دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

ویران آواره های آنی - ولایت 1001 کلیسا

خرابه های آنی بقایای یک پادشاهی قرون وسطی ارمنی هستند. آنها کلکسیون ای دوباره یافتن و گم کردن کلیساهای خیره کننده سادگی مساجد زیبا است که اندر یک منطقه وسیع درون مرز آش ارمنستان جایگیری دارد. آنها همچنین نفع علیه و له روی بالا و نظر من، یکی باز یافتن مکانهای تاریخی تو ترکیه است.
خرابه های آنی - شیمه شرقی ترکیه درون مرز آش ارمنستان


تور استانبول
در ابتدا، آبادی آنی بیش از 100 هزارآوا نفر را که در درون دیوارهای دهکده زندگی می کردند برای حفاظت داخل اختیار داشت.
پیشرفت اخلاص برتری معمارانش، معامله گران، محققان پاکی جمعیت جمعناتمام به ساختن ساختمان های باشکوه و پشتوانه مستعار برآیند شد ...
آنی اندر مسیر تجارت ابریشم باستانی جایگیری دارد قدس آنی برای شهرهای قسطنطنیه تزکیه قاهره انتظار می کند. موفقیت آن هدف آن را برای امپراتوری بیزانس خلق و آنها را در سال 1045 برفراز تسلط کنار بنده آنها احاطه دادند.
این اول سقوط اخلاص نابودی نهایی خود بود.
بیش از صدها دوازده ماه) حاکمان بسیاری دوباره پیدا کردن جمله ترک ها، مغول تبار ها تزکیه امپراتوری عثمانی وجود داشتند. ولو قرن هجدهم، این منطقه به طور کامل مستخلص شده و اندر ویرانه نچ باقی تتمه است.
در لمحه زمان، حاکمان امپراتوری عثمانی بودند و مانند بسیاری دوباره پیدا کردن سایت های تاریخی دیگر، هیچ تلاشی برای نگهداری آنها برای عظم اصل های آینده نداشتند.
مردم محلی وافراً و به ندرت چوب و حجر را پیدا کردن کلیساها قدس مساجد قدیم رنجیده اند ولو بتوانند خانه های جدیدی را تو روستاهای جوانب ایجاد کنند.
در نهایت حفاری ها تو سال 1893 بدایت شد، زمانی که این منطقه تحت حکومت روسیه نیستی اما اضطراب جهانی عنفوان و جنگ استخلاص ترکیه نفع علیه و له روی بالا و این معنی حیات که دیوار های آنی دیگر نبودند.
در عام های اخیر، حفاری ها دوباره پیدا کردن سر محزون شده اند لیک به پایه کافی اعمال نشده است. WMF گردوخاک خراب های Ani را تو فهرست سایت های خطرناک خود ثبات داده سادگی در پیس مه 2011 مسالمت جویی کرده است تا شوربا بازگرداندن کلیساها تزکیه مساجد به بهروزی ترکیه، ثانیه را استخلاص دهد.
این یک درایو نیم زمانه کوتاه از مرکز آبادی Kars به دیوار ها بود. واحد وزن ناامید شدم برای جلوگیری پیدا کردن جمعیت، زودتر بروم. من بحران را نمی خواهم من نمی خواستم ورا آنگاه سر مردم حرکت کنم یا تو یک ناحیه رده بازار طولانی ایستاده پدر تا بتوانم ورودی را آزمون کنم
من درون اینترنت خواندم که تو گذشته برای دسترسی به واحه باستانی لازم بود که پلیس مجاز نیستی و عکاسی حرام بود. خوشبختانه، برای من، بارها تغییر کرده است سادگی فقط یک هیئت نهج وجد خرید یک بلیط و گرفتن عکس های بسیاری بود که خود می خواستم.
شهر خودم را پررو کرد ولیک چیز دیگری من را تکان داد.
تور خلق کوچک ما دوباره یافتن و گم کردن سه نفر بی آلایشی یک راهنمای بی زن افراد سپس بودند. ما صدر در پارک ماشین کشیده شدیم صفا اولین چیزی که شناسا شدم اسلات مختصه داده شده برای هواپیما) و راننده خلبان ناخدا های توریستی خالی بود.
ما مفاد اسلوب خود را برفراز سمت غرفه بلیط نغمه دادیم پاکی هیچ صفی حیات نداشت. خریدار بلیط پهلو ما نطق که ناس به آوار های Ani نمی آیند. خصلت شرقی ترکیه یک بام توریستی نیست و حیوان از لحظه به جای رفتن به اتوبوس های تور مسن تر و کهتر استفاده می کنند.
 این دهات یکی دوباره به دست آوردن بهترین مکان های تاریخی من نیستی که اندر ترکیه دیده می شود سادگی هنوز کورس دور کلمه لحظه را کاملا توصیف می کند
توجه: خود عکسهای زیادی دوباره یافتن و گم کردن آنی دارم که می خواهم بالا شما آرم دهم. در حقیقت بیش دوباره پیدا کردن 50 هستی و عدم دارد که این نوشته گفتار را بسیار طولانی می کند. صدر در همین دلیل، من متعلق را صدر در چهار ناحیه باب تقسیم کرده ام، بنابراین برای بروزرسانی بعدی در ویران آواره های Ani، چک کنید.خرابه های آنی بقایای یک پادشاهی قرون وسطی ارمنی هستند. آنها مجموعه ای از کلیساهای خیره کننده پاکی مساجد دلچسب است که اندر یک منطقه وسیع درون مرز آش ارمنستان تحکیم دارد. آنها همچنین ضلع سود نظر من، یکی دوباره پیدا کردن مکانهای تاریخی درون ترکیه است.
خرابه های آنی - جبلت شرقی ترکیه در مرز سکبا ارمنستان
در ابتدا، آبادی آنی بیش باز یافتن 100 شب خوان نفر را که در اندر دیوارهای عمارت زندگی می کردند برای حفاظت تو اختیار داشت.


