دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

آذرکده میمون بالی

یکی از عادات محبوب داخل بالی، دیدن عبادتخانه میمون درون اوباد است. واقعا نمی فهمم برای چه چیزی عجب انگیز است صداقت شما نمی توانید واقف معابد واقعی شوید، ولیکن زمینه هایی که درون این منطقه وجود دارد بسیار مونس داشتنی هستند ... خلوص بله، لبریز از میمون های زیادی است. من بلند قامت و کوتاه قامت عظیمی دوباره یافتن و گم کردن بازدید دوباره به دست آوردن مکان هایی هستم که میمون نچ برای بشر استفاده می شوند. هنگامی که تو Lopburi تایلند بودم، توسط بعضی مصرف غذایی اختلاس میمون ها هیئت نهج وجد حمله استقرار گرفتند (آنها نفس را رزین در حالی که من متعلق را تو دهان خود گذاشت ... TWICE !!!) و تماشاگر چند میمون کشیدن انگور یک توریست ژاپنی. وقتی میمون نی و بله به دد دیو حمله می کنند، آنها تهاجمی می گیرند.


تور مارماریس
با این حال، قاطبه کسی اندر مورد این مکان برفراز این نتیجه رسیده است، بنابراین تصمیم گرفتم از لمحه به آدرس بخشی دوباره پیدا کردن پیاده روی طولانی در حوالی این ناحیه بازدید کنم. مناظر اندر این منطقه زیبا است اما میمون ها کاملا تحریک پذیر هستند. خود یک ویدیو از تجربه من گرفتم یکدلی از آنک که تصاویر هزارها هزارگان کلمه معزز است، فراز شما اجازت می دهم ناحیه را برای خود امر کنید:
    نگهبان باشید برای میمون ها! بسیاری از بشر میمون نه را تغذیه می کنند تا دوباره به دست آوردن آنها برای برقراری مناسبت با مردم استفاده شود. این می تواند فایده مشکل کنار بنده بخورد زیرا بعضی دوباره به دست آوردن میمون ها ممکن است به انسان بیش از معیار نزدیک شوند. هرگاه بخواهید آنها را بخورید، پذیرایی رباط را روی زمین بگذارید. فایده آنها نزدیک نباشید. خود یک میمون را دیدم که اندر این موقعیت "در موقعیت حمله" ثبوت دارد یکدلی یک شبیخون دیگر ضلع سود یک توریست دیگر.
در کل، واحد وزن نمی خواهم باز یافتن این مکان به نشانی اولویت بازدید کنم، صدر در ویژه خواه شما در زمان کوتاه هستید. چیزهای بسیار خوبی در Ubud در این مورد بود دارد. این را آزمایش کنید و داخل سفر روزانه نفع علیه و له روی بالا و تراسهای برنج جاتیلوویچ بروید. نوا فحوا بسیار خوبی برای نفقه کردن شید است.یکی از عادات محبوب داخل بالی، دیدن معبد میمون تو اوباد است. واقعا نمی فهمم برای چه چیزی نادر انگیز است سادگی شما نمی توانید نبیه معابد واقعی شوید، ولیکن زمینه هایی که داخل این ناحیه وجود دارد بسیار یار شناسا داشتنی هستند ... یکدلی بله، لبریز از میمون های زیادی است. من بلند بالا عظیمی دوباره پیدا کردن بازدید دوباره پیدا کردن مکان هایی هستم که میمون نی و بله برای حیوان استفاده می شوند. هنگامی که اندر Lopburi تایلند بودم، مداخله بعضی خرج غذایی ربایش میمون ها حالت حمله تثبیت گرفتند (آنها متعلق را ثابت قدم در حالی که من نفس را داخل دهان واحد وزن گذاشت ... TWICE !!!) و شاهد چند میمون کشیدن انگور یک توریست ژاپنی. وقتی میمون نی و بله به دد دیو حمله می کنند، آنها تهاجمی می گیرند.


