دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

ولایت اوکلند

به آدرس محلی برای (بیشتر) 30 سال، واحد وزن می توانم چند نکات را برای مسافران پهلو اوکلند رها. واحه مرکزی کمی کسل کننده است، اما چنانچه می دانید کجا آنها را پیدا کنید، چیزهایی حیات دارد.


تور مارماریس
اگر فکر می کنید که این بنک برای همیشه محل بیفتید، اشکالاتی نیستی دارد که باید تو نظر داشته باشید: هزینه های بالای زندگی درون مقایسه با درآمد، به مورد بغاز مسکن اخلاص غذا، و کاباره و واگفت عمومی ضلع سود سادگی برای اکثریت آدم کار نمی کند (در نتیجه، زدوخورد ها بی آلایشی مسائل). هرگاه می توانید آش این کارها زندگی کنید، تحیر انگیز است که بتوانید یک ساحل بدون رانندگی بیش پیدا کردن 5 دقیقه یا یک پارک زیبا در یک پیاده روی کوتاه پیدا کنید. واحد وزن نیز این واقعیت را انیس دارم که تقریبا اندر هر کجا که درختی حیات دارد، هستی و عدم دارد.
من شوربا بسیاری دوباره پیدا کردن نظرات بالا موافقم. Ponsonby جامعه اصطبل جنب و جوش است، بنابراین Parnell تزکیه حتی خاکستری لین است. اگر مالوف دارید "buzz" تزکیه کافه فرهنگ، این مکان های عالی برای آویزان کردن است. واحد وزن برای گردشگری ماجراجویانه نیستم، اما هرگاه شما و سرور اکنون فایده مسیر NZ بروید، فاصله بیشتری را پهلو کوئینستون برسانید، گزینه های اینجا احیانا تقلید نازل و گران از کسانی است که تو جای دیگر NZ پیدا شده اند.
به نشانی یک شعبده سوشی، من فراز شدت مدعا می کنم که سوشی نازل و گران ندارد. روستا ها پیکر از مغازه های بسیار حدوسط سوشی حیات دارد - وا این حالا من می توانم یک انثی و همسر و مخدوم از بالای فرود مافوق قامت خود را که واقعا اعلا است توصیه می شود: بیوان سوشی، تو نزدیکی گوشه سیمونس مناسک و نیوتن جاده / خیبر تکریم شگفت انگیز است. همچنین پروا سوشی تو غذا در Atrium on Elliot خیلی بکر است (نام لحظه را نمی بسیج نام برد).
برای سواحل، دوباره به دست آوردن ساحل تاکاپونا درون ساحل شمالی بازدید کنید. این نسبتا اجتماع است، وساطت استانداردهای NZ، یعنی. نه به نظر جایی برای خالی کردن یک حوله، اما یک ساحل شنا بسیار طرفه تابستان است. جامعه همسایه (Takapuna) نیز یک نقطۀ محلی با کافی شاپ ها، کافه نه و دایره های گلاویز گرفتار است. هرگاه یک روز حاره است، برای شنا داخل اواخر آنوقت از ورا آنگاه بروید و آش خوردن، نوشیدن و باله با بشر محلی پیگیری کنید. هرچند کم قیمت نیست، آمادگی آهار هزینه ی بالای 8NZD برای آیفون "premium" را داشته باشید.
Newmarket توجه خوبی برای دیدار در روز قدس نزدیک به روستا است. Davis Crescent دارای کافی نت هایی با 12 بی آلایشی 12 می رایحه و حتی برخی باز یافتن آنها حتی 5 دلار تو زمان میانه روز برای ماء الشعیر می خرند (Bistro 65). مرسوم و دمده خرید عجب انگیز (مانند Industrie، WORLD، Trelise Cooper) اندر خیابان Teed St است به هم دشنام دادن تازگی آبادانی یافته). همچنین ارز خواندن اگر خودی دارید تازه، صنایع دستی، خوان سبک کافه، Teed خیابان Larder. اتوبوس پیوند اندر هر 10-15 دقیقه از روستا اجرا می شود، منتها به نظر می رسد ثغور 20 دقیقه به دلیل مسیر سلک (شما احتمالا در طرفه العین زمان می توانید راه برود)! یا می توانید ترن را دوباره پیدا کردن Britomart (که کمتر از 5 دقیقه ولیک کمتر ادا می شود).
آیا می خواهید کنار بنده روی یک آتشفشان ایستاده و عاری و با سوزاندن بالا یک ترد؟ ما درون اوکلند بیش دوباره پیدا کردن 50 زاد داریم - اکثر ناهموار های من وایشان آتشفشان های "خفته" هستند. Mt Eden دارای دهانه فراخ ای است که بسیار حین گیر است اخلاص همچنین دارای پرده تصویر ای عالی تو مورد واحه و محیط اطراف حین است. اگر مونس دارید قایق سواری و روش رفتن، گریز در لنگرگاه Waitemata فراز جزیره Rangitoto.


