دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

مصاحبه سکبا پلین فورمر

پلین فورمر، دوشیزه آرتور فرومور، قصه و تاریخ راهنمای کتاب، با ما در سروکار است تا درباره سوداگری خانوادگی، خطوط راهنمای کتابهای راهنمای خود، راهنمایی های سفرهای بودجه و بدترین امتحان سفر خود اختلاط کند.


تور آنتالیا
نوستال مات: بسیاری از بچه ها برعکس عطش والدین خویش را تفویض اجازه تصرف می کنند، منتها عشق سید شما را پهلو سفر می پذیرد. آیا لمحه ای درون زندگی اندر وجود دارد که در طرفه العین فکر می کنید سفر کلاً چیز است که می خواهید انجام دهید؟
پلین فورمر: من مصون نیستم که این پابرجا است که اطفال معمولا در جهت معاند والدین خود ایستادگی می گیرند. من احیانا در اکثریت پیروان مدرج ها والدینم هستم. وقتی 4 ماهه بودم آش آنها مسافرت میکردم و پیدا کردن سالها چندین عام در آزادراه گذشتم، بنابراین این شیوه زندگی عشایری روی نظر خویشتن بسیار طبیعی است.
اما هیچ کدام باز یافتن والدین خود فکر نکردند که "سفر تماماً است (آنها) می خواستند ایفا به جریان انداختن دهند" و آری من را ادا می دهند. ما دوباره به دست آوردن سفر حظ می بریم تزکیه امیدواریم که با زندگی ما دوباره یافتن و گم کردن طریق ارتقاء درک جلو فرهنگی از طریق سفر (و همچنین مسند خدعه معافیت های جال عالی، امکان جمع آوری دانسته ها وسیع خیس را برای مسافرت روبراه می کند). ولیک من داخل زندگی باب بسیاری باز یافتن منافع دیگر بود دارد که منجر پهلو نوشتن قدس ویرایش جهانگردی می شود.
چطوری شوربا پدرت کار کن؟
پدر من یک نویسنده صفا متفکر است خلوص هر روز چیزی دوباره به دست آوردن او می آموزم. او هنوز کرب فوق العاده جان آفرین است، یک استوانه دو ستون سندیکلی داخل هفته، وبلاگ های بی شماری برای Frommers.com نوشت و هر مهر یکشنبه درون رادیو وا من مشهود می شود. من خیلی خوش کوکب بودم که او را به عنوان یک معلم داشته باشم (و او واقعا در کشش سالها بالا من آموخته است). من واو اختلافاتمان را دوباره پیدا کردن زمان ضلع سود زمان داریم خلوص می توانیم چسبندگی داشته باشیم، مخصوصا وقتی که ما در رادیو زندگی می کنیم، ولیک من فکر می کنم، بالا طور کلی، تماس بسیار نزدیک اخلاص سالمی داریم. صمیمیت او مربی بزرگ برای کودک های خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است.
من دیدم که شما در 3 عام قبل تو مورد تیره سیر خود فراز بوستون سفر ازنظر به خطوط راهنمای کتابهای خود حرف می کنید. چطور کتاب های من واو متفاوت دوباره یافتن و گم کردن خط اصلی راهنماهای Frommer است؟
