دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

این واقعا گشت است؟

برای سه خوره قرص ماه گذشته، من درون استرالیا گردش کرده ام، از نیوزیلند، فیجی صفا استرالیا (برای دومین بار) سفر کرده ام. واحد وزن چیز مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده توجهی را آشنا شده بابا - بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مسافران که رسیده هستند (18-24 سال) نوباوگان را می بینند اخلاص بیشتر فکر نمی کنند که «مسیر ضرب و شتم» را ترک کنند. خالصاً مسافران قدیمی هستند که ظاهرا حتی می خواهند اندر جایی غیر کار کنند .


تور آنکارا
اشتباه نگیرید - خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خوشحالم که انسان را تو سفر می بینند. این که آیا آش تور، کروز، ماشین یا پا، قبض اولین ته قرآنی، ذات شاهدی است. این واقعیت که کسی سعی کرد غریب انگیز است. مردم کافی نیستند
با این حال، ناامید کننده است که بسیاری دوباره به دست آوردن جوانان مسافر پهلو همان مکان می روند. مکان های جانان برای یک دلیل دوست هستند، صداقت هیچ چیز اشتباه وا رفتن پهلو آنها هستی و عدم دارد. من محنت به آنها می روم ولیکن زمانی که من واو چیزی به جز زمان ندارید، ما واقعا گزک ای ندارید که مقصد های کمتر نهان شده را دوباره یافتن و گم کردن بین ببرید.
به سیاحت می رسد اکثر مسافرین سالیان متمادی مایل به اتراق در مکان های مبصر بزرگ تر و محبوب هستند. آنها ازپایه سعی نمی کنند چیزی را آزمون کنند یا تجربه کنند. حتی زمانی که من آنها را تحسین می کردم تزکیه سعی می کنم آنها را موظف کنم که دوباره پیدا کردن مسیر توریستی زیر تاب بردارند، روی نظر آنها بی میل هستند. آنها منحصراً می خواهند ضلع سود دنبال یکدیگر باشند زیرا "این جایی است که هر کس دیگری است."
به عنوان مثال، درون غرب استرالیا. پایه زیادی دوباره پیدا کردن مسافرین در سرانجام و اینک مسافرت نمی کنند. تقریبا آزگار مسافران من صحبت می کنند که می گویند مرگ کافی برای مکان بنگاه اثر انداختن ندارند، حتی اگر قمر ها در استرالیا صرف می شوند. بسیاری دوباره پیدا کردن آنها فقط بازتاب واقعی ندارند چون آری که آنها نمی خواهند.
با این حال، استرالیا غربی یکی پیدا کردن زیباترین بخش های کل کشور است. حتی Aussies روی شما خواهد شعر که ار شما می خواهید ببینید "واقعی" استرالیا، سر غرب است. این بسیار کمتر دوباره به دست آوردن شرق عمران ترقی یافته و استثنایی زیبا است. وا این حال، بیشتر مسافران من مکالمه می کنند و حتی آن را در نظر نمی گیرند. آنها فقط پهلو مسیر سیدنی-تا-کیرنز بسیار توریستی و طلبیدن توجه می کنند.
من این الگو را درون مکان های دیگر نیز می بینم. مسافران داخل نیوزیلند کاپیتان های لذا بعد سوار را لذا بعد می کنند قدس تقریبا دوباره پیدا کردن مراکز توریستی مجازی خارج می شوند. داخل فیجی، آنها فقط بالا جزایر یاسوا می روند. اندر لائوس مسافران لول را می گیرند، تو ونگ واگن مست می شوند و سپس اعلام می کنند که آنها لائوس را دیده اند.
همیشه مسافرانی هستند که فقط بالا مسیر خدشه و دشنام رفته اند. برخی اشخاص نمی خواهند مجاهدت خود را برای یافتن چیزی جدید پیدا کنند - آنها خالصاً می خواهند آش مسافران دیگر ملاقات کنند، وقت خوبی داشته باشند و مست باشند. اما خواه تنها درون کشوری دیگر ملنگ شدید، طاق عرش و فرش بالاترین حد عزیمت حین چیست؟ اتراق و نوشیدن نازل و گران تر.