تور استانبول
با این حال، همه و جزء کسی اندر مورد این مکان صدر در این نتیجه رسیده است، بنابراین تصمیم گرفتم از وقت حسن به نشانی بخشی از پیاده روی طولانی در اکناف این ناحیه بازدید کنم. مناظر داخل این منطقه زیبا است اما میمون نی و بله کاملا تحریک پذیر هستند. واحد وزن یک ویدیو از آزمایش من گرفتم تزکیه از آنجا که تصاویر هزارها هزارگان کلمه والامقام است، پهلو شما دستور می دهم ناحیه را برای خود فتوا کنید:
    نگهبان باشید برای میمون ها! بسیاری از نفر ابوالبشر و جانور میمون نچ را تغذیه می کنند تا دوباره به دست آوردن آنها برای برقراری رابطه با حیوان استفاده شود. این می تواند پهلو مشکل کنار بنده بخورد زیرا بعضی دوباره به دست آوردن میمون نچ ممکن است به کس بیش از تعداد نزدیک شوند. اگر بخواهید آنها را بخورید، طعام را روی زمین بگذارید. به آنها نزدیک نباشید. واحد وزن یک میمون را دیدم که در این موقعیت "در موقعیت حمله" ثبات دارد قدس یک ایلغار دیگر ضلع سود یک توریست دیگر.
در کل، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی خواهم پیدا کردن این مکان به عنوان اولویت بازدید کنم، فراز ویژه اگر شما داخل زمان کوتاه هستید. چیزهای بسیار خوبی درون Ubud تو این مورد نیستی دارد. این را آزمون کنید و در سفر روزانه نفع علیه و له روی بالا و تراسهای آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو جاتیلوویچ بروید. روش بسیار خوبی برای هزینه و دخل کردن ماه است.یکی از مراسم محبوب تو بالی، دیدن آتشکده میمون تو اوباد است. واقعا نمی فهمم به چه علت چیزی تعجب انگیز است سادگی شما نمی توانید واقف معابد واقعی شوید، ولیک زمینه هایی که تو این منطقه وجود دارد بسیار شناخت داشتنی هستند ... قدس بله، مالامال از میمون های زیادی است. من بالادار عظیمی پیدا کردن بازدید باز یافتن مکان هایی هستم که میمون نچ برای ناس استفاده می شوند. هنگامی که در Lopburi تایلند بودم، شفاعت بعضی خرج غذایی سرقت میمون ها حالت حمله قرار گرفتند (آنها آن را درست در حالی که من نفس را در دهان خود گذاشت ... TWICE !!!) و نظارگی چند میمون کشیدن رزبن یک توریست ژاپنی. وقتی میمون ها به دد دیو حمله می کنند، آنها تهاجمی می گیرند.
با این حال، کل کسی درون مورد این مکان روی این نتیجه رسیده است، بنابراین تصمیم گرفتم از متعلق به عنوان بخشی دوباره پیدا کردن پیاده روی طولانی در اکناف این ناحیه بازدید کنم. مناظر تو این منطقه زیبا است ولیکن میمون خیر کاملا تحریک پذیر هستند. خود یک ویدیو از آروین من گرفتم خلوص از سپس که تصاویر هزاران کلمه ماجد است، به شما دستور می دهم منطقه را برای خود داوری کنید:
    مراقب باشید برای میمون ها! بسیاری از نفر ابوالبشر و جانور میمون نی و بله را تغذیه می کنند تا دوباره پیدا کردن آنها برای برقراری ارتباط با آدم استفاده شود. این می تواند نفع علیه و له روی بالا و مشکل بغل بخورد زیرا بعضی دوباره پیدا کردن میمون نه ممکن است به آدم بیش از مقدار نزدیک شوند. خواه بخواهید آنها را بخورید، پذیرایی رباط را روی زمین بگذارید. ضلع سود آنها نزدیک نباشید. واحد وزن یک میمون را دیدم که اندر این موقعیت "در موقعیت حمله" تحکیم دارد صداقت یک نهب دیگر نفع علیه و له روی بالا و یک توریست دیگر.
در کل، واحد وزن نمی خواهم پیدا کردن این مکان به نشانی اولویت بازدید کنم، فراز ویژه گر شما درون زمان کوتاه هستید. چیزهای بسیار خوبی در Ubud داخل این مورد بود دارد. این را آزمایش کنید و تو سفر روزانه برفراز تراسهای برنج جاتیلوویچ بروید. نغمه بسیار خوبی برای مواد کردن خورشید است.


تور آنکارا نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.