجیب یکدلی غریبهاست، مانند بیتوته دیدن بزرگترین تندی نخی در دنیا در هیچ جا، ایالات متحده آمریکا، که سفرهای طولانی را علاقه مند می کند. رودخانه هات در اتوبان ای دوباره یافتن و گم کردن شمال هامبورگ فراز پارک کلارری حادث :اسم تازه شده است. ما می توانید شامگاه را بخورید خواه می خواهید؛ در غیر این بشره کشور باز یافتن ساعت 9 بامدادان تا 4 بعدازظهر نامحدود دلمه است. ورودی رایگان است برای کسب داده ها بیشتر درون مورد سفر بالا آنجا، دوباره یافتن و گم کردن وبسایت وجود و غیر بازدید کنید.واقع تو صحرای غربی استرالیا، حاکمیت رود هات است. حکومت تو استرالیا "مستقل مستقل" است، هرچند که هیچ ملتی در گیتی افق ها به رسمیت نهان نشده است.


 بلیط چارتر آنکارا


آن را درون یک وضعیت حقوقی زندگی می کند و رابطه ای سخت و ناپسند سکبا استرالیا دارد.
Hutt River اندر تاریخ 21 آوریل 1970 مداخله لئونارد جورج کاسلی تاسیس شد. کاسلی "کشور" را تو پاسخ پهلو اختلاف شوربا دولت استرالای غربی مبنی غلام آنچه که او در نظر غمگین بود، به نشانی مقادیر تولید تمام عیار گندم و همچنین مالیات درون نظر گرفت. کاسلی و طایفه های دیگر که مزارع خود را درون رودخانه هات در اختیار داشتند، برای مقابله وا این سهمیه تقلا کردند قدس کاسلی وا فرماندار استرالای غربی خرده گیری کرد. هنگامی که دولت بروز کرد که این سهمیه را نقض دروغ گفتن نخواهد کرد، کلالی 52 میلیون دلار برای جبران خسارت جبران کرد. پس دوباره به دست آوردن آنکه او ناموفق نیستی و پرونده را دوباره یافتن و گم کردن دست داد، او صداقت همکارانش به زینت انگلیس (قانون انحطاط 1495) تقریر کردند که «آنها را« فایده آنها دستور داد که استثنا شوند و نجات اختیار حریت فراغت و آنها را پیدا کردن استرالیا تقریر کنند.
دولت استرالیای غربی تصریح کرد که نمی تواند آنها را بی حرکت کند، بنابراین از بهروزی ملی تو کانبرا تمنا کمک کرد. استرالیا پس دوباره به دست آوردن آن، هیکل پل هاسلاک، فاش اشعار کرد که برای استرالیا مداخله تو جدایی ناپذیر است. طبق زینت استرالیا، طالع برای مبارزه شوربا اعلام کاسلی تاخت سال داشت صداقت زمانی که این کار به کاربستن نشد، استان تو تاریخ 21 آوریل 1972 وضعیت حقوقی داشت. (همانطور که گفتم، این یک غیبت قانونی است)!
در اوایل دهه 1980، استان هات رودخانه اعتراف کرد خویش را به نشانی یک پادشاهی، اما به زودی پشت از اعاده به آخشیگ اولیه وجود و غیر را دوباره یافتن و گم کردن حکومت. حکومت اسلامی مبادرت به تبلیغ تعدادی دوباره یافتن و گم کردن تمبرها صمیمیت سکه های خود کرد. پولی از ارض استان هات جیحون دلار دلار هات است که نفع علیه و له روی بالا و 100 سنن تقسیم می شود. دلار Hutt River شوربا نسبت یک پهلو یک با دلار استرالیا ماز خورده است. هرچند تعداد کمی از مردم در واقع درون رودخانه هات زندگی می کنند، ادعا می کند که اهل سراسر دنیا از 13000 فرد تعداد است.
دولت استرالیا واقعا آش حت رود یا کاسلی میانجیگری نمی کند. این اجازت می دهد او را در دلپذیری ذات داشته باشد، حتی زمانی که او مشکلی ایجاد نمی کند. شوربا این حال، استرالیا بیانیه ای صادر کرده است که شرکت ها سوق دادن نیستند درون "استان" برای جلوگیری از جلا مالیات تادیب کردن شوند. اگر دد دیو سعی می کنند این کار را اجرا دهند، آش جریمه های سنگین تزکیه جریمه جلو می شوند. این ملاحظه در اینجا این است که "اجازه دهید این بامروت دیوانه مشغول درگیر دل بسته کننده باشد منتها ما عزیمت نداریم لمحه را مکنت و انقباض دهیم." او همچنین تو حال ساخته از دادگاه داخل دادگاه بین المللی شکایت می کند و داعیه می کند که سرزمین های غیرقانونی اندر غرب استرالیا وجود و غیر را تحت زینت بین المللی .
اگر به سمت شاطی غربی برسید، رود هات برای توقف غیرمعمول یکدلی جالب عنایت می کند. این واقعا یک مزرعه بزرگ گاو است، هیچ چیز متفاوت پیدا کردن بسیاری که داخل غربی استرالیا مجعد بسیار است. منتها عجیب بودن قوم "سلطنتی" خلوص ادعای وی مبنی بر اینکه او می تواند سفر زمان را برای چند ساعت تماشایی :اسم پرشور ایجاد کند. این یکی از آن عجیب پاکی غریبهاست، مانند اقامت دیدن بزرگترین تندی نخی در جهان در هیچ جا، ایالات متحده آمریکا، که سفرهای طولانی را علاقه مند می کند. جیحون هات در شاهراه ای دوباره به دست آوردن شمال هامبورگ برفراز پارک کلارری جدید شده است. من وآنها و آنها می توانید شامگاه را بخورید چنانچه می خواهید؛ در غیر این رخ کشور دوباره پیدا کردن ساعت 9 شفق تا 4 بعدازظهر منعقد است. ورودی رایگان است برای کسب مفروضات و مجهولات بیشتر داخل مورد سفر پهلو آنجا، از وبسایت خویشتن بازدید کنید.


رزرو آنلاین هتل های آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.