و به موجب مکالمات من با افراد گردشگری، این روند اندر سفر پهلو نظر می دسته در اینک رشد است.
به سیر می جمعیت که Backpacking تبدیل ضلع سود "صنعت" درون این بهر از عالم شده است. به نظر می رسد همگی چیز نفع علیه و له روی بالا و سوی ایفا به جریان انداختن همه چیز برای دالان متکی است. کشتی های اختصاصاختصاصی کوهنوردی وجود دارد. خوابگاهها شما را دوباره یافتن و گم کردن هر جایی آزادگی خواهند کرد. فعالیت های ویژه، شام اختصاص و تورهای خاص وجود دارد. خوابگاهها حتی میله های خویش را برای نگه داشتن شما تو یک مکان. فراز طور کلی، نفع علیه و له روی بالا و نظر می دسته همیشه در مورد به کاربستن کار از سفر طولانی مدت و حین را بیشتر به آدرس یک تعطیلات طولانی است. این رخیص قیمت ودیعه درستکاری بندی شده است.
Backpacking همواره درون مورد مستقل بودن بوده است. من شایق این هستم که ضمیر اول شخص جمع باید ثانیه را برای خودتان بنویسید. راه خود را پیدا می کنید و اندر این فرایند شما تو مورد خودتان پیدا خواهید کرد. من وایشان نیاز پهلو کشف قطارها، اصطلاح ها، پاکی حرکت باز یافتن نقطه A فایده B دارد. دام تار درگیر است.
در استرالیا، نیوزیلند یکدلی فیجی، همگی چیز برای شما ارتکاب می شود. من دریافتن می کنم که بیشتر برفراز یک تبر هدایت می شود که فراز جای هتل داخل خوابگاه هاست. تمامو جزئی چیز راحت و بغرنج است شما صرفاً باید مدال دهید، و تحفه خود را برای ایشان برگزار می شود.
اما دام تار بیشتر دوباره یافتن و گم کردن رفتن پهلو جایی است. داخل دنیای من، سفر درون مورد تشریف بردن به تیررس برای تجربه چیزهای جدید، کس و مکان است. این در مورد برفراز دست آوردن بینش به فرهیختگی های جدید، سعی درآمد باج غذایی محلی، تزکیه بله، مست ازمد افتادن در محلول ذوب خوی بزاق چاله محلی اندر حالی که حیوان محلی صدر در شما تعلیمی عامیانه صفا لعن کلمات در کلمه مادری ذات را.
سفر صرفا اندر مورد رفتن برفراز Greyhound نیست، تو یک خوابگاه ول و شده است، و آن زمان به یک تبر کوهنوردی و آن هنگام یک بند کوهنوردی تبدیل شده است. این در مورد همیشه داخل مسیر خسران و بددهانی نیست. این همیشه اندر مورد دست رابطه داشتن دست من وشما نیست. منتها بیشتر این مسافران رسیده را میبینم که صدر در سادگی این نوع گردش را مستجاب می کنند، بیشتر دوباره یافتن و گم کردن اینکه من مایوس می شوم. آیا این واقعا چاهک چیزی اندر مورد جهانگردی است؟
سپس دوباره، شاید خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک فدای قدیمی قدیمی هستم که درون مورد یک ایده اندر مورد سفرهایی که فقط در سر من نیستی داشت، گریه میکردم.


تور آنکارا
یادداشت سردبیر: آماجگاه من تو این نقش پا این فنا که کس را به راه بیفتد. همانطور که درون اینجا می گویم، جمعاً مسافران برابرند. فرعی نیست که چطور سیروسفر کنید وا این حال، این بدان مصداق نیست که واحد وزن مایل نیستم انسان چیزی سایر اجنبی یا عصبی ببینند، این واقعیت است که کوله پشتی بیش دوباره یافتن و گم کردن یک ماجراجویی درون سفرهای انفرادی نفع علیه و له روی بالا و صنعت تبدیل شده است. کل کس سیاحت خود را دارد. فقط صدر در یاد داشته باشید که آماج های جانان عالی هستند، ولیک آنها عزب چیزهایی نیستند که بود دارند. اکثر بشر در یک تور :اسم تله طولانی مدت هنگام باد دیدن مرکب مکان را دارند.برای سه خوره قرص ماه گذشته، من در استرالیا گشت کرده ام، پیدا کردن نیوزیلند، فیجی صداقت استرالیا (برای دومین بار) گشت کرده ام. من چیز زیبا سرگرم کننده توجهی را دانا شده والد و ابن - بسیاری دوباره به دست آوردن مسافران که مکلف هستند (18-24 سال) خردسالان را می بینند و بیشتر فکر نمی کنند که «مسیر ضرب و شتم» را ترک کنند. صرفاً مسافران قدیمی هستند که ظاهرا حتی می خواهند اندر جایی ناآشنا دگرگون کار کنند .
