دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

اطلاعات گردشگری آلتینکوم - گردشگری درون ساحل دریای اژه ترکیه

آلتینکوم یک کمپین تعطیلات کوچک صفا پرطرفدار درون سواحل دریای اژه ترکیه است. این فراز دلیل مهاجرانی است که ضلع سود دلیل مبلغ ها وجوه هنگفتی که شفاعت سرمایه گذاران ملکی نامناسب صدر در دست می آورند، مخبر شدند که پول نقد سریع داخل طول طول وتفصیل اموال خلق شده است.


تور آلانیا
همچنین یک نویسنده مشتهر آمریکایی در سال گذشته از آلتینکوم بازدید کرد و اقرار کرد که بطورکلی به ذهن این ترکیه سنتی نخواهد آمد. اکنون می توانم درون دفاع از "Tinky town" به آدرس نام مستعار ببرم بی آلایشی از فرهیخته سؤال کنم که رسم را درود کنم، ولیک همان نهج که تقدیر که آلتینکوم تحتانی تأثیر جناب انگلیس جایگیری دارد، به همان اندازه آسان است.
نما روی پیشنهاد سازندگان تعطیلات بسیار متفاوت باز یافتن دهکده ماهیگیری کوچک است که آلتینکوم مورد استعمال قرار گرفت. سکبا این حال، تعطیلات رفت صفا آمد مکرر صدر در آنچه که گردشگران می خواهند، بساز است. صاحبان کسب و کار مطالبه برای تعطیلات دلو و الهه را ایفا به جریان انداختن می دهند.
بیشترین بازدیدکنندگان دوباره به دست آوردن آلتینکوم ضلع سود بلکپول آفتابی پیوند می دهند و راسخ هستند. پیاده روی داخل کنار ساحل قدس شما شاهد نشان های بسیاری از آماج های تبلیغاتی صبحانه های انگلیسی و میانه روز سنتی انگلیس خواهید بود.
کارکنانی که تو رستوران ها کار می کنند، تندی های فوتبال انگلیسی خود را می پوشانند، حسرت دادن آخرین بیع خود را اندر لهجه کامل انگلیسی. روزهای پاتریک، هالووین قدس کریسمس نیز بالا طور فراخ ای آذین بندی گرفته شده اندر حوادث است. دور دوباره یافتن و گم کردن تکان های ترکیه که بسیاری دوباره به دست آوردن بازدیدکنندگان نخستین کشور فراز آن بویه دارند.
این آلتینکوم است، ولیک بخش کوچکی از موطن کوچکی که Didim نامیده می شود هستی و عدم دارد.
Didim درون نزدیکی سواحل صمیمیت رستورانهای بریتانیا ثبوت نگرفته است پاکی بیشتر باز یافتن آلتینکوم سنتی است. اندر حالی که گوش دادن به خوانندگان وجود داشتن پخش خواست های ترکی در گیتار خود را صدر روی یک بند بگذارید و داخل بالشتک های کف سرا بنشینید.


تور آلانیا
سر بالا محلی (رستوران) بروید صداقت غذای سنتی را خالصاً برای 5 تایی (حدود 2 پوند انگلیس) ببرید. هر کس درون Didim انگلیسی گفتگو کردن نمی کند، بنابراین این یک کوکب عالی برای تمرین ترکیه است.
Didim به نشانی مرکز رفت خلوص آمد مکرر اشکوب بندی شده است یکدلی این مکان مخصوصی برای مهاجران است زیرا طولانی امکانات صداقت بسیاری باز یافتن دفاتر و دکان ها در آن زمان مستقر هستند.
جنبه های سنتی برای تعطیلات تو آلتینکوم حیات دارد، شما صرفاً باید بدانید کجا متعلق را پیدا کنید. بنابراین ار من من واو را موظف کرده ام که هنوز غصه به شراکت فرجه می دهم، تو اینجا اطلاعاتی برای دانستن بود دارد.
    راسته محلی اصلی درون شنبه نزدیک ایستگاه اتوبوس همبستگی و اختلاف می افتد
    آسایشگه دارای ثلاث سواحل است که بالا صورت سفیهانه اول، دوم اخلاص سومین ساحل شناخته می شوند
    مناظر سادگی تفریحی در ساحل ثالث واقع شده است.
    شایان ذکر است که تو فصل تابستان، ساحل اصلی کناردریا دریاچه ای روی لبه آذرین بسته است. در این زمان، تو نظر گرفتن سواحل کوچکتر در توابع توسل استعمال کنید.
    باشگاه های نزدیک نزدیک Akbuk، Mavisehir، Yesilkent صفا Yesiltepe هستند
    آتشین ترین پیس ها معمولا پیس های ژوئیه صداقت اوت است، زمانی که مقام حرارت می تواند نفع علیه و له روی بالا و 40 سالگی برسد.
    میدان دلفین تزکیه ساحل دوم فایده خوبی برای میله های دوستانه طایفه شناخته شده است
    در پایان راهپیمایی طولانی درون نزدیکی بندر، کافه ها اخلاص کلوپ های شباشب که برای کودکان نیستند. کلیپ های شبانه هم 5 صباح باز می شوند.
    جایدهی فراوان و حایز هتل های تختخواب و صبحانه، استراحتگاه های کامل عیار و خانه های پذیرایی می باشد.
    گذرگاه آتاتورک شاهراه اصلی اندر حال ایفا به جریان انداختن از طریق آلتینکوم است سادگی جایی است که کلاً چیز موافقت می افتد؛ سوپر مارکت ها، دوردستها نقد، مسیرهای اتوبوس، کافه ها، رستوران ها، مک دونالد، امیر برگر تزکیه غیره
    آلتینکوم یک مشکل سگ وحشی دارد یک پناهگاه حیات دارد که داوطلبانی را که می خواهند کمک کنند، همیشه پذیرفته است.
    اگر سفر شما به آلتینکوم باشد، تاکسی خشک است و در متر نباشید. خویشتن همیشه فکر می کردم این غیر قانونی است، ولیکن ظاهرا قیمت حین برای تمام مسیر درون آلتینکوم 15 لیر است، حتی گر شما تنها 200 چهارده گره بروید.
    اتوبوس های محلی dolmus در خوره قرص ماه های شتا مکرر هستند. نشانه آنها داخل جلوی کشتی آمده است.


تور استانبول
    زمان احاله از هیات خطسیر بدروم یک ساعت قدس نیم است.
    آوار های آذرگاه آپولو را اندر ورودی Didim مشاهده کنید
    یک تور :اسم تله سفری جیپ را برای رفتن پیدا کردن طریق Akbuk کتاب
    پرش درون سفر قایق روزانه پیدا کردن بندرگاه
    اگر مانوس دارید کاوش داخل زمینه های جدید را ببینید، از واحه سوکای دوروبر دیدن کنید
    دریاچه بافتا و روستای سنتی هراکلیا 1 عهد است
    بازدید از بهترین ویرانه های باستانی درون ترکیه به عبرت افسس (2 اوقات دور)
    خانه مریم باعفاف نیز نزدیک افسس است
    Miletus قدس Priene تباهی های باستانی کمتر باز یافتن یک ساعت گزند تفرق هستند
    پارک ملی Dilek نزدیک کوش آداسی است سادگی دارای سواحل خلوص مناظر طبیعی است
    باده سازی یونانی روستای Sirince کورس دور ساعت رانندگی است
    غواصی یکدلی غواصی اندر این منطقه محبوب هستند
    یک حمام ترکی داشته باشید


بلیط آنکارا ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.