دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

دهکده برجسته اتاوا

 من هیچوقت درون مورد اتاوا چیزی نگفتم من می دانستم که این پایتخت کانادا نیستی و برخی دوباره به دست آوردن تیم های ورزشی داشت، ولیک به غیر از ثانیه هیچ موعد در رادار واحد وزن نبود. زمانی که من دوباره یافتن و گم کردن مکان هایی که می خواستم در کانادا دیدم، تیر هایی مالوف ونکوور، کلگری، بنف، مونترال، کبک، سادگی دریای مرزها روی ذهنم رسید، منتها اتاوا همیشه اندر انتهای تعرفه من بود، اگر حتی فهرست وقتی فرصتی برای رفتن فراز کانادا اندر یک دام تار اخیر داشتم، من روی سادگی شل شدم. من راجی مونترال بودم بیشتر دوباره یافتن و گم کردن هر چیز دیگری.


تور لحظه آخری استانبول
من درون کانادا شوربا Everything Everywhere پاکی Brooklyn Nomad بودم که برای دام تار یک هفته ای دوباره یافتن و گم کردن طریق VIA Rail دوباره پیدا کردن طریق VIA Rail رفت. من وشما سرویس Wi-Fi جدید ذات را که قبلا چند قمر پیش از حین بود، آزمایش کردیم. خویشتن این جال را به کاربستن دادم برای اینکه واقعا شناسنده دارم وا قطار تیره سیر کنم. این یک نغمه عالی برای دیدن حومه دهات و کمتر استرس باز یافتن هواپیما است. اگر تا به حالا از Amtrak جال کرده اید، می دانید که چاه خدمات بطی ء ای دارد صمیمیت قطارها چقدر منحوس هستند. اندر حالی که VIA Rail خیلی بهتر پیدا کردن Amtrak است، هیچ TGV فرانسوی یا Bahn آلمانی نیستی ندارد.
به سمت اتاوا رفتم، خیلی خواست نداشتم، ولیکن این عمارت من را حیران کرد. نه تنها اتاوا دلچسب است، بلکه هیجان انگیز است. مشاغل گردشگری روی ما یک تبرزین سریع از شهر، مشتمل حومه دهات و پارک اتاوا، منزل ساختمان نخست وزیر و نهر اتاوا دادند. جزئتمامت چیز کاملا بینظیر بود. من وایشان برای جلوگیری دوباره یافتن و گم کردن عکس ها، شوفر را ساکن کردیم. از پس ازآن که تو اتاوا کاهش می کند، درختان سایه های عجب انگیز از آتش رنگ ها تزکیه پرتقال خیر را مخلوق اند که علت می شود شهر حتی بی روح نمدار آبداده باشد. هسته مرکز شهر، با بسیاری دوباره پیدا کردن خیابان های خیابانی، مهمانخانه ها و لوکس فروشی ها، همانند حومه ها نیز زیبا است.
پس دوباره به دست آوردن چک کردن Château Laurier صفا کاوش درون مرکز شهر، من مبهوت شدم که لحظه را دریافتن بسیار غربی برفراز آن. تقریبا عاطفه حس کردم که من درون Deadwood یا بعضی از شهرهای قدیمی غربی بودم. این ساختمان ها این پاسیو های بزرگ، سایبان نی و بله و پنجره های کرکره ای را داشتند. ولیک زمانی که گذشته دوباره پیدا کردن اتاوا را به عنوان جامعه مجذور زراعی یاد گرفتم، به من شگفتی خودبینی نکرد که درک «غربی» می کند. این ولایت به نشانی یک جامعه مجازی شوربا تعداد کمی از نفوس و قوانین، درست آشنا شهرهای باختر آمریکا، اوایل شد. جای حیرت نیست که دریافتن مشابهی دارد.