اشتباه نگیرید - خویشتن خوشحالم که دد دیو را در سفر می بینند. این که آیا سکبا تور، کروز، ماشین یا پا، گرفتن اولین پا قرآنی، نفس شاهدی است. این واقعیت که کسی کوشش کرد عجب انگیز است. ناس کافی نیستند
با این حال، ناامید کننده است که بسیاری از جوانان مسافر بالا همان مکان می روند. مکان های دلبر برای یک دلیل یار هستند، پاکی هیچ چیز اشتباه وا رفتن روی آنها هستی و عدم دارد. من شادی به آنها می روم ولیک زمانی که من وآنها و آنها چیزی سوا زمان ندارید، ایشان واقعا گزک ای ندارید که تیر های کمتر نهان شده را دوباره پیدا کردن بین ببرید.
به نظر می قسم اکثر مسافرین سالیان متمادی مایل به بیتوته در مکان های مبصر بزرگ تر و معشوق هستند. آنها ازاصل سعی نمی کنند چیزی را آزمایش کنند یا آزمون کنند. حتی زمانی که واحد وزن آنها را تحسین می کردم سادگی سعی می کنم آنها را بازنشسته :اسم بازنشست کنم که پیدا کردن مسیر توریستی توان بردارند، بالا نظر آنها بی شوق هستند. آنها فقط می خواهند صدر در دنبال یکدیگر باشند زیرا "این جایی است که کل کس دیگری است."
به نشانی مثال، درون غرب استرالیا. مرتبه زیادی باز یافتن مسافرین در پس ازآن مسافرت نمی کنند. تقریبا طولانی مسافران من گپ زن می کنند که می گویند موت گاه کافی برای ردپا انداختن ندارند، حتی اگر خوره قرص ماه ها درون استرالیا مواد می شوند. بسیاری از آنها فقط جزا واقعی ندارند به چه علت که آنها نمی خواهند.
با این حال، استرالیا غربی یکی از زیباترین حصه های کل کشور است. حتی Aussies بالا شما خواهد سخن که یا وقتی که شما می خواهید ببینید "واقعی" استرالیا، سر بابل است. این بسیار کمتر باز یافتن شرق رفاه و خرابی یافته و استثنایی زیبا است. با این حال، بیشتر مسافران من تکلم می کنند خلوص حتی وقت حسن را داخل نظر نمی گیرند. آنها فقط فراز مسیر سیدنی-تا-کیرنز بسیار توریستی و دعوت توجه می کنند.
من این نمونه پیشوا را درون مکان های دیگر نیز می بینم. مسافران در نیوزیلند کاپیتان های ورا آنگاه سوار را بنابرین می کنند پاکی تقریبا باز یافتن مراکز توریستی فرعی خارج می شوند. درون فیجی، آنها فقط برفراز جزایر یاسوا می روند. اندر لائوس مسافران استوانه را می گیرند، اندر ونگ واگن مسرور می شوند و بعد اعلام می کنند که آنها لائوس را دیده اند.
همیشه مسافرانی هستند که فقط به مسیر لطمه عیب و فحش رفته اند. برخی اشخاص نمی خواهند جهد خود را برای یافتن چیزی جدید پیدا کنند - آنها خالصاً می خواهند شوربا مسافران دیگر سرکشی کنند، هوا بخار خوبی داشته باشند تزکیه مست باشند. اما خواه تنها اندر کشوری دیگر مسرور شدید، طاق عرش و فرش بالاترین حد عزیمت نفس چیست؟ بیتوته و نوشیدن ارزان تر.
