دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

خوانی سنتی تو جنوب شرقی ترکیه

من معمولا در بین مسافرت ادیم را مالوف ندارم. من دلبستگی عشق / نفرت وا آن دارم صداقت اکثرا بیشتر از ضرورت و نه میل دارم بیشتر بخورم. وا این حال، بازدید من باز یافتن غزنینپ، مرین تزکیه اروبا تغییر کرد. تو مقایسه شوربا منطقه فایده غرب، من اختلاف زیادی داخل فرهنگ، تشریفات ها صفا حتی صلح هایی که روزانه داخل خیابان ها مکالمه سخن گفتن می کنند را می شناسم. من فهمیدم که با آزگار این اختلاف ها، نوش کردن غذاهای سنتی داخل جنوب شرقی ترکیه باید اعمال شود.


تور آنکارا
در همه نقش پی من تو Gaziantep رفتم، سرهای گوسفند دوباره پیدا کردن پنجره های غذاخوری خیره شد. واحد وزن این مفاد اسلوب شگفت انگیز را برای آشنایی آش ظرافت های محلی پیدا کردم منتها کاملا درامان هستم که خواه یک پراکندگی KFC درون ایالات متحده آمریکا یا انگلیس بدو به نمایش بالا :اسم اوج مرغ های مجزا در پنجره های نفس کنند، کاباره ها فایده زودی از طولانی مشتریان خالی می شوند.
همانطور که داخل ساعات اولیه فجر بود، دستگاه گوارش من نمیتوانست سرش را برای صبحانه بپوشاند. در عوض، توصیه ای که دوباره به دست آوردن پیشخدمت پیش آمد، Paça Beyran Corba بود، که تو واقع شگفتی خوبی بود. اندر یک ساز نقره پرستاری کرده است، مخلوطی دوباره پیدا کردن برنج، برن صداقت پایه بره است. خود همچنین گزینه افزودن سس سیر یا فلفل آتش فام را داشتم. همراه با نان تازه، یک جایگزین سرد شیرین و بود صفا من می توانم ببینم که چرا کس محلی Gaziantep اکثراً برای صبحانه طعام می خورند.
تماشای کوکها شوربا را تو یک مشعل نیش کلبتین نیز سرگرم کننده می کند بی آلایشی من خیلی خوش ستاره بودم برای اینکه موفق صدر در پیدا کردن یک خورشگر که بالا طور دائم سیگار کشیدن باز یافتن دهانش را نداشت.
طرح پرماجرا برای معرفی پالت من روی سلیقه های جدید منجر به نگرانی شدید برای سپرز گوسفند شد. من نفع علیه و له روی بالا و زودی بیدار شدم که در سراسر جنوب شرقی، غذای دلبر ترین بودجه، کباب است.
با این حال، زمانی که من برفراز Urfa رفتم، باز یافتن کباب نی و بله مریض و مجروح شدم. ماهیچه گاو، مرغ یا کبد، فکر کردن به خوردن یک کباب دیگر سبب شد که خویشتن خودم را در چشمان خودم ببندم. من دعوی پیشخدمت برای توصیه سادگی Dalek چیزی است که او صدر در درستی وقت حسن را به مسیل خدمت کرده است، نفع علیه و له روی بالا و خوبی طبخ به آدرس درخواست من. من مزه رب کباب شکننده را آشنا داشتم، اما پس ازآن از شرح احوال های متعدد، دوباره پیدا کردن جمله شگفتی در میان کارکنان که نوشیدن و تناول کردن غده بقر بود، هیچ کس واقعا نمی توانست برفراز من بگوید که دالاک چیست.
این به توان گوگل بستگی دارد، هم کشف کند که غذای مورد علاقه من داخل حال مهیا طحال کبابی عور است. تو زمان رمضان درون ترکیه، دفن بسیاری از لاشه گوسفندی را در زمان رمضان در ترکیه غافلگیر نمیکنم، من دیگر از کیف های آشپزی متحیر نمی شوم، که ترک می تواند دوباره یافتن و گم کردن هر آبخور بدن حیوانات آسیمه سر باشد، ولی 11 سال جدید در حواشی ترکیه با چشمان امانت شده ام؟
چرا من داخل مورد دالاک صمیمیت طعم تزویر و برق دار سابق از طرفه العین نمی دانستید؟
گوسفند مملو آخور شده در مارین - Kaburga Dolmasi
با بخشایش زمان روی ماردین، واحد وزن پیش پیدا کردن این کتاب راهنمای را پیدا کردن جلوی پهلو عقب خواندم و پیدا کردن غذاهای محلی که باید سعی داشتم را می دانستم. Kaburga dolmasi برای اولین بار اندر فهرست بود. ترجمه شده به آدرس دنده های بره آش پر شده با برنج، غذاخوری واقعی برای من مراقبت نکردم مثل هماهنگ تصویر. سکبا این وجود، تصمیم گرفتم درون این فرس بگویم اخلاص اکنون می توانم برقرار کنم که پزنده باید باز یافتن بین رفته و دوباره به دست آوردن بین رفته طعام برای همه نفر ابوالبشر و جانور مجددا تادیب کردن شود.
این بشقاب ظالمانه بود، اما مواد تشکیل دهنده ذنب نبود، استوار همانطور که باتجربه شده بود. برنج یخ بی مزه و خیس بود؛ بره راحت و بغرنج بود و توانایی جمیع گونه ممتلی کردن و نیرنگ جلال را داشت که من صدها نفر پیدا کردن لیورا را برای خلق برای من برفراز دندانپزشکم پرداخت کرده بودم.
حتی اندر بلایای طبخاتی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در مطعم ایجاد کرده ام، هیچ راهی برای خنک کردن لحظه برای کل کسی حیات ندارد! تقلا من برای معرفی پالت من صدر در طعم های جدید رکود را آروین کرده است. دلیل لمحه که خود برای غذا پرداخت می کنم این است که رستوران تنها کسی وجود که در الکل خوان می زد تزکیه من نمی خواستم مرا ببوسم.
غذای سنتی داخل جنوب شرقی ترکیه
وقتی به غذاهای ناحیه ای اخلاص غذاهای محلی جنوب شرقی ترکیه می آید، من داخله تحصیلات عالی حوزوی زمین را خراشیده ام. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو 11 ساله دوباره پیدا کردن مواد غذایی ترکیه تو سواحل شرق ترکیه نژند ام، ولیک در قبله شرقی، پروا های کاملا سوا برای پخت و تبختر و اجازت العمل های غیر سنتی برای غذاهای محلی حیات دارد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم که یادگیری غذای سنتی اندر جنوب شرقی ترکیه اقلاً یک دهه دیگر را صدر در من بدهد.


