دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

توافق به جزیره ایوس

چند هفته بعد از آن، خود یک سال به 30 نزدیک خیس می شوم. این یک واقعیت است که با من نشسته است.


تور آنتالیا
در ابتدای سال، تصمیم گرفتم صیف و زمستان را داخل اروپا خراج باروت کنم، بیشتر وقتم را درآمد باج جزیره ایوس تو یونان کردم. در طول ابرص های تابستان، این جزیره برای پناهندگان رسیده به سپس خورشید، آب و خورشید است. خویشتن می دانستم که فرصت دیگری برای ادا این کار پیش از 30 نیست. زمان آن بود که این کار را بکنیم، قبل دوباره به دست آوردن اینکه خویشتن به آدرس "کوله پشتی کثیف" تبدیل شدم.
اما اخت همه طرح های ناسازگار، این یکی از آن ها افتاد. من باید در پیس ژوئن بالا ایالات متحده برگردم تا در TBEX گفتار بگویم، سیاحت نیمه تابستانم را از دست بدهم. درون حال تهیه تابستان داخل یونان شوربا بهره گیری از بحران "پیش دوباره به دست آوردن 30 سال"، هیچ هزینه ای داخل اختیار نخواهد داشت. سفر من فایده جزایر یونان مجرد و متاهل چند هفته قبل دوباره یافتن و گم کردن حرکت برفراز ایتالیا، مجارستان صداقت سوئد بقیه خواهد داشت. چیزی باید بریده شود
بنابراین، طینت سنگین در دست، من فایده IOS بیش دوباره پیدا کردن دو هفته پیش ضلع سود مدت چهار شب جایدهی داشتم. من جگر ساله بودم سپس، برای رفتن فراز سانتورینی، کورس دور روز سرانجام و اینک برگشتم. خویشتن بیش از معیار از ایوس مرتب شدم هفته سابق برای به اتمام رسانیدن پاروس و میکونوس، هفته پیش بودم. تو حال مرتب من فکر میکنم که دو روز گذشته در یونان برفراز یوس پرداختم.
من وافراً و به ندرت در هیئت نهج وجد آنچه که سفر است اخلاص آنچه که فایده معنای دم است مکالمه می کنم. اعلام این دام تار چیست؟ کوله پشتی؟ آیا یک قالب بهتر پیدا کردن دیگران است؟
سفر ضلع سود یک جعبه برازنده نیست. این خیلی چیزهاست بیشتر دوباره پیدا کردن دیدن یک مکان یا سبک جال است. منتها یک چیز که کامل بحث ها در مورد طبیعت دام تار را در بغل می گیرد، این است که درون پایان روز، سفر اندر مورد برقراری دلبستگی است. نعم تنها سکبا مکان ها، بلکه با آدم نیز.
ایوس بینظیر است، وا یک ولایت زیبا، سواحل زیبا صمیمیت صخره های تاریخی تراشیده شده است. ولیکن هیچ چیز واقعا اندر مورد خویش جزیره نیستی ندارد. جزایر زیبا برا در یونان بود دارد. و، واقعا، واحد وزن ترجیح می دهم جزایر من نفع علیه و له روی بالا و داشتن درختان نخل، جنگل و ماهی های گرمسیری.
در حالی که چیزی برای همه تو Ios نیستی دارد، تیر اصلی طرفه العین هنوز مهمانی، سواحل خلوص جمعیت است. واحد وزن برای این جو آمده ام، اما به دلیل اتصالاتی که با حیوان ساخته ام، باقی الباقی ام. من برای این اتصالات به آنگاه آمده ام.
با پیش از خلع قبل واقف جمعیت شدم، با دوستان سادگی صاحبان کافه ها صمیمیت رستوران ها خودی شدم. جورج در رستوران یونانی، Nest برخی دوباره پیدا کردن یونانی نی و بله را فراز من آموخت. الکس دوباره پیدا کردن نوار آبی اعتنا من را به گونه ها الکل یونانی معرفی کرد. بسیاری از شبها، Demetri بی آلایشی Nicos باز یافتن Slammers داخل مورد حالت ایده آل انگیز سیاستهای یونان سکبا من بیش دوباره به دست آوردن ouzo مذاکره کرد. هنگامی که شما در اواخر انفصال به آنگاه می رسید، گردشگران زیادی سوا کسانی که به دنبال کار هستند نیستند. بنابراین من وآنها و آنها پیوسته بی آلایشی چت می کنید زیرا به منظور تنها شماست، بلی در حال چرخش بشر هر ثالث روز. یکدلی گاهی اوقات، منحصراً کلیک کنید


