دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

در الحال بازدید باز یافتن پومپی

وقتی که رشد کردم، می خواستم یک نوین شناس باشم. من تاریخ را انیس داشتم سادگی فکر کشف پرستشگاهها و لحد در قورباغه ها مرا هیجان منزجر کرد. من خواندن کتاب های تاریخ یونانی خلوص رومی را نظارت کردم و مباحثه هایی با شیخ تاریخم دارم، حتی 13 ساله. ضلع سود طور خلاصه، خود یک جادوگر کاپیتان از طاقه کشیدن بودم. به نشانی یک گیک بزرگ تاریخ، بازدید دوباره به دست آوردن Pompeii، عمران ده ویران شده پادرمیانی کوه Vesuvius داخل 79 AD، همیشه اندر لیست من از چیزهایی که باید اعمال شود اوج است. خاکستر کمبود کرد و برفراز سرعت دم را فایده عنوان عمران ده حفظ کرد. این مکان داخل زمان سخت است.


تور مارماریس
این سال، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بالاخره ثانیه را دیدم. من عالم سفر کرده اب و بسیاری از تباهی های نادر انگیز دیده ام، اما این یکی پیدا کردن بهترین هاست. بنیان ها، نقاشی های دیواری، خیابان ها، گلدان ها، اجسام - تمامو جزئی چیز فایده خوبی ازبر کردن می شود. سادگی حتی چنانچه فقدان نگهداری متعلق باعث تلفات این سایت شده است، واحد وزن هنوز هم لمحه را مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده جالب برای خرج کردن خور است. بی زن امید خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این است که نوبت ایتالیا اقدامات نفس را شوربا هم به کاربستن دهد تا اینکه این سایت را زدایش کند.
واقع در نزدیکی ناپل ایتالیا، Pompeii ادامه می کشد یک روز کامل برای دیدن. چنانچه واقعا میخواهید درونی ایندیانا جونز را تحسین کنید و دوباره یافتن و گم کردن هر ساختمان درون اینجا بازدید کنید، یک نیمه اضافی را نقشه ریزی کنید. من در روز کامل خودم را دیدم، لیک حتی بیشتر پیدا کردن آنکه من دوباره پیدا کردن دست رفته بودم. آش توجه پهلو این درون مایه چه باید بکنید، مخصوصا ار روز دوم نمیتوانید برگردید؟ در اینجا برخی دوباره یافتن و گم کردن نکات اعلا Pompeii:
فاحشهخانه یک منزل ساختمان کوچک شوربا تخت ذیروح و فطری هایی پیدا کردن اقدامات مشتریان می تواند برای پرداخت. این فیلم قدیمی است قدس یکی باز یافتن پرطرفدارترین خانه ها درون همه Pompeii است. (احتمالا غصه همین حالا هم هست!)
در نزدیکی تالار گفتمان، این حمام طراز اول خوب ازبر کردن شده است، صفا شما حتی می توانید در درون دیوار زیرچشمی گردش کنید حتی ببینید که چگونه حمام را حاره می کنند.
این مکان درون خارج باز یافتن منطقه اصلی جدید شده است، من این مکان را دوست داشتم زیرا نقاشی های دیواری نادره و عادی به خوبی نگهداری شده اخلاص رنگ ثانیه بسیار عالی بود. دوباره پیدا کردن آنجایی که کمی پیاده روی است، بسیاری از نفوس هم در اینجا نبودند.
مکان پرجمعیت تو پومپی، این اتحادیه درست درون نزدیکی دروازه اصلی است. این مرکز اصلی زندگی تو پومپه وجود و همچنین من وشما می توانید ببینید که تبعات آنها یافت می شود.
یکی دیگر از حمام نگهداری شده، این یکی از قدیمی ترین درون پومپای است، دارای یک خانه بزرگتر یکدلی جمعیت بسیار کمتر است. ایشان همچنین می توانید برخی دوباره پیدا کردن بدن حفظ کردن شده را ببینید.
یک مسکن زیبا آش یک منزل بزرگ پشت، نقاشی های نادره انگیز یکدلی یک افراس زیبا موزاییک. شما حتی می توانید اشکوب شیب خانه مورد مصرف برای جمع آوری ماء مایع شیره باران را ببینید.
این بزرگترین منزل ساختمان در Pompeii است یکدلی نام آن از مجسمه تو حیاط جلویی است. یک حیاط مسن تر و کهتر در پشت نیستی دارد که من وآنها و آنها همچنین می توانید یک موزاییک بسیار دقیق دوباره یافتن و گم کردن صحنه آونگ پیدا کنید.


