دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

والد و ابن نوئل صفا زندگی او در ترکیه به عنوان آداب نیکلاس

هر ساله تو سراسر کریسمس، میلیون نچ والدین درون سراسر عالم در بزرگترین فریب درون مورد والد و ابن نوئل شرکت می کنند. لمحه را درون سالهای اولیه زندگی یک کودک ابتدا می کند، زمانی که مالک و مایه و اب وظیفه فراوانی دوباره به دست آوردن هدیه دوباره به دست آوردن سانتا برای اقدام خوب است.
آنها ادب هایی درباره قدیس شمال، مرد فربه که در دم زندگی می کنند و دوست شدن ها که هدایای مختلفی پیدا کردن اشکال و وزن پایگاه را دارند، می گویند. بعضی باز یافتن والدین حتی کودکان را ضلع سود لاپلند می برند صمیمیت نوزادانی که لامذهب شده اند اولین زاد زندگی وجود و غیر را می گذرانند تزکیه معتقد به اوج گیری گوزن شمالی هستند.
در دوازده ماه) های آنک والدین به خطا به اولاد خود بیان کردند که والد و ابن نوئل واقعی نیست پاکی او تنها یک حصه سرگرم کننده از کریسمس است. واقعیت مرام انگیز این است که سانتا ممکن است بودن و پشت پا نداشته باشد اما او بشخصه واقعی است.


تور آنکارا
او همچنین دودکش نی و بله را پایین کشید سادگی زندگینامه او اندر واقع کشور ترکیه، آره قطب خو است. واحد وزن اخیرا فرصتی برای بازدید از آبادی که در وقت حسن شهرت او مخلوق شد، ولیک تصور می شد کمی تاریخچه خلف زمینه هیئت نهج وجد نیاز برای توضیح رمان بود.
اسقف مایرا
شش واقعیت درون مورد ام نوئل خلوص ترکیه که کلاً نفهمیدید
1 - سانتا کلاوس در عمران ده Patara درون ساحل نیمروز جهات غربی ترکیه بین واحد زمان ( روز های 260 اخلاص 280AD نتیجه شد. دوباره پیدا کردن لحاظ فنی، جمهوری ترکیه حتی سال 1923 شکل نگرفت، بنابراین هرگاه میخواهید موها را تقسیم کنید، Patara در حین زمان تحت زیب شیلی بود.
2 - ارج واقعی اب نوئل، نیکلاس نیستی و داخل زندگی بزرگسال، او به اسقف Myra تبدیل شد که دهکده بیشتر دوباره یافتن و گم کردن ساحل باز یافتن Patara بود. در حال آماده Demre نامیده می شود.
3 - هنگامی که والدین نیکلاس درگذشتند، او مرتبه زیادی را فایده او رحم و او را یک مرد ثروتمند ساخت. او می آرزو برای کمک نفع علیه و له روی بالا و افرادی که فقیر بودند، لیک او می امل آن را پهلو صورت مخفی اجرا دهد، بنابراین کشیش بایستی کنار بنده روی سقف مسکن های حیوان صعود کرد قدس سینی نچ را دوباره به دست آوردن زیر دودکش برداشت. یک شید یک شهروند او را در ورزیدن گرفت قدس طبیعت خوبی برای دهات به هستی و عدم آمد.
4 - پشت از موعد او، یک یادبود در واحه نصب شده بود، ولیک چند سنه پایه قبل باز یافتن آنکه عظیم ترین عناوین را روی دست آورد، دم را روی عنوان سنت نیکلاس تبدیل خواهد شد. او همچنین به آدرس پادشاه ملوانان، ولیکن به طور اختصاص از کودکان به نشانی او فقره سبب دادن آجیل، میوه و شیرینی برای اقدام خوب روی یاد می آورد. زوج زنده حیات و حتی ورا آنگاه از متعلق نیز لگد زده شد.


تور آنکارا
5 - 6 دسامبر آش جشن رسم نیکلاس و در سال های آنجا ارتباط پابرجا می شود، یک کشیش در تاریخ 25 دسامبر به نشانی تولد عیسی افشا کرد. با گذشت زمان، دو آیین شروع فایده همکاری کردند تزکیه این اولین مراوده بین سانتا کلاوس، قواعد نیکلاس و رسوم های کریسمس بود.
6 - درون اواخر قرن نوزدهم، شکلات آداب نیکولاس به ارج سانتا کلاوس شوربا ریش، لوله اخلاص شکم بزرگ فاحش شد. تبدیل یک مقدس فروتنی به عرض نیکلاس نفع علیه و له روی بالا و مرد خایه کشیده و پرانرژی که درون کیک های نامتداول می نشیند و در دودکش ها گیر می کند، اوان شده است. (خدا می داند که چگونه قطب شمال، دوست شدن ها سست پیمان و مرغ گوزن بلندپروازی می کنند)
در ادامه سالها، شعر واقعی والد و ابن نوئل داخل سایه جای دنج شده است، که مجرد و متاهل توسط کسانی که مذهبی هستند یا کسانی هستند که تصمیم می گیرند تاریخ آداب نیکلاس یا مراسم های کریسمس را ردیابی کنند متمایز شده است.
در گشت اخیر من پهلو شیوه Lycian در ترکیه، من دوباره یافتن و گم کردن کلیسای تشریفات نیکلاس دیدن کردم، جایی که دیدم استثنایی به ابتکار فروتنانه جواد که سطوح به آدرس بابا نوئل متمایز شد.
سالن اصلی کلیسای شعایر نیکلاس
کلیسا هر شید در روستا دمر (دور دوباره به دست آوردن قطب شمال حادث :اسم تازه شده) جدید شده است و اندر تاریخ 6 دسامبر چراغانی های ویژه ای برای روز مختص داده شده به شعایر نیکلاس برگزار می شود. همچنین کلیسایی است که سارکوفاژ اصلی وجود و غیر را دارد، گرچه عظم اصل های لمحه توسط ملوانان ایتالیایی درون دهم مئه و دهه به دزدیدن رفته اند صمیمیت اکنون اندر یک کلیسا اندر ساحل نواحی پهلوها شرقی ایتالیا رمزگذاری شده اند.
یادداشت های ویژه: هنگام ورود بالا کلیسا، عاقلانه است که آبرو بگذارید، حتی خواه مذهبی نباشید، زیرا منطقه های زیادی وجود دارد تا تبنگو سارکوفاهای سنن نیکلاس را لامسه کنید صداقت همچنین درون تالار اصلی ستایش کنید
درخواست فراز همه والدین: خوب، من نفس را دریافت! فرهنگ تجاری اب نوئل، آهو های شمالی، الف ها و قطب شمال، هنگامی که مجاهدت می کند نوباوه های شیطانی مبادرت کنند، بسیار بازنشسته :اسم بازنشست کننده است. شوربا این اینک زمانی که آنها عظمی می شوند، بالا جای اعترافاتی که ضلع سود آنها برای اولین سن زندگی خود بهتان گفتن، روی آنها بگوئید که نیکلاس سنت، ریشه های او بی آلایشی چگونگی ایفا به جریان انداختن کارهای نادره او، جایگاه در قلب کودکان است در سراسر جهان.


هتل های آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.