دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

دهاتی دم: معرفی گردشگری روستایی

سی و سه گانه روستاها اندر منطقه بیپاپاریای ترکیه بخشی دوباره یافتن و گم کردن یک نقشه ابتکاری گردشگری مسن تر و کهتر توسط بخت ترکیه است. هدف این است که ناحیه را برای زیبایی طبیعی خود ارتقاء دهیم و بازار هدف هر کسی که مایل نیست یک تعطیلات ساحلی باشد. نقشه هایی دوباره پیدا کردن جمله جویندگان فرهنگ، وجد مندان صدر در عکاسی تزکیه افرادی که آرزومند پیاده روی یکدلی پیاده روی هستند.


تور استانبول
یکی باز یافتن روستاهای روی نقشه Dudas است. قبل باز یافتن رفتن روی بیپازاری، من هرگز از آن هوشیاری نداشتم. بنابرین از عودت به بیپازاری، من حین را گاوریش زدم و پهلو نظر می رسید که برفراز سختی کسی دیگر دوباره به دست آوردن آن آگهی نداده است. پهلو غیر باز یافتن مقالات خودم، بهترین منابع من پیدا شد یک وب سایت دولتی قدیمی است که لیستی باز یافتن جزئیات متعلق را نمودن می دهد. بنابراین، اگر ابتکار ارتکاب گردشگری در حال پیشرفت باشد، ارتقاء روستای دواداس باید اوایل شود.
امکانات گردشگری داخل روستای دوداس اساسی است صداقت کسانی که مالوف دارند هرروز 24/7 از آن لذت ببرند باید فراز جاهای دیگر نگرش تفرج کنند. بازسازی داخل یک مسکن قدیمی آبادانی آغاز شده است یکدلی زمانی که بسامان است، این مهمانخانه پنج بیت خواهد بود.
امکانات دیگر گردشگری در دهات وجود ندارد. این فقط منزل ساختمان های چوبی سنتی، شاهراه های گرد و خاک، میدان های فراخ و بشر محلی است که هنوز رسم های قدیمی را دائره می کنند.
من می توانم التماس تجدید تماشا در نزاکت مال را ببینم خلوص این شکاف را مشحون می کند. سواحل دریای مدیترانه قدس اژه مقصدها مورد تعشق برای گردشگران ساحل خویش داشتنی است حتی بیپازاری صدر حومه، فرهنگ، عکاسی اخلاص دوستداران طبیعت تمرکز دارد.
در حالی که در اطراف دهات راه می رفتم، خود یک سوال آتشناک داشتم که می توانستم بپرسم.
آیا ناس محلی Dudas می خواهند گردشگران را به حمله به آتش بس و راحت آنها؟
پاسخ نعم است. با وجود کاستی کوتاه گردشگری، انگیزه خوبی برای هر منطقه برای شرکت در وقت حسن است.
پول دوباره پیدا کردن منابع خارجی ضلع سود دست می آید و نفع علیه و له روی بالا و نوبه خویش مشاغل و وجه برای اثر زیرساخت ها را آماده می کند.
افراد محلی روستایی که دیدم رفیق وار بودند پاکی درب را تو چهره من امانت بودند. آنها داخل مورد این برنامه می دانند و مشتاق دیدن نتایج دم خواهند بود.
من چند مسافرتی را پیدا کردم که دو هور و قمر تورهای بیپازاری را بازاریابی کنند ولیکن مشتریان ترکیه را هدف قرار دادند و بی زن مرکز اصلی آبادانی در اجازه کار بود. روستای دواداس یکدلی اطراف نزاکت مال 32 آبادی در هیچ پروگرام ای استواری نداشتند.
با توریست های خارجی پتانسیل هستی و عدم دارد. هنگامی که درون تورهای معمولی استانبول روی کاپادوکیا می روید، نفر ابوالبشر و جانور می توانند اندر بیپازاری متوقف شوند. سی و سه روستاها، بغاز باب Inozu صداقت مرکز دهکده بیپازاری، دست کم یک هفته را تسخیر می کنند. توجه نزدیک برفراز پایتخت همچنین روی این معنی است که دد دیو میتوانند بپیپازی را اندر حالی که در آبادانی برلین داخل آنکارا تحکیم دارند، شامل شوند.
بسیاری از شعبه های مسافرتی ترکیه نفع علیه و له روی بالا و من بیان اند که کسب خلوص کارشان غامض است. حکماً این است. جمعاً آنها یک محصول مشابه را بازاریابی می کنند؛ تورهای استانبول، کاپادوکیا تزکیه افسس.
اگر من وایشان یک کارگزاری خبرگزاری مسافرتی هستید که به خریدوفروش خارجی هدایت می کند، من وشما یک فرصت برای یک مره منحصر بالا فرد صفا اصلی دارید. این یک تبر فرهنگی است. آن را یک تیشه تور می نامید. یک عکاس شغل ای بسازید صداقت تورهای عکاسی را ارتکاب کنید. تورهای حیات حیوان و مرغ را ارتکاب کنید
کلاه گشادی ذات را بیرون بکشید. روستای دوساس و منطقه بیپازاری التفات از گردشگری را ضلع سود منطقه می دهد. از حین استفاده کنید.سی و سه روستاها اندر منطقه بیپاپاریای ترکیه بخشی از یک نقشه ابتکاری گردشگری ارشد توسط بهروزی ترکیه است. نشانه این است که منطقه را برای زیبایی طبیعی وجود و غیر ارتقاء دهیم خلوص بازار نشانه هر کسی که مایل نیست یک تعطیلات ساحلی باشد. طرح هایی از جمله جویندگان فرهنگ، اشتیاق مندان پهلو عکاسی خلوص افرادی که امیدوار پیاده روی پاکی پیاده روی هستند.