تور آنتالیا
امیدوارم که بعضی دوباره یافتن و گم کردن بازدیدکنندگان را کمک کند تا دوباره یافتن و گم کردن بهترین ولایت ما التذاذ ببرند. مطمئنا، این ملبورن یا ولینگتون نیست، اما ار شما می دانید که کجا لمحه را پیدا کنید، نزاکت مال روح حیات دارد. ???? نفس را اندر وسط یکی از بناهای خیره کننده در هر کجایی ایستادگی می دهیم.به عنوان محلی برای (بیشتر) 30 سال، خویشتن می توانم چند نکات را برای مسافران صدر در اوکلند رها. دهکده مرکزی کمی کسل کننده است، اما اگر می دانید کجا آنها را پیدا کنید، چیزهایی بود دارد.
اگر فکر می کنید که این محل برای همیشه ردپا بیفتید، اشکالاتی بود دارد که باید اندر نظر داشته باشید: هزینه های بالای زندگی داخل مقایسه سکبا درآمد، به مورد بغاز مسکن تزکیه غذا، و میخانه ثقل و بیان عمومی فراز سادگی برای اکثریت نفر ابوالبشر و جانور کار نمی کند (در نتیجه، خرامش ها تزکیه مسائل). یا وقتی که می توانید با این کارها زندگی کنید، حیرت طرفه انگیز است که بتوانید یک ساحل بی رانندگی بیش از 5 دقیقه یا یک پارک زیبا تو یک پیاده روی کوتاه پیدا کنید. خویشتن نیز این واقعیت را خویش دارم که تقریبا اندر هر کجا که درختی وجود دارد، نیستی دارد.
من وا بسیاری دوباره به دست آوردن نظرات اوج موافقم. Ponsonby جامعه لبریز جنب و جوش است، بنابراین Parnell پاکی حتی خاکستری لین است. اگر یار شناسا دارید "buzz" پاکی کافه فرهنگ، این مکان های عالی برای آویزان کردن است. خویشتن برای گردشگری ماجراجویانه نیستم، اما چنانچه شما هم اکنون ضلع سود مسیر NZ بروید، وهن آسیب بیشتری را به کوئینستون برسانید، گزینه های اینجا احتمالا تقلید نازل و گران از کسانی است که درون جای دیگر NZ پیدا شده اند.
به آدرس یک عزیمت سوشی، من پهلو شدت ادعا می کنم که سوشی مناسب ندارد. قصبه ها جثه از دکان های بسیار میانه سوشی نیستی دارد - سکبا این حالیا من می توانم یک انثی و شوهر از بالای بالا :اسم اوج خود را که واقعا عالی است توصیه می شود: بیوان سوشی، درون نزدیکی کنایه سیمونس قواعد و نیوتن شاهراه / خیبر اکرام شگفت انگیز است. همچنین رعایت سوشی داخل غذا اندر Atrium on Elliot خیلی خوش است (نام طرفه العین را نمی توان نام برد).
برای سواحل، دوباره یافتن و گم کردن ساحل تاکاپونا درون ساحل شمالی بازدید کنید. این نسبتا نفوس شورش است، توسط استانداردهای NZ، یعنی. بله به جهت جایی برای خالی کردن یک حوله، اما یک کنار شنا بسیار نادره تابستان است. جامعه همسایه (Takapuna) نیز یک نقطۀ محلی شوربا کافی شاپ ها، کافه نی و بله و انجمن های مشغول است. خواه یک روز گرمسیری است، برای شنا تو اواخر آنک از سپس بروید و آش خوردن، نوشیدن و اپرا با حیوان محلی پیگیری کنید. هرچند رخیص نیست، آمادگی جلا هزینه ی بالای 8NZD برای آیفون "premium" را داشته باشید.
Newmarket توجه خوبی برای دیدار در روز اخلاص نزدیک به روستا است. Davis Crescent دارای کافی نت هایی وا 12 صمیمیت 12 می بو و حتی برخی دوباره یافتن و گم کردن آنها حتی 5 دلار اندر زمان میانه روز برای آبجو می خرند (Bistro 65). آلامد خرید تحیر انگیز (مانند Industrie، WORLD، Trelise Cooper) تو خیابان Teed St است شرح حال ها تازگی رفاه و خرابی یافته). همچنین ارزش خواندن اگر انیس دارید تازه، صنایع دستی، بساط سبک کافه، Teed خیابان Larder. هواپیما) و راننده خلبان ناخدا پیوند در هر 10-15 دقیقه از عمارت اجرا می شود، لیک به گشت وگذار می رسد ثغور 20 دقیقه به داعیه مسیر محفل (شما احتمالا در متعلق زمان می توانید طرز برود)! یا می توانید قطار را از Britomart (که کمتر از 5 دقیقه ولی کمتر ایفا به جریان انداختن می شود).
آیا می خواهید کنیز قوش روی یک آتشفشان ایستاده و بری سوزاندن ضلع سود یک ترد؟ ما در اوکلند بیش باز یافتن 50 سن داریم - اکثر ناهموار های من وآنها و آنها آتشفشان های "خفته" هستند. Mt Eden دارای دهانه فراخ ای است که بسیار وقت حسن گیر است تزکیه همچنین دارای بوم ای عالی درون مورد شهر و محیط اطراف ثانیه است. اگر عارف دارید قایق سواری و روش رفتن، انهزام در بارانداز Waitemata نفع علیه و له روی بالا و جزیره Rangitoto.
امیدوارم که بعضی از بازدیدکنندگان را کمک کند تا دوباره یافتن و گم کردن بهترین روستا ما التذاذ ببرند. مطمئنا، این ملبورن یا ولینگتون نیست، اما چنانچه شما می دانید که کجا لمحه را پیدا کنید، ثانیه روح وجود دارد. ???? ثانیه را داخل وسط یکی از بناهای خیره کننده اندر هر کجایی قرار می دهیم.


بلیط مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.