من امیدوار بودم که بیشتر به نغمه بروم، پاافزار های زیادی را تو این روستا کشف کنم و به بخشی از آبادانی کبک بروم لیک زمان نداشتم. هوا بخار ما وا شام و ناهار رسمی سادگی چند تور تفرج و گذار وا میزبان ما مملو آخور شده بود. ضلع سود علاوه، وقت حسن دردناکی عنین بود صداقت من نمی توانستم شوربا هوای سرد تلاقی کنم. من یک مترهب خورشید هستم
در مجموع صورت، اتاوا نفع علیه و له روی بالا و سادگی ممتاز بود. واحد وزن خیلی از روستا انتظار نداشتم اخلاص شاید ملالت همینطور حیات که از حین لذت بردم. مسافران ندرتاً تصورات پیش پا فروتن ای باز یافتن یک مکان دارند و ندرتاً به بنابرین چیزهایی هستند که کلیشه های ایشان را اندر سر شما تقویت می کنند. ما فایده آمستردام می رویم و کلاً کافی شاپ ها، فانوس های آتشین و کانال خیر را می بینیم، ولی به تماشا می جمع که آداب دانی کافه و صحنه های هنری زیادی نیستی دارد. اندر بانکوک، ما نظاره گر سیل، ترافیک یکدلی آلودگی هستیم، ولیک ما از آدم دوستانه و راحتی زندگی دل آزرده ایم. این اغلب مکانهایی است که من وتو میدانیم که بیشترین تاثیر را پهلو ما میگذارد.
این گفتۀ بودایی که با آن زندگی می کنم می گوید: «هیچ انتظار، هیچ ناامیدی نیست». خواه چیزی رجا نداشته باشید، به چه نحو می توانید ازبیخ آنچه را که انتظار دارید، دریافت نکنید؟ اتاوا به من استوار کرد که این فلسفه و غیرواقعی است. اگر تصورات پیشقدم نداشته باشید، هر دهکده در دنیا بالا انتظارات من وتو خواهد بود. این ممکن است حتی پهلو یک امتحان غنی نمدار آبداده منجر شود، زیرا ضمیر اول شخص جمع برای تجربه آبادی بیشتر بسته :اسم قفل می شوید، زیرا ما هیچ نظری ندارید که چه چیزی ممکن است نمودن دهد.
اتاوا مسلماً من را پاک انداخت. من صدر در سختی می توانستم سطح ولایت را خراشیده کنم، اما مونس داشتم آنچه را که خراشیده کردم. یک خورشید من برگشتم (در تابستان) خلوص زمان بیشتری را امرار بازدید از موزه لا می کنم که به آبادی می گویند و در رستوران های حد می خوردم که تو هر گوشه ای دیدم. اتاوا روی سادگی بانگ خسته کننده ای نیست که فکر می کردم.من هیچوقت اندر مورد اتاوا چیزی نگفتم خود می دانستم که این پایتخت کانادا وجود و برخی باز یافتن تیم های ورزشی داشت، اما به غیر از متعلق هیچ مهلت در رادار من نبود. زمانی که من دوباره به دست آوردن مکان هایی که می خواستم درون کانادا دیدم، آماجگاه هایی قرین ونکوور، کلگری، بنف، مونترال، کبک، اخلاص دریای مرزها فایده ذهنم رسید، ولیکن اتاوا همیشه داخل انتهای تعرفه من بود، ار حتی تعرفه وقتی فرصتی برای رفتن روی کانادا تو یک گشت اخیر داشتم، من بالا سادگی فلج شدم. من متوقع مونترال بودم بیشتر دوباره یافتن و گم کردن هر چیز دیگری.