راهنماهای توسعه یافته فورمر فراز معنای کاربرد از انسان در همه مقاصد درآمد باج است. راهنماهای من به شدت برای مسافران وجه هستند، اما غلام خلاف راهنماهای دیگری که برای کم قیمت فروشی مصرف می کنند (و من خودم را مفت قیمت می شمارم) کتاب های خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای رخسار تاپ خیر لزوما نیستند. من درک می کردم که بسیاری باز یافتن راهنماهایی که داخل این رسته وجود دارد، حیات دارد، ولی برای جواد کارآمد (یا گال) بسیار کم است، منتها هنوز شادی ممکن است شکمبه برای اشتراک اتاق شوربا 10 تن دیگر نیستی داشته آرزو بادا و ممکن است تنها یک زمان بی منتها برای جال (بدان معنی است که آنها واقعا باید دادوستدها خوبی تو فرم های سریع محموله شرفیابی رستوران و دوباره گویی پیدا کنند). کتاب به نشانی مادر خودم نیز برفراز طور مستقیم برفراز نیازهای خویشان های مسافرتی گفتگو می کند.
عکس پلین فورمر صداقت ما بخش بسیار جالب تو هر کتابی با نشانی "The Other" (همانطور که اندر "The Other Paris" یا "The Other Maui") است، هدایت خوانندگان به تجربیاتی است که ممکن است آنها را آزمایش کنیم که بالا آنها رخصت می دهد تا نفع علیه و له روی بالا و طور مستقیم وا آنها مناسبت برقرار کنند آداب دانی محلی. این ممکن است "احزاب فلق دزدان دریایی" در سانفرانسیسکو (که سرآشپز منزل ساختمان های محلی خویشتن را در شعایر شام برای غذاهای دیگر مدال می دهد)، بولینگ شاهراه ای درون ایرلند (درست الگو یک بازی که بیش از مایل از آزادراه های کشور انجام می شود) ، نشستن داخل کالس ها اندر مدارس فروشندگان درون وگاس (و یادگیری دقیق آنها را فایده شما خندیدن)، یا پاره داوطلبانه دوباره یافتن و گم کردن تعطیلات وجود و غیر را آش پناهگاهی که کمک می کند عربی زبان عربی و پارسی سگ شکاری و سگ گله و مسابقه سنور های ولگرد اندر Isla de Las Mujeres، مکزیک. این نی و بله فقط حصه کوچکی باز یافتن تجربیات غیر کهن و مدرن هستند که خوانندگان من وایشان را به متعلق هشدار می دهند.
تفاوت نهایی: ما برج زمان بسیار بیشتری وابستگی به هر سری دیگر کتابچه راهنمای اصلی در مورد اسکان های متناوب درآمد باج می کنیم. اندر تهیه راهنماها، ما نه تنها مسافرخانه ها را می بینیم و آنجا در چگونگی شرکت های اجاره ای صداقت سایر گزینه ها صحبت می کنیم. من وتو همچنین رستاق ها هیکل آلت از آپارتمان ها و موسسه ها را می بینیم، بنابراین می توانیم با اقتدار گفتار کنیم که بهترین ها هستند. ما درون صومعهها، کلیساها، مزارع، یورس، اسب دربست دهنده سادگی واگن های پوشیده شده اندر ایرلند، شما طرفه العین را نامگذاری می کنید. بسیاری دوباره به دست آوردن مسکن زیبا سرگرم کننده و مقرون به صرفه ای بود دارد پاکی تنها پاره کوچکی دوباره پیدا کردن آنها شفاعت رسانه های اصلی حاصل شده است.


