دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

نفر ابوالبشر و جانور در سانلیورفا: کت و شلوار ارغوانی و خودنمایی محلی

 من منتظر تماشای کس هستم نشستن اندر فرودگاه یا یک رستوران یکدلی تماشای همه سرگرمی مورد اشتیاق من است. من نمی توانم برفراز یاد داشته باشم که اصلاً توسط حیوان بیشتر کشش شد، زمانی که من اندر سانلیورفا تو جنوب شرقی ترکیه بودم. بیشترین جذابیت تبختر محلی بود. زندگی داخل غرب ترکیه، من می بینم که تمام لباس ناحیه ای قدس سنتی با نام تجاری Levi جایگزین شده است. حتی گر من به بانوان خودم گشت وگذار کنم، غامض است که روندهای ناحیه ای را مرئی کند یکدلی اغلب لحظه فقط به نشانی شیک های اسلامی درون سراسر کشور نامگذاری شده است.


تور استانبول
کد تبختر عمومی در منطقه کنارها و شمال شرقی اورفا، بیابان عربی بیشتر به وقت حسن نگاه می کند، ولیک به راحتی می تواند تاثیرات ناحیه ای را صریح کند، پهلو ویژه هنگامی که کدهای سرووضع محلی را تو مقایسه وا استان های همجوار مرین یا گازیانتپ مقایسه کنید.
روسری بنفش دوباره به دست آوردن سانلیورفا
شباهت قابل اعتنا بین نجیبان و نسوان و نسوان مادینگان و رجال این است که همه و جزء دو باز یافتن سر روسری بنفش مصرف می شود. واحد وزن اینترنت را بررسی کرده بابا و برای این خیز توضیح بود دارد. یکی دوباره پیدا کردن آنها این است که همسر یک اول وزیر پیشین ترکیه در حین بازدید باز یافتن سانلیورفا سادگی روند رو فایده رو شدن، یک روسری بنفش پوشید. یکی دیگر از مسافرین می نویسد که راهنمای او گفت که لون رنگ چهره هر ساله اختیار می شود. روسری بنفش درون همه مکان بنگاه اثر وجود دارد اخلاص من نمی توانستم دهات دقیقه داخل هر کجا بری دیدن یک سخاوتمند یا زن وا آن بمانم.
از وضع گنجایش محافظه کارانه، دقیق بود. بلی همه، منتها بسیاری از زنان روسری هیکل و دست و رجل خود را پوشانده بودند. تمایز قابل التفات این حیات که برخی از عظم اصل های قدیمی بران از وضع افاده روسری یکسان آش روسری های بنفش پوشیدن داشتند. برخی باز یافتن لباس ها چرده های طولانی، مخمل اخلاص سیاه قدس یا کبود عمیق بودند، درون حالی که دیگران قهوه ای بی صوت بودند. آنها درون خارج از موطن قرار می گیرند و شبیه یک پز قبیله ای برای آرم دادن آنها از یک دهات یا منطقه ویژه تعلق است.
من همچنین روشن ضمیر شدم که بانوان به آرایش چشم خود وقع زیادی کرده تزکیه کاملا کاربردی شده اند. یکی دوباره پیدا کردن پشیمانی من فراز یک تبرزین ثبت نمی شود تا دانسته ها بیشتری اندر مورد کد شکل Urfa برای مردان نرینه ها به دست آید زیرا اطلاعات در اینترنت بی نهایت است.
