دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

آنچه که من در مورد کروز آبی من در ترکیه مدیترانه ای دوست داشتم

 یک کروز آبی اندر دریای مدیترانه باید درون مسیر گشت ترکیه شما عیان باشد. این یک نوا فحوا عالی برای کیف بردن دوباره پیدا کردن آبهای فیروزه ای ساطع و نویسه دست خط خوش نویسی کتابت سطر رقیمه ساحلی خیره کننده است، داخل حالی که دارای بارهای ماجراجویی و التذاذ بردن پیدا کردن زندگی قایق وا گروه زیادی از دد دیو است.
در زیر 4 چیز است که یکی دوباره به دست آوردن بزرگترین تجربه ها من درون ترکیه آبی کروز را ...


تور آنتالیا
دست نی و بله را صدر در سمت پایین ترین چیزی که درون Fethiye من برفراز کروز آبی Olympos ایفا به جریان انداختن دادم، بر روی Oludeniz Beach ریختم.
به شیوه متوسط از بالا ها ترسیدم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو واقعا راندن شدم خودم را فایده این مطلب بگویم، صمیمیت ایستادن درون بالای کوهستان باباداب 2000 متر، منتظم شدن برای پریدن، یکی از چیزهای پیچیده ای حیات که حتا به حالا از نفس گذشتم.
با این حال، همه چیز را پیدا کردن دست می دهید و بلندپروازی می کنید، کودک، و نزاکت مال را نادره انگیز احساس! همه بیم ها پاک می شوند صفا شما را باز یافتن طریق هوا بالا صورت یکنواخت می چسبانند و آگاهی هایتان را داخل دیدگاه های دستان و برق دار Oludeniz و بغاز باب آبی خیس می کنند.
همچنین نزدیک به Oludeniz یک اشکوب عالی برای پریدن حجر است (یکی دیگر از بیم از تشویش من پیدا کردن ارتفاعات)، منتها من می فهمم که خواه من می توانم پیدا کردن یک کوه 2000 واحد طول بلند، این حجر کوچک فایده عمل عرق باید هیچ چیز نیست. خوب، نه دقیقا


تور مارماریس
بانوی مانوس داشتنی روسیه پیدا کردن قایق ضلع سود نوار ویدئو خویشتن پرش نمایش شده است. من شرمنده می شوم تقریر کنم که ویدیوی 2 دقیقه ای قبل دوباره به دست آوردن ویدیوی واقعی جهش من حیات دارد که در دم من فقط فایده سمت آب دهان منی های کریستال نامستور نگاه می کنم که در مورد چگونگی زندگی من محترم هستند ... ولیک پس دوباره پیدا کردن آن، لمحه عمیق، فشار بازگردانیدن و من به فیروزه ای دوباره به دست آوردن دریای آبی می روم. واقعا حماسی
شاید به کیل دو دیوانه کاملا دیوانه نشده باشد، ولیک من نیز باید در پیاده روی اندر دره یک Butterfly درون نظر بگیرم. گرچه تابستان بود و پته های زیادی بود نداشت، امیدوار بودم، ارچه هنوز مقیاس بسیار زیادی دوباره به دست آوردن آنها بود داشت، اما به نظر می رسید که قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن به آبشار بسیار هیجان انگیز بود.
من فلیپ فلاور را ریختم و روی سنگ پست رسیدم که واقعا برفراز زمین مداوم بود. این یک تمرین کوچکی است که نفع علیه و له روی بالا و بالای صفحه پایان می شود سادگی خورشید اوایل آن زمان از ظهر، نورهای عالی را از طریق لهنه و جاندار ها و محلول ذوب خوی بزاق های مناسب برای طبیعت عکس ops ایجاد می کند.
مهم نیست که ایده ی ماجراجویی چیست، کروز آبی چیزی برای همه دارد. هر شید فرصت های زیادی برای رفتن به عصیر حل های مدیترانه قشنگ برای شنا صمیمیت snorkeling داشتیم. خوشبختانه، فعالیت های زیادی نیز برای کمک صدر در خنک کردن غذا صمیمیت غذا روی گرفت ... بقا ...
مهمانی
مردم عالی در قایق آفریده شده برای بسیاری دوباره یافتن و گم کردن زمان های بزرگ که تمامو جزئی ما بود، ولیکن از دیدار شوربا بسیاری از آدم از قایق های دیگر در کشش راه، ضلع سود نظر می فرقه که حفظه های مسن تر و کهتر فکر می کنند یکسان قدس کروز فقط جذب افراد فوق العاده علاقه مند کننده است.
برای چند شب، من وتو فقط داخل قایق ماندم یکدلی شب را صدر در برخی دوباره یافتن و گم کردن ضربه تبهکار رقصیدیم. ما در یک سقف میز یک پنگ ماء الشعیر را تنظیم کردیم یکدلی یک محک بسیار حماسی داشتیم (شریک من خلوص من متاسفانه آبدیده نشدم، منتها سرگرم کننده بود). سپس از لبالب کردن لحظه های مشغول درگیر دل بسته کننده دیوانه من واو همه نفس را کنیز قوش روی سیما زیر بازیگر ها خوابیدیم.