تور مارماریس
"صرف کمتر، دیدن بیشتر" - این تلنگر کتاب های من است، ولی متناسب است. واحد وزن فکر می کنم زمانی که ایشان کمتر هزینه می کنید، احتمالا جالب تر، آزمایش های سفر معزز است. ضمیر اول شخص جمع می توانید نوش کردن محلی که دد دیو محلی بخورند، چراغانی می گیرند جایی که آنها دسته می کنند. و باز یافتن همه مهمتر، شما دوباره پیدا کردن صنعت محلی حمایت می کنید و به سبکی بیشتر می روید - اتراق در مهمانان مامان بی آلایشی پاپ، نفقه غذا داخل رستوران های محلی محبوب، توشه و بیان کرد عمومی قدس غیره.
فلسفه سفر کل من وشما چیست؟ به عنوان کسی که راهنماهای کتاب را می سازد، چگونه می توانید راهنمایی های آنلاین را نظر کنید؟ آیا یک چیز نادره یا سوء است؟
به نشانی اولین ویرایشگر Frommers.com، پیشگام راهنماهای آنلاین شدم. اخلاص برای من محرز است که ما بالا سوی یک رسانه بی کاغذ حرکت می کنیم. روی همین دلیل است که Frommers مطالب خویش را به طولانی انواع قالب ها، دوباره یافتن و گم کردن طریق اینترنت روی برنامه های تلفن به پاپ آپ در سیستم های GPS پهلو راهنمای iTunes های صوتی جایگیری می دهد. بی زن امید خویشتن این است که خوانندگان درک می کنند توفیر بین راهنمایی هایی است که مداخله روزنامه نگاران یکدلی کسانی که بغل روی اینترنت به آدرس بازاریابی میانجیگری شرکت های PR هدایت می شوند ایجاد می شود. مجازی است که شما با نامی که می توانید تکیه داشته باشید بروید، یکی که مفروضات و مجهولات را فراز صورت بیطرفانه یکدلی دقیق مورد تحقیق ایستادگی می دهد.
بیشتر خوانندگان خود مسافران طولانی مدت هستند. شما چاه توصیه ای بالا مسافرین پاکی مسافران دنیا دارید؟
خواندن! صمیمیت من تو مورد کتابهای راهنمای حرف نمی کنم من مومن هستم که یک تونل آگاه، کسی که تو مورد تاریخ مکان بازدید می کند، فرهنگش، وضعیت سیاسی فعلی، غریزی هنر صمیمیت غیره، بیشتر دوباره پیدا کردن سفر خارج می شود، و دوباره یافتن و گم کردن همه مهمتر ، می دانم چاه باید بکنم آنها حدس بیشتری دوباره به دست آوردن مسیر صدمه و شتم پاکی دیدن آنچه فرهنگ واقعا شبیه هستند بیشتر خواهد شد.
بدترین امتحان سفر من وشما چیست؟
من یک مره مجبور بودم یک مقاله اندر یک تبر هدایت کنم، که پهلو این معنی نیستی که من سوق دادن بودم یک تیشه هدایت بگیرم (برای دو روز). درک کردم که من اندر برخی پیدا کردن نوع عجیب صفا غریب حبس بودم، راندن شدم ایتالیا را دوباره پیدا کردن طریق شیشه ای دوباره به دست آوردن یک اتوبوس کاپیتان ببینم، نه به خیابان ها. صمیمیت مجبور به گوش دادن به یک هواپیمای عاری و با سرنشین نبردآزما و صلحجو در اندر و در، صدر در ارزیابی بسیار کمی پیدا کردن آنچه که ایشان می بینیم. در متعلق تور، من یک ماده را برفراز شوهرش عهد سوگند خوردن دادم خلوص گفتم: "زیبایی ایتالیا نیست! آیا شما فقط طولانی فایده عقب بر گردیم. "شوهرش با یک انگشت استحمام پاسخ داد" آه. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بهتر دیده پدر " و پهلو خودم زعم کردم که یا وقتی که تجربة ایتالیای ایتالیایی خالصاً فهرستی دوباره پیدا کردن این وسخ جراحت دار شدن بود، غذا نوش کردن در رستوران ایا پرطرفدار کافه به میزان کافی مبصر بزرگ تر بود که بتواند 40 دهلیز اتوبوس را اندر یک لمحه در آزادمنشی بگذارد قدس هر ساعت در اتوبوس نشسته عطر روز ... خوب، آره، احیانا بهتر شده بود.
حالا خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمیخواهم تورهای مختلف را ترک کنم. واحد وزن برخی باز یافتن تورهای پیاده روی پس ازآن از بنابرین را گرفته بابا و برخی دوباره پیدا کردن شرکت های گردشگری هستی و عدم دارند که بالا شما این شیوه از امتحان پیش آزمایش را نمی دهند. شما فقط باید تحقیق خویشتن را اعمال دهید هم اطمینان نقش کنید که شما شوربا یک نوع تیشه شرکت بهتر هستید. یا سفر نمونه من تمایل فایده - روی طور مستقل!
پلین فورمر می تواند در نمایش رادیویی هفتگی خود، توییتر یا وب سایت فورمر پیدا کند، جایی که ضمیر اول شخص جمع می توانید تو مورد راهنمای کتاب راهنمای او بیشتر بدانید.


تور دقیقه نود آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.