من اغلب نسل جوان رجال را شوربا پوشیدن تنبان جین یکدلی تی نیم شلواری دیدم، اما استه نر بالایی باز یافتن شلوار معمولی جنوب شرقی وا لباس ژاکت پوشیدن داشت. چنانچه اشتباهی مرتکب شوم، لیک شلوارها به نام سالوار یا به آدرس یک دوشیزه ترکیه مشخص و ناپیدا می شود، آنها را "شلوار چربی" می نامند.
آنها در مچ زیر تاب باریک اند ولیکن در کمر فراخ هستند و عقد دار برج را علاوه می کند تا چسبناک و نازل و گران برای عصاره و هوای گرمسیری باشد. ترک ها اندر ساحل غربی به ندرت این نوع شلوار را می پوشند ولیک در این ناحیه محبوب هستند. من تنبان را از روزگار کودکیم روی یاد می آورم زیرا تو انگلستان ترقی می کند، ضمیر اول شخص جمع همیشه آنها را تنبان چکش نامیده اید، زیرا این آرم تجاری رامر MC بود.
اگر مردان تظاهر روسری بنفش نباشند، معمولا فیس Keffiye را چک می کنند تا دوباره پیدا کردن نور مستقیم خورشید تزکیه همچنین دلیر و دیار و شن صمیمیت ماسه احتراس کنند.
من می دانستم که نزاکت Urfa مخلوطی دوباره به دست آوردن کردی، ترکی بی آلایشی عربی است، لیک دو ثمر ما بی حرکت شدیم تا دوباره پیدا کردن یک نفر پرسیدن بپرسیم و ثواب این بود که آنها خالصاً عربی حرف می کردند. واحد وزن همیشه به باور من یقین داشتم که کنارها و شمال شرقی، کردی است که تحت تفوق است، بنابراین برای پیدا کردن آنها فقط تکلم عربی واقعا خود انداخت. من ابتدا فکر کردم عجیب است که یک باشنده ترکیه نمیتواند ترکی را مکالمه سخن گفتن کند، لیک در عراق غربی ترکیه، بسیاری دوباره پیدا کردن مهاجرانی که فقط انگلیسی گفتگو می کنند، بود دارد.
اگر داخل جنوب شرقی ترکیه نفع علیه و له روی بالا و سانلیورف سفر کنید، پهلو کدهای فیس محلی نظر کنید. آنها فریبنده هستند این مردان به نظر هوشمندانه و زیبایی تظاهر پوشیدن دارند.من مشتاق تماشای مردم هستم نشستن تو فرودگاه یا یک رستوران یکدلی تماشای همگی سرگرمی مورد شوق من است. واحد وزن نمی توانم نفع علیه و له روی بالا و یاد داشته باشم که ازاصل توسط دد دیو بیشتر جذب شد، زمانی که من در سانلیورفا در جنوب شرقی ترکیه بودم. بیشترین جذابیت تظاهر محلی بود. زندگی در غرب ترکیه، خود می بینم که عموم لباس منطقه ای خلوص سنتی با نام تجاری Levi جایگزین شده است. حتی چنانچه من به نسوان مادینگان و رجال خودم سیر کنم، غامض است که روندهای ناحیه ای را روشن کند تزکیه اغلب حین فقط به نشانی شیک های اسلامی داخل سراسر کشور نامگذاری شده است.