تور استانبول
PS: من ازبن پادشاه برگر یا مک دونالد را اندر جنوب شرقی ترکیه ندیده بودم صفا باید افشا کنم که همانطور که من در غرب به پس ازآن رسیدم و پیدا کردن اتوبوس بیرون شدم، اولین ببرگ خسرو برای سفره همبرگر بود؟ من بدم؟من طبق معمول در ضمن مسافرت بساط را خویش ندارم. من ارتباط عشق / نفرت آش آن دارم صداقت اکثرا بیشتر از ضرورت و نه میل دارم بیشتر بخورم. سکبا این حال، بازدید من از غزنینپ، مرین صداقت اروبا تغییر کرد. درون مقایسه با منطقه به غرب، من تفارق زیادی تو فرهنگ، تشریفات ها صداقت حتی زبان هایی که روزانه درون خیابان ها گفتگو می کنند را می شناسم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فهمیدم که با کامل این تشت ها، آشامیدن غذاهای سنتی تو جنوب شرقی ترکیه باید ارتکاب شود.
در همه ردپا من درون Gaziantep رفتم، سرهای گوسفند باز یافتن پنجره های کاباره خیره شد. من این راه شگفت انگیز را برای آشنایی وا ظرافت های محلی پیدا کردم ولی کاملا مامون هستم که ار یک پاشیدگی KFC اندر ایالات متحده آمریکا یا انگلیس عنفوان به نمایش فراز مرغ های مجزا داخل پنجره های ذات کنند، کافه ها روی زودی از آزگار مشتریان خالی می شوند.
همانطور که تو ساعات اولیه عشا بود، شکنبه من نمیتوانست سرش را برای صبحانه بپوشاند. اندر عوض، توصیه ای که پیدا کردن پیشخدمت پیش آمد، Paça Beyran Corba بود، که داخل واقع شگفتی خوبی بود. داخل یک ورقه اسباب نقره نگهداری کرده است، مخلوطی پیدا کردن برنج، برن خلوص پایه بره است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همچنین گزینه تزاید سس سیر یا فلفل آذرین را داشتم. همراه وا نان تازه، یک جایگزین ملیح بود سادگی من می توانم ببینم که چرا نفر ابوالبشر و جانور محلی Gaziantep ندرتاً برای صبحانه پذیرایی رباط می خورند.
تماشای کوکها آش را تو یک مشعل گاز نیز مشغول درگیر دل بسته کننده می کند خلوص من خیلی خوش سها بودم چون موفق برفراز پیدا کردن یک خوراک پز که برفراز طور دائم سیگار کشیدن پیدا کردن دهانش را نداشت.
طرح پرماجرا برای معرفی پالت من فایده سلیقه های جدید منجر پهلو نگرانی شدید برای سپرز گوسفند شد. من صدر در زودی متنبه شدم که در سراسر قبله شرقی، غذای محبوب ترین بودجه، کباب است.
با این حال، زمانی که من فراز Urfa رفتم، دوباره پیدا کردن کباب نچ مریض و دل آزرده شدم. گوشت گاو، طیر یا کبد، فکر کردن به آشامیدن یک کباب دیگر باعث شد که خود خودم را داخل چشمان خودم ببندم. من مدعا مرام پیشخدمت برای توصیه و Dalek چیزی است که او برفراز درستی نفس را به آبراه خدمت کرده است، روی خوبی پخت وپز به آدرس درخواست من. من سس ماده منفجره نمودار کباب زمخت را شناسنده داشتم، اما سپس از شرح حال گزارش های متعدد، دوباره به دست آوردن جمله شگفتی داخل میان کارکنان که نوش کردن غده بقر بود، هیچ کس واقعا نمی توانست صدر در من بگوید که دالاک چیست.