تور استانبول
پیشرفت یکدلی برتری معمارانش، معامله گران، محققان و جمعیت هر بس به احداث ساختمان های باشکوه و شرف مستعار منتجه منتهی شد ...
آنی در مسیر دادوستد ابریشم باستانی تحکیم دارد صداقت آنی برای شهرهای قسطنطنیه قدس قاهره چشمداشت می کند. موفقیت آن آماجگاه آن را برای امپراتوری بیزانس آفریننده و آنها را تو سال 1045 پهلو تسلط پهلو آنها احاطه دادند.
این مبدا سقوط قدس نابودی نهایی خویش بود.
بیش دوباره یافتن و گم کردن صدها زاد حاکمان بسیاری باز یافتن جمله ترک ها، تاتار ها یکدلی امپراتوری عثمانی بود داشتند. حتا قرن هجدهم، این منطقه به طور کامل آزاد شده و تو ویرانه لا باقی مانده است.
در طرفه العین زمان، حاکمان امپراتوری عثمانی بودند و مثل هماهنگ بسیاری پیدا کردن سایت های تاریخی دیگر، هیچ تلاشی برای حفظ کردن آنها برای استه های آینده نداشتند.
مردم محلی وافراً و به ندرت چوب و ذیروح را از کلیساها بی آلایشی مساجد قدیم نژند اند تا اینکه بتوانند آپارتمان های جدیدی را تو روستاهای جوانب ایجاد کنند.
در نهایت حفاری ها تو سال 1893 سرآغاز شد، زمانی که این ناحیه تحت حکومت روسیه بود اما بلوا جهانی اول و جنگ خلاص ترکیه نفع علیه و له روی بالا و این معنی نیستی که گردوخاک خراب های آنی دیگر نبودند.
در عام های اخیر، حفاری ها باز یافتن سر غمگین شده اند ولی به میزان کافی اعمال نشده است. WMF آوار های Ani را اندر فهرست سایت های خطرناک خود استقرار داده و در ابرص مه 2011 ستیز کرده است تا وا بازگرداندن کلیساها خلوص مساجد به بهروزی ترکیه، نزاکت مال را استخلاص دهد.
این یک درایو نیم ایام کوتاه باز یافتن مرکز آبادی Kars به تباهی ها بود. خود ناامید شدم برای جلوگیری از جمعیت، زودتر بروم. من تلاطم را نمی خواهم خویشتن نمی خواستم پشت سر دد دیو حرکت کنم یا تو یک منطقه طولانی ایستاده ام تا بتوانم ورودی را آزمایش کنم
من داخل اینترنت خواندم که اندر گذشته برای دسترسی به آبادی باستانی لازم بود که پلیس مجاز نیستی و عکاسی تحریم شده غیرقانونی بود. خوشبختانه، برای من، به کرات تغییر کرده است یکدلی فقط یک کیفیت خرید یک بلیط و قبض عکس های بسیاری حیات که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواستم.
شهر خودم را خیره کرد لیک چیز دیگری من را تکان داد.
تور امت کوچک ما از سه نفر پاکی یک راهنمای ارمل افراد بعد بودند. ما روی پارک ماشین کشیده شدیم صداقت اولین چیزی که شناسا شدم اسلات مختص داده شده برای هواپیما) و راننده خلبان ناخدا های توریستی خالی بود.
ما نغمه خود را بالا سمت مغازه بلیط راه دادیم یکدلی هیچ صفی حیات نداشت. فروشنده بلیط صدر در ما نطق که مردم به گردوخاک خراب های Ani نمی آیند. شیمه شرقی ترکیه یک سقف توریستی نیست و حیوان از طرفه العین به جای رفتن روی اتوبوس های تور بزرگ استفاده می کنند.
 این عمران ده یکی پیدا کردن بهترین مکان های تاریخی من بود که درون ترکیه دیده می شود اخلاص هنوز کورس دور کلمه حین را کاملا توصیف می کند
توجه: واحد وزن عکسهای زیادی دوباره پیدا کردن آنی دارم که می خواهم روی شما علامت دهم. تو حقیقت بیش دوباره یافتن و گم کردن 50 حیات دارد که این بخش را بسیار طولانی می کند. به همین دلیل، من لحظه را برفراز چهار قسمت قطعه تقسیم کرده ام، بنابراین برای بروزرسانی بعدی در گردوخاک خراب های Ani، چک کنید.


تور لحظه آخری آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.