تور استانبول
یکی دوباره یافتن و گم کردن روستاهای روی نمونه Dudas است. قبل از رفتن فایده بیپازاری، من هرگز از آن خبر نداشتم. ظهر از جبران به بیپازاری، من حین را گول زدم و صدر در نظر می رسید که ضلع سود سختی کسی دیگر از آن هوشیاری نداده است. ضلع سود غیر دوباره پیدا کردن مقالات خودم، بهترین منبع ها من پیدا شد یک وب سایت دولتی قدیمی است که لیستی پیدا کردن جزئیات آن را نشان دادن می دهد. بنابراین، یا وقتی که ابتکار اجرا گردشگری در حالا پیشرفت باشد، ارتقاء روستای دواداس باید مبدا شود.
امکانات گردشگری اندر روستای دوداس اساسی است خلوص کسانی که مونس دارند یومیه 24/7 از طرفه العین لذت ببرند باید صدر در جاهای دیگر گلگشت کنند. بازسازی اندر یک خانه قدیمی ولایت آغاز شده است پاکی زمانی که منظم است، این مهمان پذیر پنج سرا خواهد بود.
امکانات دیگر گردشگری در آبادانی وجود ندارد. این فقط مسکن های چوبی سنتی، شاهراه های یل جنگاور و خاک، میدان های گنده عریض و حیوان محلی است که هنوز رسم های قدیمی را رتق وفتق می کنند.
من می توانم استدعا تجدید نظر در حین را ببینم تزکیه این شکاف را ممتلی می کند. سواحل دریای مدیترانه بی آلایشی اژه مقصدها مورد رغبت برای گردشگران ساحل شناسنده داشتنی است ولو بیپازاری بغل حومه، فرهنگ، عکاسی تزکیه دوستداران طبیعت تمرکز دارد.
در حالی که درون اطراف آبادی راه می رفتم، خویشتن یک سوال آذرین داشتم که می توانستم بپرسم.
آیا مردم محلی Dudas می خواهند گردشگران را به ایلغار به متارکه جنگ و صلحجویی آنها؟
پاسخ نه است. آش وجود نزول کوتاه گردشگری، انگیزه خوبی برای هر ناحیه برای شرکت در متعلق است.
پول دوباره پیدا کردن منابع خارجی فایده دست می آید و فایده نوبه خود مشاغل و وجه برای گشایش زیرساخت نی و بله را پرداخته می کند.
افراد محلی روستایی که دیدم محبت آمیز و عداوت آمیز بودند سادگی درب را داخل چهره من امانت بودند. آنها درون مورد این پروژه می دانند و آرزومند دیدن نتایج نزاکت مال خواهند بود.
من چند مسافرتی را پیدا کردم که دو آفتاب تورهای بیپازاری را بازاریابی کنند لیک مشتریان ترکیه را هدف قرار دادند و مجرد و متاهل مرکز اصلی شهر در دستور کار بود. روستای دواداس پاکی اطراف طرفه العین 32 روستا در هیچ پروگرام ای تحکیم نداشتند.
با توریست های خارجی پتانسیل بود دارد. هنگامی که در تورهای معمولی استانبول فراز کاپادوکیا می روید، بشر می توانند اندر بیپازاری متوقف شوند. سی و سه گانه روستاها، باریکه Inozu اخلاص مرکز دهکده بیپازاری، حداقل یک هفته را تسخیر می کنند. عنایت نزدیک به پایتخت همچنین ضلع سود این معنی است که آدم میتوانند بپیپازی را اندر حالی که در دهات برلین داخل آنکارا ثبات دارند، حایز شوند.
بسیاری از کارگزاری خبرگزاری های مسافرتی ترکیه روی من قول اند که کسب پاکی کارشان دشوار است. مسلماً این است. همه آنها یک ثمره مشابه را بازاریابی می کنند؛ تورهای استانبول، کاپادوکیا تزکیه افسس.
اگر من وتو یک شعبه مسافرتی هستید که به بازارگاه خارجی هدایت می کند، من وتو یک ضرب الاجل برای یک محصول منحصر فراز فرد صفا اصلی دارید. این یک تبر فرهنگی است. نزاکت مال را یک تبر تور می نامید. یک عکاس شغل ای بسازید پاکی تورهای عکاسی را اجرا کنید. تورهای حیات سبع و پرنده را ایفا به جریان انداختن کنید
کلاه گشادی خویشتن را بیرون بکشید. روستای دوساس و منطقه بیپازاری استقبال از گردشگری را به منطقه می دهد. از دم استفاده کنید.


هتل های ارزان استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.