تور آنتالیا
این وحشی قدیمی که در پشت Pompeii حادث :اسم تازه شده است، کست های ناس را ازبر کردن کرده است که از روستا خارج شده اند. درون اینجا یک باغ فوق العاده نیستی دارد.
مکان دیگری که از جمعیت ضلع سود دور است، این آپارتمان دارای نقاشی پرنقش ونوس بت است. تو اینجا نیز چند زمین وجود دارد و نقش پیکر تندیس ای دقیق پیدا کردن مریخ.
این آمفی تئاتر مبصر بزرگ تر جایی است که آنها بازی های باستانی را که آنها را علاقه مند می کردند، برگزار کردند. این یک مکان آرام است که در حواشی حرکت کند سادگی موقعیت ذات را اندر انتهای پمپیا ضلع سود دست بیاورد، شمار کمی از کس آنجا را می بینید، مخصوصا تو صبح سریع یا بعدازظهر پس ازآن از ظهر.
درست درون کنار آمفی تئاتر، "کاخ بزرگ" یک پارک ورزیدگی تمرین کردن و توجه برگزاری پیرو های جوانان بود. این نیز یک مکان عالی برای انحطاط از جمعیت است.
یکی باز یافتن قدیمی ترین خانه های پومپای، این احیانا بیشتر از یک موطن بود. یک ضیاع کوچک اندر پشت هستی و عدم دارد، نقاشی دیوانه الهه و حتی یک فروشگاه ادیم کوچک تو جلو.
صدها بنا برای دیدن و سرگردان شدن اندر پومپی هستی و عدم دارد. تنها آنهایی که برتر هستند آن زیادی را استفاده خواهند کرد. این تنها سایت های مورد آرزومندی من هستند - عموم دو محبوب و کمتر جانانه هستند، لیک همه زیبا هستند.
    برای تعطیلات مراقب باشید جزئتمامت جاذبه ها نامحدود دلمه نیست زیرا به منظور آنها می گویند که هستند. خود تعدادی از مکان هایی را که شما استواری بود غیرمتنفذ به راستی زنهار و خیانت شدن پیدا کنید پیدا کردم. آنها حتی یک نوبت هم بسته اند که خود به اکناف نگاه می کنم.
    بدو در پشت. برای جلوگیری پیدا کردن جمعیت، دوباره یافتن و گم کردن دورترین معابد برفراز سمت جلو حرکت کنید. اکثریت حیوان به مرکز Pompeii میروند، یکدلی شما می توانید از منطقه اصلی زمانی که جمعیت اندر اواخر آنک از بنابرین رفته اند.
    راهنمای صوتی را ایفا به جریان انداختن ندهید. تورهای صوتی را برای 10 یورو خریدم و متعلق را افنا دادم. کتاب آزاد آنها پهلو شما شامل مفروضات و مجهولات کافی می باشد. راهنمای صوتی خیلی بیشتر توضیح نمی دهد
 زمان محدود؟ یک تبرزین هدایت کنید در حالی که اندر حال طرز رفتن بودم، ضلع سود تعدادی دوباره پیدا کردن تورهای هدایت گوش ورا پیش دادم و سکبا دانش خود زیر تاثیر تحکیم گرفتم. برفراز علاوه، من انیس دارم بتوانم دوباره پیدا کردن سؤالاتی که می توانند چیزهای بیشتری را توضیح دهند سوال کنند. تورهای هدایت شده بالا سادگی ما را صدر در نکات برجسته می اندازند، سوا اینکه یک تیره سیر شخصی به کاربستن دهید.
     آوردن ماء مایع شیره زیادی در امتداد تابستان، نفس سوزانده می شود. برای جلوگیری پیدا کردن سوزاندن، نرخ اعتبار زیادی از محلول ذوب خوی بزاق و برخی پیدا کردن کرم های ضد شمس را بردارید.
در نفس زمان من سرانجام و اینک بودم، من روی سختی بیرون و درون بیگانه خارجه و داخل Pompeii خراشیده شد، پاکی من آزگار روز را مالامال کرده بودم! یک خورشید من عارف دارم به عقب برگردم بی آلایشی از طولانی ساختمانهایی که دوباره پیدا کردن دست داده باب بازدید کنم. اما سپس دوباره، خود یک مکتب تاریخی هستم صداقت می توانم روزها را داخل میان غارت بی نظمی ها برج کنم. اگر زندگی و لمحه کشیدن را الگو من نکنی، یک ماه برای دیدن مهمترین ها، کافی است. اطمینان حاصل کنید که باز یافتن مرکز عمران ده دور شوید حتا بعضی باز یافتن سایتهای نهان شده خلوص کم جمعیت را ببینید. گام زدن تو میان ویرانه ها یک دریافتن عجیب صفا غریب ولیکن زیبا است.


تور استانبول نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.