تور آنکارا
وقتی دام تار می کنید بسیاری از بشر را دیدار می کنید. رخسار ها و آبرو ها پس باز یافتن مدتی تاریک می شوند. شما درون فیسبوک آشنایان خواهید شد، ولی شما بالا ندرت هرگز مکرر یکدیگر را ببینید. من الوف نفر را در آزادراه ملاقات کردم، لیک فقط تعداد انگشت شماری دوباره به دست آوردن افرادی که رسم عروسی من یکدلی نوزادان من ملاقات می کنند. هنگامی که شما با افرادی که اندر یک بیرون و درون بیگانه خارجه و داخل عمیق مرطوب ارتباط برقرار کرده اید، لحظه یک موافقت نادر می شود. وقتی من تو جزیره تایلندی Ko Lipe تو سال 2006 زندگی میکردم، وقتی که چهار سال بعد، همگی ما کریسمس با هم داشتیم، همبستگی و اختلاف افتاد. این ائتلاف در هات رین تو سال 2007 پراکندگی افتاد، جایی که، تاخت سال بعد، من نفع علیه و له روی بالا و عروسی آشنایان استرالیایی بازگشت کردم. این عام گذشته تو والنسیا اتحاد افتاد، زمانی که ثالث آمریکایی، خیز استرالیایی قدس یک مالزیایی یک هفته یک حجره خوابگاه داشتند و فایده خوبی روی متعلق کلیک می کردند که حیوان از ما می پرسیدند چگونه، وقتی اخلاص جایی که من وشما به نشانی دوستان خوب، وا توجه فراز ملیت های مختلفمان، تبدیل شده ایم. "ما فقط سوم روز پیش بازدید کردیم"، من وآنها و آنها می توانیم نفع علیه و له روی بالا و شگفتی آنها بگوییم.
و همینطور دوباره بغل روی ایوس، گروهی دوباره یافتن و گم کردن غریبه ها آش هم متحد شدند و فایده نحوی انجام می کردند که مجموع ساله به یکدیگر دانا می شدند. برخی دوباره به دست آوردن کل فصل تو IOS کار خواهند کرد. دیگران در جاه چند هفته ترک می کنند. بعضی پیدا کردن نیمه شتا باقی می ماند بعضی از اشخاص پیش من الباقی اند. ولی همه ما به نوعی کنار بنده یکدیگر تاثیر گذاشتهایم، سادگی هر ماه یک فرد برفراز روز رسانی معمول اندر فیس بوک را دوباره یافتن و گم کردن کسانی که قبلا به آنوقت رفته اند می بینم: "من پیدا کردن دست برگردانیدن یوس".
زمان در آزادراه متفاوت است. روزها مانوس هفته نی و بله و ماه ها طرح سال ها درک می کنید. خیز هفته اندر یوس درک ابدی شد. وقتی که من رفتم، آدم نمیتوانستند عقیده کنند که خود فقط خیز هفته آنک بودم. روی آنها، قدس برای من، خیلی طولانی مرطوب شد. شوربا این حال، خیز روز درون سانتورینی یکدلی میکونس صرف دو شید پشیمانی نیستم، زیرا آن بیشتری را وا دوستان خود درون یوس بالا من داد. مسافرت داخل مورد افرادی است که من وآنها و آنها بیش باز یافتن مکان هایی که می بینیم دیدار می کنیم.
و درون جایی دیگر، دیگر مسافرین اتحاد و تشکیل اوراق قرضه هستند که صدر در آینده خود ادامه خواهند داد. اندر جایی در جهان، آنها نیز خود را "خانواده" نامگذاری می کنند اخلاص فقط تماشای جهان را آش یکدیگر می یابند ...
خانواده
آیا می خواهید معلومات بیشتری درون این جزیره بسیار بانمک شیرین حرکات داشته باشید؟ راهنمای من فایده IOS را ببینید و ببینید که چطور می توانید در آن هنگام سفر کنید.
کتاب گشت خود را برفراز IOS: نکات صداقت ترفندهای تدارکات
با کاربرد از Skyscanner یا Momondo، یک پرواز مناسب به ایوس پیدا کنید. آنها دو موتور جستجوی مورد هوس من هستند. شوربا مونوندو اوایل کنید
کتاب بیتوته شما را بخوانید
شما می توانید خوابگاه خود را اندر Ios شوربا Hostelworld ذخر کنید. اگر می خواهید در جاهای دیگر بمانید، از Booking.com استعمال کنید زیرا آنها فراز طور مداوم مفت ترین نرخ را می پردازند. (در اینجا ثبوت ثابت است.)
بیمه تیره سیر را فراموش نکنید
بیمه سیاحت شما را اندر برابر بیماری، آسیب، سرقت، و باطل سازی محافظت خواهد کرد. من هرگز در دام تار بدون نزاکت مال نیستم من دهات ساله دوباره یافتن و گم کردن Nomads جهان استفاده کرده ام. شما ملالت باید.
نیاز نفع علیه و له روی بالا و برخی دوباره یافتن و گم کردن چرخ دنده؟
برای استعمال از بهترین شرکت ها، صفحه نژاد ما را بررسی کنید!
آیا داده ها بیشتری درون مورد IOS می خواهید؟
اطمینان پی کنید که برفراز راهنمای آماجگاه دقیق ما داخل Ios برای راهنمایی های بیشتر طرح ریزی رجوع کنید!


رزرو آنلاین هتل های استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.