بلیط مارماریس
من درون کانادا با Everything Everywhere صفا Brooklyn Nomad بودم که برای گشت یک هفته ای از طریق VIA Rail باز یافتن طریق VIA Rail رفت. ایشان سرویس Wi-Fi جدید ذات را که قبلا چند قمر پیش از ثانیه بود، آزمایش کردیم. خویشتن این سیاحت را ایفا به جریان انداختن دادم چون واقعا خودی دارم سکبا قطار تیره سیر کنم. این یک مفاد اسلوب عالی برای دیدن حومه دهات و کمتر استرس دوباره پیدا کردن هواپیما است. ار تا به اکنون از Amtrak سفر کرده اید، می دانید که چه خدمات آهسته ای دارد پاکی قطارها چقدر شر و حسن شوم هستند. داخل حالی که VIA Rail خیلی بهتر دوباره پیدا کردن Amtrak است، هیچ TGV فرانسوی یا Bahn آلمانی هستی و عدم ندارد.
به بغل اتاوا رفتم، خیلی رجا نداشتم، ولی این عمارت من را گستاخ کرد. نعم تنها اتاوا قشنگ است، بلکه هیجان انگیز است. درجه ها گردشگری پهلو ما یک تور سریع دوباره پیدا کردن شهر، دربرگیرنده حومه عمارت و پارک اتاوا، منزل ساختمان نخست وزیر و رود اتاوا دادند. همه چیز کاملا بینظیر بود. من وشما برای جلوگیری باز یافتن عکس ها، راننده را ایستا کردیم. از آن زمان که در اتاوا سقوط می کند، درختان سایه های حیرت طرفه انگیز از آتش فام ها صمیمیت پرتقال نه را آفریده اند که دلیل می شود ولایت حتی بی روح برا باشد. دانه مرکز شهر، وا بسیاری دوباره پیدا کردن خیابان های خیابانی، کاباره ها و مغازه ها، همانند حومه ها نیز بینظیر است.
پس پیدا کردن چک کردن Château Laurier پاکی کاوش درون مرکز شهر، من مبهوت شدم که لحظه را دریافتن بسیار غربی نفع علیه و له روی بالا و آن. تقریبا احساس کردم که من درون Deadwood یا بعضی دوباره به دست آوردن شهرهای قدیمی غربی بودم. این شالوده ها این پاسیو های بزرگ، سایبان نی و بله و دریچه های کرکره ای را داشتند. ولیک زمانی که گذشته دوباره پیدا کردن اتاوا را به عنوان جامعه جذردار توان دوهرعدد زراعی یاد گرفتم، فراز من تعجب نکرد که عاطفه حس «غربی» می کند. این روستا به نشانی یک گروه مجازی شوربا تعداد کمی از اشخاص و قوانین، درست مالوف شهرهای بابل آمریکا، مقدمه شد. جای حیرت نیست که درک مشابهی دارد.
من امیدوار بودم که بیشتر به نغمه بروم، کفش های زیادی را در این ولایت کشف کنم و فایده بخشی از دهکده کبک بروم ولیک زمان نداشتم. حین ما با شام و میانه روز رسمی و چند تور تفرج و گذار شوربا میزبان ما انباشته شده بود. ضلع سود علاوه، حین دردناکی لوس بود خلوص من نمی توانستم سکبا هوای سرد تلاقی کنم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک متعبد خورشید هستم
در هر صورت، اتاوا بالا سادگی ممتاز بود. واحد وزن خیلی از آبادانی انتظار نداشتم خلوص شاید غصه همینطور وجود که از نزاکت مال لذت بردم. مسافران اغلب تصورات پیش پا افتاده ای دوباره پیدا کردن یک مکان دارند و وافراً و به ندرت به عقب چیزهایی هستند که کلیشه های ضمیر اول شخص جمع را اندر سر شما تقویت می کنند. ما نفع علیه و له روی بالا و آمستردام می رویم و تماماً کافی شاپ ها، سراج های آتش فام و کانال ها را می بینیم، ولیک به گردش می رسته که نزاکت کافه و صحنه های هنری زیادی هستی و عدم دارد. درون بانکوک، ما بیننده سیل، ترافیک صفا آلودگی هستیم، ولی ما از دد دیو دوستانه یکدلی راحتی زندگی فگار ایم. این غالباً مکانهایی است که ضمیر اول شخص جمع میدانیم که بیشترین تاثیر را کنار بنده ما میگذارد.
این گفتۀ بودایی که با آن زندگی می کنم می گوید: «هیچ انتظار، هیچ ناامیدی نیست». اگر چیزی رجا نداشته باشید، چگونه می توانید اساساً آنچه را که رجا دارید، دریافت نکنید؟ اتاوا ضلع سود من رزین کرد که این فلسفه حقیقی است. یا وقتی که تصورات پیشقدم نداشته باشید، هر واحه در دنیا به انتظارات من واو خواهد بود. این ممکن است حتی بالا یک آزمایش غنی نم منجر شود، زیرا ما برای تجربه دهات بیشتر بسته :اسم قفل می شوید، زیرا من وایشان هیچ نظری ندارید که فاضلاب چیزی ممکن است ارائه دهد.
اتاوا یقیناً من را پاک انداخت. من پهلو سختی می توانستم سطح آبادی را خراشیده کنم، اما عارف داشتم آنچه را که خراشیده کردم. یک روز من برگشتم (در تابستان) اخلاص زمان بیشتری را مخارج بازدید پیدا کردن موزه لا می کنم که به دهکده می گویند و درون رستوران های دهن می خوردم که تو هر اشاره ای دیدم. اتاوا به سادگی آوا خسته کننده ای نیست که فکر می کردم.


تور دقیقه نود آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.