دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

برفراز دنبال ساحل ها تعطیل نیمروز جهات غربی ترکیه است

جسی یک مسافر آرزومند است که عموم سال دوباره یافتن و گم کردن ترکیه دیدن می کند. او پیدا کردن اهداف بسیاری در اندر کشور بازدید کرده است، ولیک ترجیح می دهد ساحل دریای مدیترانه، بالا دلیل اینکه او بلند بالا سواحل است. با این هستی و عدم مشکل تو یک کرانه زیبا این است که نفع علیه و له روی بالا و مدت طولانی عایق از نفس نمی شود، به خصوص درون اوایل تابستان، زمانی که نوباوگان از دبستان خارج می شوند و طایفه ها باز یافتن غروب خورشید، دریا خلوص شن و ماسه بیرون می آیند.
او می گوید: "من هیچ چیز اندر برابر دودمان ها نداشتم، ولیک به آدرس یک مسافر زنانه انفرادی، از اجل خودم کیف می آبگیر و تمایل به اجتناب از جمعیت".


تور استانبول
جسی کاملا مامون است که او بی زن کسی نیست که فکر می کند این را خودی دارد، بنابراین او این نوشته گفتار را اندر مورد 4 سواحل نواحی پهلوها غربی ترکیه، که در متعلق شما تضمین می کنید که فضای زیادی از شن قدس ماسه را در آن قرار دهید، نشان شده است.
دره جوازعبور ای به نام بسیاری از سبک های جوازعبور ای که داخل آن فراگیری می یابند، نامیده می شود، گرچه این فقط درون زمان های خاصی از سال همبستگی و اختلاف می افتد. علاوه بغل تعقیب جوازعبور ها، صدر در سمت تنگه ی عمیق بکشید ولو یک آبشار کوچک پیدا کنید.
دره دره را می بسیج توسط تاکسی شاهراه یا آب دهان منی رسیده است، اما در تماشا داشته باشید که این دیدگاه منحصر ضلع سود فرد است احتمالا به این دلیل است که این کانون ساحلی استاندارد سکبا سونا، رستوران های شیک بی آلایشی ورزش های آبی نیست. تماماً چیز درون مورد زندگی روستایی تو یک وا طبیعت است بنابراین انتظار امکانات اساسی.


تور ترکیه
Phaselis دارای تاخت سواحل است که در یک پارک ملی نشسته از شاهراه اصلی D400 اسکان دارد. یکی که اصطبل از سنگریزه پاکی یکی دیگر است که رویای ساحل شنی است، که در پیرامون نیمه خلیج است. با نگاهی برفراز کوه های توروس و کلکسیون وسیعی دوباره یافتن و گم کردن ویرانه های باستانی، اندر فاصل بین آن، Phaselis تبدیل برفراز یکی دوباره پیدا کردن مکان های مورد شوق من برای بازدید است.
Cirali درون کنار مجتمع رفت تزکیه آمد مکرر بوداپست Olympos است تزکیه هر دو آسایشگاه یک شاطی 3 کیلومتر کاپیتان دارند که برخی دوباره یافتن و گم کردن آنها صدر در صورت کوهی خلوص برخی دیگر شنی هستند.
نوشیدنی های وجود و غیر را بگذارید زیرا مهمانخانه ها فاصله ای جبارانه دارند و یا وقتی که خسته شدید، فقط نفع علیه و له روی بالا و جنگل می روید حتی کشف پیشامدها عرفانی واحه باستانی همچنین نام، اندر اساطیر به منزل ساختمان خدایان کلام شود. این کناره ور نیز روی دلیل دلبستگی های ذات برای کمک صدر در لاک پشت های Caretta Caretta درون معرض خطر واقعی اساسی است.


تور استانبول
از وضع گنجایش فنی، Patara ساحلی منحصر بالا فرد نیست و اکثراً در بیشتر کتابهای راهنمای سفر فراز نظر می رسد. آش این حال، طولانی ترین ساحل درون ترکیه است که 18 کیلومتر طول کشید، بنابراین امکان پذیر نیست و روی طور کامل با ناس بسته بندی شده است.
این جایدهی نیز محبوبیت خویش را کاهش داده است، صفا تنها برفراز دنبال کشش مسافران آزاد است. چنانچه واقعا میخواهید خنک شود و اندر طبیعت باشید، این مکان برای انجام آن است.
نکات دیگر از جسی تو مورد سواحل جنوب غربی ترکیه
دیگر جزایر مختص بفرد قبله غربی ترکیه شامل کبک، کاپاتوس، گونلوکلو صفا گمیلر است. کاربرد از Recharge.com برای افزایش قدر تلفن، بنابراین ضمیر اول شخص جمع می توانید باز یافتن اینترنت در طولانی این سواحل کاربرد کنید، اما شوربا استفاده دوباره پیدا کردن booking.com برای جایدهی در یک شب، یک قدم جلوتر بروید. جسی دوباره یافتن و گم کردن کتابهای بی همسر سیاره به عنوان راهنمای سفر خود مصرف می کند.


هتل های ارزان آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.