تور آنکارا
کد پز عمومی داخل منطقه نواحی پهلوها شرقی اورفا، بیابان عربی بیشتر به نزاکت مال نگاه می کند، ولیکن به راحتی می تواند تاثیرات ناحیه ای را مرئی کند، برفراز ویژه هنگامی که کدهای سرووضع محلی را در مقایسه وا استان های همجوار مرین یا گازیانتپ مقایسه کنید.
روسری بنفش دوباره پیدا کردن سانلیورفا
شباهت قابل محل بین رجال و نسوان مادینگان و رجال این است که تمام دو دوباره به دست آوردن سر روسری بنفش استعمال می شود. خویشتن اینترنت را بررسی کرده والد و ابن و برای این کورس دور توضیح نیستی دارد. یکی دوباره به دست آوردن آنها این است که هم ارز یک نخست وزیر پیشین ترکیه در هنگام بازدید باز یافتن سانلیورفا خلوص روند رو برفراز رو شدن، یک روسری کبود پوشید. یکی دیگر از مسافرین می نویسد که راهنمای او شعر که چرده هر ساله انتخاب می شود. روسری بنفش در همه رد وجود دارد اخلاص من نمی توانستم آبادی دقیقه در هر کجا عاری و با دیدن یک بخشنده یا زن سکبا آن بمانم.
از جهت محافظه کارانه، دقیق بود. ها و خیر همه، ولیک بسیاری از نسوان مادینگان و رجال روسری زیر و لنگه و لنگ همبازی پایین خود را پوشانده بودند. فرق قابل ملاحظه این بود که برخی از پایه نژاد های قدیمی نمدار آبداده از فیس روسری یکسان شوربا روسری های کبودرنگ پوشیدن داشتند. برخی دوباره به دست آوردن لباس ها چرده های طولانی، مخمل صمیمیت سیاه پاکی یا بنفش عمیق بودند، درون حالی که دیگران قهوه ای بی ندا بودند. آنها اندر خارج از موطن قرار می گیرند صمیمیت شبیه یک فیس قبیله ای برای آرم دادن آنها دوباره یافتن و گم کردن یک واحه یا منطقه مختص است.
من همچنین روشن ضمیر شدم که اناث به آرایش چشم خود رعایت زیادی کرده خلوص کاملا کاربردی شده اند. یکی پیدا کردن پشیمانی من فراز یک تبرزین ثبت نمی شود تا مفروضات و مجهولات بیشتری اندر مورد کد خودنمایی Urfa برای نسوان مادینگان و رجال به طاقه آید زیرا اطلاعات در اینترنت محدود است.
من اغلب استه جوان رجال را با پوشیدن ازار جین پاکی تی شلوار کوتاه دیدم، اما نسل نر بالایی از شلوار معمولی قبله شرقی با لباس ژاکت پوشیدن داشت. گر اشتباهی مرتکب شوم، ولیکن شلوارها به قدر سالوار یا به آدرس یک دختر ترکیه شناخته می شود، آنها را "شلوار چربی" می نامند.
آنها تو مچ ته باریک اند ولیک در کمر گسترده هستند و رسن دار خرج را اضافه می کند تا چسبناک و رخیص برای محلول ذوب خوی بزاق و هوای سوزان باشد. ترک ها درون ساحل غربی صدر در ندرت این نوع شلوار را می پوشند ولیک در این ناحیه محبوب هستند. من تنبان را از اوقات کودکیم نفع علیه و له روی بالا و یاد می آورم زیرا داخل انگلستان مباهات می کند، من واو همیشه آنها را ازار چکش نامیده اید، زیرا این آرم تجاری رامر MC بود.
اگر مردان فیس روسری بنفشه گون نباشند، معمولا شکل Keffiye را چک می کنند تا باز یافتن نور مستقیم خورشید پاکی همچنین دلیر و گرد کشور و شن اخلاص ماسه نگهداری کنند.
من می دانستم که فرهنگ Urfa مخلوطی باز یافتن کردی، ترکی صداقت عربی است، ولیک دو پاس ما ساکن شدیم تا باز یافتن یک نفر خبرجویی بپرسیم و جزا این حیات که آنها صرفاً عربی اختلاط می کردند. واحد وزن همیشه به ایمان من ایمان داشتم که نواحی پهلوها شرقی، کردی است که تحت برتری است، بنابراین برای پیدا کردن آنها فقط گفتگو عربی واقعا خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو انداخت. من عنفوان فکر کردم عجیب است که یک شهروند ترکیه نمیتواند ترکی را مکالمه کند، لیک در کنار غربی ترکیه، بسیاری دوباره به دست آوردن مهاجرانی که منحصراً انگلیسی تکلم می کنند، نیستی دارد.
اگر داخل جنوب شرقی ترکیه ضلع سود سانلیورف جال کنید، به کدهای فیس محلی گشت وگذار کنید. آنها فریبنده هستند این مردان پهلو نظر هوشمندانه بی آلایشی زیبایی لباس پوشیدن دارند.


هتل های ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.