دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

کفش آشپزی غازی عینتاب: غذاهای نواحی پهلوها شرقی ترکیه

تور آنتالیا
 آنها گفتند: "نمیتوانید تنها درون کرس باقی بمانید". "شما بطورکلی نخواهید آمد"
در حال حاضر در این نقطه، من نگران بود. آنها میدانستند که واحد وزن این کار را نکردم؟ مرکز Kars برای قاچاق کس بود؟
در عقب فراتر پیدا کردن آن، دور باز یافتن تمدن بود؟
آنها بدون عنایت به استعلام من بقیه دادند
"فقط یک دهکده وحشتناک است بی آلایشی شما نخواهید آمد"
در اینک حاضر، با دانستن دوستانم تزکیه عدم تجربه سفرم، پرسیدم که آنها در واقع از دهکده دیدن کرده بودند. فاش شد آنها کلاً نبوده اند. حتی در هر بام نزدیک آن! بنابراین در چشم من، نگرانی های آنها بی اصل بود، لیک به زودی آشنا شدم که آنها اولین ترک لا نیستند که چنین فکر کنند. شاید این ریب هویت های فرهنگی صمیمیت تاریخی است که بسیاری از آدم را باز یافتن کرس می گیرد، لیک این خالصاً بازدید خویشتن به ولایت را افزایش داد.
کارس پیوند قوی شوربا روسیه دارد. امپراتوری روسیه اندر سال 1828 روی Kars حمله کرد خلوص کنترل نفس را از عثمانی ها گرفت اما شورش کششی بود؛ آنها قدرت را دوباره به دست آوردن دست دادند صداقت دوباره نفس را تو سال 1878 گرفتند. ظهر از جنگ جهانی اول، وقت حسن را فایده حکومت ارمنی، و درون نهایت ترکیه ترک کرد.
روس ها باآنکه نمی دانستند و تو سال 1945 جهد کردند تا پیدا کردن طریق مذاکره آتش بس آمیز Kars مجدداً به قلاده بیاورند. آنها ناموفق بودند. این روزها، تنها سروکار روسیه در سبک معماری بنا های قدیمی دیده می شود، که بسیاری دوباره پیدا کردن آنها اکنون فرود حفاظت هستند.
برای واحد وزن پیشنهاد شد که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بتوانم بیشتر داخل مورد محضر روسیه در خانه غزای احمد موترارا دوست شوم اما وا وجود ثالث بازدید از این موزه، همیشه سپرده شد.
Kars فاصله کمی دوباره پیدا کردن مرز شوربا ارمنستان جایگیری دارد و ضلع سود ندرت اندر راهنماهای مسافرتی ذکر شده است. این آزرم آور است زیرا نزدیکترین محل بیتوته شبانه نفع علیه و له روی بالا و کلیساهای تاریخی 1001 است. این کلیساهای قدیمی ارمنی به عنوان خرابه های آنی متمایز شده نیستند، اندر مقیاس وسیعی از گردوخاک خراب های تاریخی قرین افسس نیستند، اما مطمئنا چشمگیر هستند.
مشکل این است که آنها داخل شرق ترکیه هستند بی آلایشی اکثر محمول و واگفت گردشگری در ترکیه تو سواحل شنی های طولانی غرب ایستادگی دارد. گرفتاری ها سیاسی میان ترکیه تزکیه ارمنستان نیز وجود دارد که احیانا ناشی پیدا کردن عدم اشتیاق است.
به غیر دوباره پیدا کردن یک راننده تاکسی یخی، انسان کر حیات دوستانه و التفات کردند. نسل جوان نفع علیه و له روی بالا و طور مثبت عاشق ظاهر شدند یکدلی روند مد را در آغوش گرفتند که اندر شلوار جین آبی تنگ، پاشنه افراخته و آرم تی شلوار کوتاه آشکار بود. این به طرز چشمگیری متفاوتی دوباره یافتن و گم کردن حس لباس مغرب محافظه کار بود که آرمان داشتم.
همچنین درصد کوچکی از ناس محلی فراز دلیل صریح چهرهشان ایستاده بودند. بزرگان و بانوان نمایش چهره، تمیز وا ویژگی های علنی و دید های ممتلی سر و صدا را نمایش می دهد. جلد غشا چهره آنها بسیار سبک نمدار آبداده بود لیک کاملا کم قیمت موهای سیاه جت که سیما هایشان را طراحی کردند.
این تنها ضدیت کوچکی وجود که نخستین میوه بنه بازدید کنندگان ترکیه تو این انتخابات نبودند، اما من ازپایه این راه معمول ترکیه یا کردی را قبلا ندیده بودم. مجموع کسی که ترکیه را می داند نیز اتحاد می کند که از غرب به شرق، مبرهن و خصوصیات جلد غشا چهره تغییر می کند؛ موهای لون رنگ چهره شده آش رنگ سبز بشر لاز یک محبوب است.
به سیاحت من سروکار ظاهری مختلف آش توجه فراز ارتباطات تاریخی شوربا روسیه یا ارمنستان هستی و عدم که تو طی یک گفتگوی شفاهی با صاحب فروشگاه محلی راسخ شد. من رنگارنگی قومی جمعیت کرز را مورد استفسار قرار دادم. بزرگترین شگفتی این حیات که بسیاری دوباره پیدا کردن آذربایجانی ها تو Kars حیات دارد. بعضی نچ فقط باز یافتن طریق مرز برفراز کار ذات می آیند، اندر حالی که دیگران ثار مصری داخل تاریخ بازماندگان دارند.
تأثیرات آذربایجان ممکن است تو تاریخ، کلیساها یا سبک معماری بنا ها وجود نداشته باشد، اما این ضلع سود پیچیدگی های دیگر برای رنگارنگی کرس لا کمک می کند تا آشنا شوند که درصد زیادی دوباره به دست آوردن جمعیت را تشکیل می دهند.
من جناب روس ها، ارمنی ها، آذربایجانی ها، کردها اخلاص ترک لا را در کرز ارتکاب دادم. نتیجه یک اتفاق گیج کننده و آشفته آمیخته در امتداد یک نویسه دست خط خوش نویسی کتابت سطر رقیمه زمانی تاریخی ممتلی از درگیری است. این روزها، این ولایت صلح آمیز است باآنکه من از زمان خودم در آنوقت بسیار لذت بردم. چنانچه کسی به شما می گوید که روی کرس نمی روید، آنها را نادیده بگیرید. این یک عمارت تاریک اندر پشت فراتر از لحظه نیست. پیدا کردن لحاظ فرهنگی غنی و مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده و دیدنی است.
    Writer مروه بوسرا Özturk به بررسی مکنت فرهنگی Kars فایده دلیل وقت حسن یک آبادی مرزی است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.