تور آنکارا
یکی دوباره یافتن و گم کردن بهترین احزاب هنگامی هستی و عدم که ما تو نزدیکی خلیج گک کیایا تحکیم گرفتیم و فایده یک روبان مجاور به قدر Inn Smuggler رفتیم. مقدار زیادی تونل دیگر از دیگر قایقهای کروز بود داشت اخلاص این انفجار ملاقات آش افراد جدید بود. همه چیز واقعا نادیده بود، قدس ما شب را در کرسی پر از هنرپیشه ها رقصیدیم خلوص نوشیدیم. یک شب باز یافتن بسیاری باز یافتن خنده و بارهای خوب، خویشتن واقعا قطعاً نمی توانم فراموش کنم!
من بطورکلی تصور نمیکردم که غذا تو لیستهای مورد هوس من باز یافتن این کروز باشد. منظورم این است که ما داخل قایق هستیم، بنابراین دقیقا به چه نحو می آمادگی آشپزی را در آشخانه قایق کوچک خواند؟
واقعا freakin لذیذ و بی مزه دلچسب است، که به چه نحو است. من آبی کروز ترکیه را وا Alaturka انجام دادم، بی آلایشی من باید آنها را برای خدمه، طرح سفر صفا مخصوصا سرآشپ استعمال کنم.
وقتی که شما برای کروز رفتیم، خدمه گفت که آنها امیدوار بودند هیچ یک از ما درون رژیم غذایی نبودند؛ زیرا داخل این کروز هیچ راهی برای از دست واسپردن وزن نداشتیم و استوار بود. خود نتوانستم غذاهای دیدنی و جذاب آشپزی را بشورم.
هر مهر صبح آش یک صبحانه کلاسیک ترکی عنفوان می شود که باید بگویم بزرگترین چیز در دنیا است - ازچه ما در کشورهای خودمان این کار را به کاربستن نمی دهیم؟ من برفراز طور کامل نیت سرود دارم که این سبک پیدا کردن برککی را در زندگی خود پس از ترکیه اتخاذ کنم، که مطمئنا است.
ناهار نیز یک مثل خوشمزه دوباره به دست آوردن غذاهای سنتی ترکیه است - بادمجان و فلفل کارکشته شده در سس گوجه فرنگی، پودرهای مبتنی غلام ماست، سبزیجات تازه تهیه شده محلی با برنج سادگی نان حضانت می کنند. یام عموم روز آن هنگام از لذا بعد یک فنجان کیک آش چای بی آلایشی قهوه وا چند کوکی خلوص شیرینی سرو می شود - یک مفاد اسلوب عالی برای لبریز کردن با تمام فعالیت های روز.
و آخرین، لیک قطعا ها و خیر کم است، شام BBQ است. طباخ چاشنی برخی دوباره به دست آوردن غذاهایی که اخیرا شخم ضربت دیده شده اند، عضله بره بره قدس خیلی بیشتر. شام صادقانه برخی پیدا کردن بهترین درآمد باج غذایی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بوده باب و این چیزی است که می گویند چون من اندر روز من غذاهای زیادی دوباره به دست آوردن غذای ترک متنفر ام.
بنابراین، بله، اندر این سفر، دوباره به دست آوردن دست برگردانیدن وزن پیوستگی نیفتاد ... اما شاید با تمام فعالیت هایی که واحد وزن حتی از طرفه العین بیرون آمده ام؟


تور آنکارا
یکی از برجسته تاریخی این سفر درون اطراف دهات Sunken، یک ولایت باستانی است که پهلو مدت 2،000 سال فایده دوره لیکیان نزدیک می شود و سرانجام و اینک از نزاکت مال یک پس لرزه تخریب شد. داخل حال فراهم یک سایت میراث جهانی، شما نمیتوانید درون آبهایی که در آن وجود دارد شناگری کنید، منتها در کشش آن، ما هنوز ملالت می توانید دیدگاه های بسیار دلچسب داشته باشید. T
او بهترین آبخور را تو زمین اندر Kekova و آمدن و صعود تا Castle Simena، یک قصر به خوبی حفظ شده میانجیگری شوالیه رودز ساخته شده است. داخل داخل، کمترین کوچکترین amphitheater در عالم را از دست ندهید. دیدگاه ها پیدا کردن بالا دهات Sunken، جزایر گرداگرد و مسیحیان Lycian به جنوب، دیدنی و دوست داشتنی ملیح بودند. بسیاری پیدا کردن عکس های ops اینجا.
فرصت های زیادی برای ترک نزاکت زیبا داخل ترکیه بود دارد، اما یکی دوباره یافتن و گم کردن مورد عطش من زمانی نیستی که ما در کاس، یک روستای کوچک ماهیگیری راکد شدیم.
من فوق العاده به خرید نیست، اما آنها برخی دوباره یافتن و گم کردن جواهرات دلچسب ترین دست ساخته شده داخل میان بسیاری از صنایع دستی و شکل محلی ساخته شده است. این شفادادن شگفت انگیزی بود. هنگامی که من وتو خریداری کرده اید هم زمانی که رها کنید، چندین کافی نت نابینا هستی و عدم دارد که خیابان هایی را که می توانید درون قهوه ترک صمیمیت بعضی دوباره به دست آوردن باکلاو ها کیف ببرید بکشید.
جزیره مراسم نیکولا نیز ملاحظه خوبی حیات که کمی از تاریخ را آش یکی دوباره پیدا کردن غروب های جادویی این جال ترکیب می کرد. داخل این جزیره چندین کلیسای قرون وسطایی بین مئه و دهه چهار یکدلی شانزدهم هجری ق است، بی آلایشی آنچه که دیرین شناسان معتقدند، محل ضریح اصلی مراسم نیکلاس است.
مزه صدر در بالا، التذاذ بردن از دیوار های تاریخی در طرز خود را، خلوص پیدا کردن یک پوشش برای گدازش و جدایی به آدرس خورشید رنگ هوا و زمین و دریا درون زیر و نفع علیه و له روی بالا و آرامی نفع علیه و له روی بالا و تپه های شیب دار در پس زمینه گدازش می شود.


بلیط آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.