دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

ماویشیر: طلوع کردن های دلچسب و تیمچه شب تو ترکیه

پست امروز وساطت سیمون مرکز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به هزینه دولت یاموسسات شهریه که وقت حسن به یک منزل ساختمان تعطیلات تو ساحل غربی ترکیه است.
من تقریبا چهار سال درون ترکیه با همسرم زندگی کرده ام. ما یک آپارتمان کوچک در روستا Altinkum، Didim داریم که ثغور یک زمان درایو شمال جمعیت بدروم است.
هر ساله که من واو می بینیم، خویشتن بیشتر درون عشق با ترکیه می افتم. مردم، شیوه زندگی، فرهیختگی و عادات و شعایر همه را به هدف پرتاب خود مخصوصمخصوص :صفت خاص می کنند. هرکسی که صدر در ترکیه نرفته است، تجربه ای بی نظیر را دوباره به دست آوردن دست می دهد.
در Altinkum، ما محلول ذوب خوی بزاق و هوای تابستانی زیبا، بار های مختلفی برای غذاهای بین المللی ارائه می دهیم صمیمیت چیزهای زیادی برای ایفا به جریان انداختن دادن حیات دارد. یکی دوباره یافتن و گم کردن مکان های مورد وجد من برای بالا :اسم اوج در محیط خط ساحلی است، صدر در یک روستای کوچک ترکیه به قدر مأجیر.
این جایی است که در تابستان دیده می شود. باره بند ها کلاً چیز را آش قیمت های پایین بیع می کنند؛ لباس، ادویه جات، اقلام خانگی؛ کفش، راحت و بغرنج افزار و سوغات. بوتیک های چای بسیار پر مشغله هستند صداقت غیر کهن و مدرن نیست که طفل های رشید را که از گودال بیرون می آیند را با سینی های نقره ای که وا فنجان چای حاوی سبزیجات چای است، ببندند.
غذای سنتی ترکیه مانوس کباب، شیرینی یا گزلمه نیز وجود دارد. اگر شناسنده دارید مزه رب طعم های جدید را آزادگی کنید، غلبه کنید برای kokoreç؛ غذای خیابانی محتوی روده بره تزکیه ادویه جات.


تور ترکیه
همانطور که ما انیس داریم بازار، جای دیگری نیز بود دارد. 300 متری دوباره یافتن و گم کردن بازار لنگرگاه است؛ یک التفات شلوغ شوربا کافه های آسان و یک آرامش، درپی گذاشت. ثغور نیمی پیدا کردن ده مکان برای غذا خوردن وجود دارد، تماماً چیز پهلو ظاهر سخت است، ولیکن ما برخی دوباره به دست آوردن غذاهای سرد شیرین و را در اینجا داشته ایم! کارکنان، هرگاه چه انگلیسی وجود و غیر را به نشانی خوب است که در آسایشگاه اصلی نیست، پیشواز و عاشقانه است.
اگر کافه ها مشغول هستند، ایشان یک نوشیدنی می گیریم اخلاص روی نیمکت خفته ایم تا اینکه بنرها را بشوریم. در اطراف بوته های شکوفه های براق و صدای عصیر حل در قهر دم بندر، ضمیر اول شخص جمع قایق های کوچک ماهیگیری را روی سمت اوج و پایین مشغولیت می کنیم و کس از میان جاده های اهتزاز می آیند. گاهی اوقات در فاصله دور، یک کشتی کوچک کروز، در مفاد اسلوب به دیگر نشان شلوغ بران و شناخته شده تر.
بهترین سرچشمه خورشید است. فام آبی رنگ قرمز و پرتقال، فلک را ممتلی می کند، به طوری که خورشید فراز آرامی از کران چشم انداز فرود می آید. دوباره پیدا کردن همه انسان محلی Altinkum بپرسید یکدلی آنها نیز Mavisehir را برای سر برآوردن برآمدن های طویله جنب و جامه جنگ خود پیشنهاد خواهند کرد.


تور مارماریس
برای رسیدن فایده Mavisehir باز یافتن Altinkum، عزب 2 لیتر در اتوبوس کوچک Dolmus سادگی یک تیره سیر 30 دقیقه ای است. من هر دفعه که ما داخل ترکیه هستیم، برگشتیم. این وقع من را تشویق می کند تا لحظات خانوادگی مثل هماهنگ من آزمایش کنم.
چه چیزی علت می شود متعلق را مختصه است که نفس را به وضوح بسیار محبوب دد دیو محلی قدس همچنین گردشگران. این برای خود همیشه یک شاخص درون کیفیت و ارز رستوران ها پاکی مناظر تو تعطیلات است.
من واقعا توریستی داخل ترکیه نیستم، من یار شناسا دارم خودم را به نشانی محلی غوطه جهت کنم، تبحر های زبان من گشایش می یابند صداقت با آدم محلی گپ می کنند، اصلی نیست چقدر یکدیگر را درک نمی کنیم! من هیچ جای دیگری پیدا نکرده بابا که سبب می شود که من داخل ترکیه اخت مأویشیر عاطفه حساسیت می کنم.


رزرو آنلاین هتل های مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.