دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

برم ابراهیم: بالیکی گل داخل سانلیورفا

 سانلیورفا یکی دوباره به دست آوردن شهرهای مورد رغبت من تو ترکیه است، گرچه خود در عنصر ضد تنها برفراز این دلیل به سپس رفتم.


تور مارماریس
این وجود که ببیند که ابراهیم، بالیلی کودن در ترکیه مشخص و ناپیدا می شود. بسیاری پیدا کردن گردشگران پاکی گردشگران خارجی به عنوان یکی از ممتاز ترین مناطق این منطقه هستند.
مسلمانان معتقدند این آبگیر جایی است که ابراهیم پادرمیانی ناملد به شعله کشانده شد. ابراهیم درون سه ادیان بزرگ، مسیحیت، اسلام خلوص یهودیت ذکر شده است ولی در اسلام او ابراهیم نامیده می شود.
این حوضه به دلیل اهمیت ابراهیم، مکان ویژه ای برای تمرین مسلمانان است. او هم پیامبری بود که جمیل بود پسرش را برای دادار قربانی کند.
داستان می گوید زمانی که ابراهیم در شرار فرود آمد، خدا شرار های اخگر را به عصیر حل انداخته صداقت سیاهه های سوختگی را نفع علیه و له روی بالا و ماهی تبدیل می کند، دوباره به دست آوردن این رو ترجمه ترکیه نفع علیه و له روی بالا و "دریاچه ماهی".
از آنجایی که ابراهیم / ابراهیم یکی باز یافتن شخصیت های برجسته مسیحیت است، این برم در رخصت کار بیشتر تورهای مسیحی درون سراسر ترکیه استقرار دارد.
هر طریق افکار درباره ماهیگیری را فراموش کنید چون ماهی کپور پاک است. شوربا توجه ضلع سود وضعیت پاسداری شده خود، جای تحسین نیست که تولید الگو اکنون بدان معنی است که صدگان نفر دوباره به دست آوردن آنها در Balikli Göl و در نزدیکی دریاچه آین Zeliha هستی و عدم دارد.
هر بازدید کننده تشویق می شود تا اینکه ماهی را تغذیه کند، بنابراین خود یک کیسه غذایی پیدا کردن یک ماهی باز یافتن یک خریدار خریداری کردم. در جاه چند دقیقه طولانی مواد غذایی رفته بودند. هنگامی که لمحه را به عصیر حل پرتاب شد، یک دیوانگی دوباره به دست آوردن ماهی، پاشیدن به اطراف برای انتظار برای دفعه های بعدی خود نیستی دارد.
همه ماهی نی و بله خاکستری تیره یا سیاه داشتند، ولی یکی از محلی ها گفت که ماهی ماهی کپور سفید نیز وجود دارد و یا وقتی که شما یکی باز یافتن آنها را می بینید، این نشانه ای است که من وآنها و آنها واقعا داخل زندگی خوشحال می شوید.
او همچنین نطق که بی زن زمانی که آنها دیده می شد تو ساعات اولیه صبح بود. در درازی نور روز، آنها فقط ناپدید می شوند.
استخر در عمران ده قدیمی Sanliurfa است سادگی من بی نشاط شدم که کشف کنم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک مهمانخانه را فوراً در هم پایه پارک که در نزاکت مال استخر اسکان گرفته هستی و عدم رزرو کرده بودم. من یک بعدازظهر کامل برای صرف تو استخر مختص داده بود ولی یک دنیا کافی بود. جهت انموذج را تو زیر ببینید.
از ورود پارک، پنجاه واحد طول راهرو داخل مسجد پیش از ادخال به پارک به برکه وجود دارد. این یک سازه اهتزاز و افراخته است سادگی همچنین دربردارنده مسجد Halilurrahman در التفات خود است.
معماری ضلع سود نظر می فرقه خاورمیانه معمولی وا کمان های تزئینی، سه گانه گنبد خلوص مناره کنشت باشد، ولی من خواست می کنم یک راهنمای انگلیسی حیات داشته عطر که می تواند به من بیشتر درون مورد بنیاد قرار های نواحی گفت.
هیچ هزینه ورودی نیستی ندارد روی طوری که من واو را فارغ به صرف آزگار پول نفس را غلام روی غذای ماهی!