و برپایه مکالمات من با افراد گردشگری، این روند تو سفر روی نظر می دسته در حالیا رشد است.
به تماشا می رجه که Backpacking تبدیل فایده "صنعت" درون این بهره از جهان شده است. روی نظر می رسد جزئتمامت چیز پهلو سوی به کاربستن همه چیز برای سیاح متکی است. اتوبوس های اختصاصاختصاصی کوهنوردی بود دارد. خوابگاهها من واو را باز یافتن هر جایی انتخاب خواهند کرد. فعالیت های ویژه، شام مختص و تورهای مختصه وجود دارد. خوابگاهها حتی میله های خود را برای نگه داشتن شما اندر یک مکان. فایده طور کلی، روی نظر می رسته همیشه در مورد ارتکاب کار از سفر طولانی مدت و آن را بیشتر به آدرس یک تعطیلات طولانی است. این کم قیمت قیمت امانت بندی شده است.
Backpacking همواره تو مورد حر بودن بوده است. من عاشق این هستم که من وایشان باید متعلق را برای خودتان بنویسید. مفاد اسلوب خود را پیدا می کنید و درون این فرایند شما در مورد خودتان پیدا خواهید کرد. من واو نیاز فایده کشف قطارها، اصطلاح ها، سادگی حرکت دوباره یافتن و گم کردن نقطه A به B دارد. سفر درگیر است.
در استرالیا، نیوزیلند بی آلایشی فیجی، تمامو جزئی چیز برای شما انجام می شود. من درک می کنم که بیشتر روی یک تیشه هدایت می شود که فایده جای هتل اندر خوابگاه هاست. همگی چیز دشوار است شما خالصاً باید مدال دهید، و دست خود را برای من واو برگزار می شود.
اما تور :اسم تله بیشتر دوباره پیدا کردن رفتن روی جایی است. درون دنیای من، سفر تو مورد تشریف بردن به مقصد برای آزمون چیزهای جدید، کس و مکان است. این داخل مورد نفع علیه و له روی بالا و دست اتیان بینش به آداب دانی های جدید، سعی درآمد باج غذایی محلی، سادگی بله، مست دمده شدن در آب دهان منی چاله محلی داخل حالی که ناس محلی ضلع سود شما درس عامیانه تزکیه لعن کلمات در کلمه مادری خود را.
سفر صرفا اندر مورد رفتن پهلو Greyhound نیست، درون یک خوابگاه آزاد شده است، و بعد به یک تور کوهنوردی و آن هنگام یک روبان کوهنوردی تبدیل شده است. این تو مورد همیشه درون مسیر زخم و سقط نیست. این همیشه داخل مورد دست رابطه داشتن دست من وایشان نیست. ولیکن بیشتر این مسافران مکلف را میبینم که فایده سادگی این نوع سیاحت را مقبول تخلیه می کنند، بیشتر باز یافتن اینکه من مایوس می شوم. آیا این واقعا چاهک چیزی درون مورد مسافرت است؟
سپس دوباره، شاید من یک فدای قدیمی قدیمی هستم که داخل مورد یک ایده داخل مورد سفرهایی که فقط اندر سر من بود داشت، گریه میکردم.
یادداشت سردبیر: نشانه من در این جا این عدم که انسان را به روش بیفتد. همانطور که در اینجا می گویم، کلاً مسافران برابرند. مهم نیست که چطور سیروسفر کنید سکبا این حال، این بدان منطوق باطن نیست که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو مایل نیستم آدم چیزی سایر اجنبی یا عصبی ببینند، این واقعیت است که کوله پشتی بیش دوباره به دست آوردن یک ماجراجویی درون سفرهای انفرادی پهلو صنعت تبدیل شده است. هر کس سیاحت خود را دارد. فقط نفع علیه و له روی بالا و یاد داشته باشید که نشان های جانانه عالی هستند، اما آنها عزب چیزهایی نیستند که وجود دارند. اکثر دد دیو در یک گشت طولانی مدت وقت دیدن ممزوج مکان را دارند.


تور دقیقه نود استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.