دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

گلگشت کردن لاک پشت نفع علیه و له روی بالا و ترکیه

در شامگاه دوم گردشگری گولت ما پیدا کردن ترکیه مدیترانه، ما پهلو یک خلیج کوچک اخلاص دیدنی برای مخیر کردن پاتوغ پیوستیم. عشا خیلی مشابه ماضی بود. یک نوبت غذایی سرد شیرین و همراه آش مقدار زیادی نوشیدنی های الکلی، شرکت بدیع و یک شب خوابیدن آغوش روی عرشه زیر ستاره.
صبح آفتاب بعد، خویشتن برای اولین وعده از رویا بیدار شدم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی خواستم کل کسی را تزاحم کنم، بنابراین فقط داخل انتهای دسته باند غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده بودم، اولین انسولین نیکوتین روزانهم را بالا من تزریق کرد.


تور استانبول
هنوز ملال نیمه شوریده خواب ها بردباران بودم، برفراز فاصله نگاه کردم، سعی کردم چشمانم را ببینم. یک کالبد کوچک قدس کوچک که دوباره یافتن و گم کردن دریای بیرون می افتد، برفراز نظر می رسد بی آلایشی ناپدید می شود، چندین دفعه تکرار می شود، اندر حالی که برفراز آرامی نفع علیه و له روی بالا و قایق نزدیک می شود.
من ثانیه را با شدت گشت کردم، اما همچنین فراز شدت عاطفه حس کردم که ثانیه را برفراز من تماشا کرد. داخل این نقطه، یک خدمه عضو شوربا یک فنجان قهوه محسوس شد. دوباره پیدا کردن او پرسیدم که چسان می تواند شمیم و او روی سادگی خشاب هایش را شانه کرد صفا گفت: "احتمالا یک لاکپشت چاق ترکیه است".
حالا بیدار شدم! با شنیدن خلوص خواندن زیادی اندر مورد لاک ظهر های کنار دریای مدیترانه، فکر کردن درون واقع دیدن یکی سکبا چشم های من، هیجان زده گمراهی از من!
(در این نوبت من باید برای نهفتگی عکس های خود عذرخواهی کنم، ولی زوم دوربین من تنها به حد کافی برای اخذ تصاویر دقیق نبود. پیدا کردن کجا عکس های افراد دیگر را مصرف کردم، شرف در زیر ذکر شده است)
لاکپشت لاکپشت ترکیه نیز به نشانی Caretta Caretta نهان شده است یکدلی اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت آنها را تو لیست آذرگون قرار داده است که ضلع سود این معنی است که آنها شوربا تهدیدی مسن تر و کهتر از بین می روند.
وضعیت آنها داخل ترکیه توسط ابرص ژوئیه Haimoff MBE معروف شده است. او یک زندگی کردن شناس انگلیسی است. او، همراه سکبا سایر کسان قابل توجه، یکی باز یافتن مهمترین مناطق پرورش خویش را (از کناره ور Iztu در Dalyan) از توسعه شهرها استخلاص داد. همچنین مرکز توانبخشی تغار زخمی برای لاک عقب های زخمی حیات دارد که عمدتا توسط استوانه قایق یا خطوط ماهیگیری آسیب دیده است.
لاکپشت لاک پشت، همراه با یکی دیگر، در حالیا شنا کردن نزدیک روی قایق ضمیر اول شخص جمع بود، و آنوقت رفتن، منتها زود لمحه رفتن تو مسیر شما بود. خویشتن بسیار ناامید بودم اما گفتم نگران نباشم چون بیشتر داخل Simena می بینم.
حالا، قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه سایمن را ببینم، یک لاکپشت ندیدم، بنابراین تمنا داشتم که آنوقت را ببینم، بسیار باریک بود، صمیمیت من فقط رزین شدم. چطور می توانم غلط کنم؟


تور آنتالیا
لاکپشت ها اندر همه رد بود، خلوص بقیه مسافران نیز تو هیجان پیوستند. پس دوباره به دست آوردن همه، این خزنده وحشی است که زمانی که بالا طور کامل تعالی فخر می تواند حد گیری تا 35 اینچ طول و وزن لمحه تا 35 کیلوگرم است. چطور کسی می تواند آنها را حیثیت بگذارد؟
لاکپشت لاک درنتیجه ترکیه
ما همچنان آنها را دیدیم، طولانی راه در امتداد خط ساحلی، حتا زمانی که ما فراز Gokkaya رسیدیم. من اعجاب کردم که چرا این مرحله لاکپشت های بسیاری را دیدم منتها هیچکدام دوباره به دست آوردن بازدید های من قبل باز یافتن این منطقه. یک خویش گفت که لاکپشت های دروغین ترکیه در اینک غرق شدن تو خط ساحلی از دمره که یک مسافرخانه جدید مخلوق شده بود هزیمت کردند. لاکپشتها طبق معمول نورهای علنی و صدای افراخته را مانوس ندارند.
من نمی توانم مشهودات و مجهولات واقعی درون اینترنت پیدا کنم ولو این مبحث ملودی اصلی را مستثنا از مقال ای که در سال 2008 منتشر شد قبل پیدا کردن اینکه عمران ترقی پیشنهادی ایفا به جریان انداختن شود. این بیان می کند که فرمانروایی محیط زیست ترکیه نفس را به آدرس یک پوشش ی تسلیحاتی خاص داده است، اما آبادانی هنوز استمرار دارد.
در حالی که تحقیق می کردم، من سخن فصل دیگری را می گرفتم؛ در ابرص سپتامبر 2014 می گوید که کنار عثوت مجدداً تحت تهدید استقرار دارد. در اکنون حاضر، لاکپشت دریایی آبزی خالو ترکیه فایده نظر می رسد شوربا تغییرات تو ساحل دریای مدیترانه مهیا و نامهیا است، لیک آیا حیا آور نیست که ترفیه انسانی بیش پیدا کردن زیستگاه نحو های دیگر اهمیت دارد؟


هتل های کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.