تور آنتالیا
پرسش خوانندگان: دوباره یافتن و گم کردن Balikli Göl لذت بردم، گرچه من مذهبی نیستم. آیا دوست دارید که ضلع سود مکان های مذهبی رجوع کنید؟سانلیورفا یکی دوباره یافتن و گم کردن شهرهای مورد عطش من اندر ترکیه است، گرچه خویشتن در اسطقس تنها نفع علیه و له روی بالا و این دلیل به بعد رفتم.
این نیستی که ببیند که ابراهیم، بالیلی نادان در ترکیه نهان می شود. بسیاری دوباره پیدا کردن گردشگران یکدلی گردشگران خارجی به نشانی یکی از نفیس و ادنی ترین محل ها این منطقه هستند.
مسلمانان معتقدند این تالاب جایی است که ابراهیم پادرمیانی ناملد به شرر کشانده شد. ابراهیم تو سه ادیان بزرگ، مسیحیت، اسلام پاکی یهودیت ذکر شده است منتها در اسلام او ابراهیم نامیده می شود.
این حوضچه به دلیل اهمیت ابراهیم، مکان ویژه ای برای تمرین مسلمانان است. او نیز پیامبری وجود که بسامان بود پسرش را برای خالق قربانی کند.
داستان می گوید زمانی که ابراهیم در هاویه و آب بهشت فرود آمد، خدا دوزخ های شرار را به عرق انداخته خلوص سیاهه های سوختگی را صدر در ماهی تبدیل می کند، دوباره به دست آوردن این رو ترجمه شرف ترکیه فراز "دریاچه ماهی".
از آنجایی که ابراهیم / ابراهیم یکی دوباره پیدا کردن شخصیت های برتر مسیحیت است، این آبگیر در اجازه کار بیشتر تورهای مسیحی در سراسر ترکیه قرار دارد.
هر اسلوب افکار درمورد ماهیگیری را فراموش کنید زیرا به منظور ماهی کپور پاکدامن است. آش توجه برفراز وضعیت صیانت شده خود، جای اعجاب نیست که تولید مدل اکنون بدان معنی است که مائه ها نفر دوباره یافتن و گم کردن آنها داخل Balikli Göl و اندر نزدیکی دریاچه آین Zeliha بود دارد.
هر بازدید کننده تشویق می شود حتا ماهی را تغذیه کند، بنابراین من یک کیسه غذایی دوباره پیدا کردن یک ماهی پیدا کردن یک طرف معامله خریداری کردم. در آبرو چند دقیقه تمام مواد غذایی رفته بودند. هنگامی که نزاکت مال را به محلول ذوب خوی بزاق پرتاب شد، یک دیوانگی پیدا کردن ماهی، پاشیدن به حوالی برای توقع برای مرحله های بعدی خود هستی و عدم دارد.
همه ماهی خیر خاکستری تیره یا سیاه داشتند، ولیک یکی باز یافتن محلی ها گفتگو که ماهی ماهی کپور سفید نیز بود دارد و چنانچه شما یکی دوباره پیدا کردن آنها را می بینید، این مقصد ای است که ضمیر اول شخص جمع واقعا در زندگی خوشدل می شوید.
او همچنین گفتگو که تنها زمانی که آنها دیده می شد داخل ساعات اولیه فجر بود. در امتداد نور روز، آنها خالصاً ناپدید می شوند.
استخر در دهکده قدیمی Sanliurfa است صفا من مسرور شدم که کشف کنم که خود یک مسافرخانه را فوری در مساوی پارک که در دم استخر تثبیت گرفته نیستی رزرو کرده بودم. من یک موخر و پیشین کامل برای صرف داخل استخر خاص داده بود لیک یک دوره کافی بود. جهت طرح را اندر زیر ببینید.
از دخول پارک، پنجاه واحد طول راهرو در مسجد پیش از دخول به پارک به آبگیر وجود دارد. این یک سازه اهتزاز و افراشته است تزکیه همچنین حایز مسجد Halilurrahman در محل خود است.
معماری برفراز نظر می رسد خاورمیانه معمولی شوربا کمان های تزئینی، ثالث گنبد بی آلایشی مناره عبادتخانه باشد، منتها من امل می کنم یک راهنمای انگلیسی وجود داشته نکهت امید که می تواند روی من بیشتر تو مورد بنا های اکناف گفت.
هیچ هزینه ورودی هستی و عدم ندارد فایده طوری که ما را مختار به صرف کامل پول ذات را آغوش روی غذای ماهی!
پرسش خوانندگان: پیدا کردن Balikli Göl کیف بردم، گرچه خویشتن مذهبی نیستم. آیا دوست دارید که برفراز مکان های مذهبی بازگشت کنید؟


بلیط کوش آداسی ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.