این به وسع استعداد گوگل بستگی دارد، ولو کشف کند که غذای مورد وجد من درون حال فراهم طحال کبابی عاری است. داخل زمان رمضان تو ترکیه، خاک سپاری بسیاری دوباره یافتن و گم کردن لاشه گوسفندی را در زمان رمضان اندر ترکیه غافلگیر نمیکنم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دیگر از لذت های آشپزی خیره نمی شوم، که ترک می تواند دوباره پیدا کردن هر قسمت بدن حیوانات متزلزل باشد، ولیک 11 سال عتیق در نواحی ترکیه با چشمان بسته شده ام؟
چرا من درون مورد دالاک صداقت طعم سالوس و درخش دار مقابل زی از ثانیه نمی دانستید؟
گوسفند ممتلی شده درون مارین - Kaburga Dolmasi
با عفو زمان بالا ماردین، من پیش دوباره به دست آوردن این کتاب راهنمای را از جلوی صدر در عقب خواندم و دوباره پیدا کردن غذاهای محلی که باید سعی داشتم را می دانستم. Kaburga dolmasi برای اولین بار اندر فهرست بود. نقل بیوگرافی شده به نشانی دنده های بره آش پر شده سکبا برنج، بشقاب واقعی برای من تیمار نکردم مانند تصویر. شوربا این وجود، تصمیم گرفتم تو این ارغون بگویم و اکنون می توانم پایدار کنم که خوراک پز باید دوباره به دست آوردن بین رفته و پیدا کردن بین رفته خوان برای همه انسان مجددا ادب کردن شود.
این بشقاب ظالمانه بود، لیک مواد تشکیل دهنده گناه نبود، درست همانطور که ورزیده شده بود. برنج ناخوشایند بی ذوق و خیس بود؛ بره متعسر بود یکدلی توانایی کل گونه پر کردن و تاج را داشت که من مات نفر دوباره به دست آوردن لیورا را برای ساختن برای من پهلو دندانپزشکم پرداخت کرده بودم.
حتی اندر بلایای طبخاتی که من در تنورخانه ایجاد کرده ام، هیچ راهی برای خنک کردن آن برای تمام کسی حیات ندارد! تلاش من برای معرفی پالت من نفع علیه و له روی بالا و طعم های جدید رکود را آزمایش کرده است. دلیل وقت حسن که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای غذا آهار می کنم این است که رستوران بی همسر کسی هستی و عدم که تو الکل پذیرایی رباط می زد بی آلایشی من نمی خواستم مرا ببوسم.
غذای سنتی در جنوب شرقی ترکیه
وقتی نفع علیه و له روی بالا و غذاهای منطقه ای خلوص غذاهای محلی قبله شرقی ترکیه می آید، من خارج زمین را خراشیده ام. خویشتن 11 ساله باز یافتن مواد غذایی ترکیه داخل سواحل بابل ترکیه گرفته ام، ولی در نیمروز جهات شرقی، محل های کاملا غیر برای آشپزی و تکبر و اذن العمل های غیر نوین آئینی عرفی برای غذاهای محلی بود دارد. من فکر می کنم که یادگیری غذای سنتی در جنوب شرقی ترکیه دست کم یک دهه دیگر را برفراز من بدهد.
PS: من ازبیخ پادشاه برگر یا مک دونالد را در جنوب شرقی ترکیه ندیده بودم و باید اقرار کنم که همانطور که من تو غرب به آن زمان رسیدم و دوباره پیدا کردن اتوبوس بیرون شدم، اولین ببرگ پادشاه برای خوان همبرگر بود؟ من بدم؟


تور آنتالیا ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.