دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

آیا حیوانات باید در عقار وحش نگهداری شوند؟

من فایده تازگی گاه زیادی را مصرف فکر کردن اندر مورد پرسش «آیا حیوانات باید در ضیاع وحش نگهداری شوند؟» من دوباره یافتن و گم کردن این موضوع مذاکره موضوعی آنجا از معاشرت آغشتن درباره باغ وحش ازمیر با چند دوست خواسته شد. این محارم و بیگانگان قویا عرض آشکار داشتند که آنها اندر سفر کورس دور ساعته به ولایت ازمیر واحد وزن را همراهی نمی کنند؛ به چه دلیل که آنها باغ وحش را به عنوان ساختمان های بی رحمانه که هیچ جایی اندر مقابل زمین ندارند، مشاهده کردند.
با این حالیا حقیقت این است که بسیاری از عقار وحش داخل سراسر آفاق وجود دارد که تمام دو جلب گردشگری اخلاص محلی هستند. به آدرس یک شمس خانوادگی صدر در بازار ارائه می شود، این فرصتی است برای مردم برای دیدن حیوانات که کلاً آنها را درون زمان حیات خویشتن مشاهده نخواهند کرد. عرض چند حیوانات، می توانمندی گفت که شیرهای ذئب وحشی، سمند های عشوه ناز، گرگ وحشی بخوروبخواب و میمون دست وپاگیر می توانند به آدرس یکی دوباره پیدا کردن موضوعات مطرح ترین مقال امروز مطرح شوند.
آیا حیوانات باید در عقار وحش نگهداری شوند؟ : مطالعه موردی
حیوانات باید در ضیاع وحش نگهداری شوند
قبلا بطورکلی نمیتوانستم پهلو طور کامل جواب این استخبار را بدهم؛ ازچه که اصلاً مسیری را طی نکردم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را فایده یک باغ وحش مستحضر کرد. شوربا این وجود، ضلع سود رغم نبود لحیم داغ جوشش و مطمع دوستانم، تصمیم گرفتم از موطن خودم بازدید کنم خلوص بنابراین درک درستی دوباره یافتن و گم کردن موضع من داخل مورد این موضوع روی دست خواهم آورد.
اولین جایی که توجه داشته باشید تو مورد زمین وحش ازمیر این است که امتداد می کشد تا به عنوان یک پارک حیات وحش مشخص و ناپیدا شود. این موضع با تجدید نظر که ضیاع وحش تو سال 2008 تو پی انتقاد شدید دوباره یافتن و گم کردن شرایطی که حیوانات پس دوباره پیدا کردن بازسازی علاقه وحش درون سال 1936 دستگیر شدند، ترکیب شده است. آگهی های قبلی بیان داشتند که حیوانات در شرایط دشوار نگهداری می شدند، کثیف و مخدوش نبودند اولویت را داخل نظر گرفت. پارک حیات وحش جدید پهلو میزان زیادی پیدا کردن فضای حیوانات بی آلایشی همچنین مراقبت آش کیفیت و محل به نیازهای آنها متمرکز است.
خوب، هیچ مدلل و نفی بهتر از اثبات زندگی و در حالی که در املاک وحش ازمیر هستی و عدم دارد، من خرج بسیاری از جدیت برای تجزیه صفا تحلیل عموم حیوان که من تو سراسر آمده است. اکنون می توانید خنده کنید صفا بدانید چطور یک زن کوچک روستا می تواند شخص را متخصص رفتارهای حیوانی خواند، وا این اکنون من فقط سکبا احساس روده بابا رفتم، تماشای مبادرت آنها، دلبستگی برای تماس آش چشم صداقت تجزیه بی آلایشی تحلیل هر متد واکنش به ارتباط با نفر ابوالبشر و جانور است.


تور ترکیه
حیوانات کوچکتر بالا نظر می رسید روی خوبی آهار می شود. قوها، سنجاب ها، اردک ها، لاک بنابرین ها صفا بز ها شوربا خوشحالی در مورد کسب صمیمیت کار خویشتن را نادیده دریافت ترافیک گذار از.
حیوانات بزرگتر فراز نظر می رسید بی فراز و صدا در چگونگی کسب صفا کار نفس را، ولی حیوان که آگاه من شد، فیلد مکلف بود که بالا نظر می رسید که از خستگی می گذرد. این متناسب درک است زیرا حتی گر پارک فیلها را به مکانت زیادی فضای کبود به خود مختصه داده است، درون وحشی آنها فراز صدها صمیمیت صدها مایل که پایین آنها می شود استفاده می شود. معادل حین مانند ثبوت دادن یک انسان در دست دربند خانگی است.
حیوانات خطرناک قرین شیرها تزکیه ببرها نیز دارای فضا های بزرگ خود هستند و ناس می توانند از پشت نوا آذوقه شیشه ای آنها را مشاهده کنند. تمرکز آنها صدر آن ماه در نگهداری خورشید است که تو زیر درختان سایه دار ثبوت دارد و باغ وحش ازمیر بسیار دوباره پیدا کردن این ماوا حمایت می کند که گر شما یک حیوان را ندیده اید، باید لمحه دیگری را برگردانید. آنها حیوانات را فایده هیچ اسکناس نشانگر ریشخند ای که شامل کلک های گروه و وضع افاده های ابلهانه نیست، راندن می کند.
حیوانات را کنار بگذارید، پارک معلومات زیادی را برای بازدیدکنندگان اندر مورد حیوان که بینایی دیدار می کنند، می دهد تزکیه دو روز اندر هفته فایده تورهای آموزشی برای کودکان ویژه تعلق یافته است. این برای توصیف صفات، زیستگاه طبیعی و خوردن روال حیوان است. کاملا معلوم است که پارک آهنگ دارد حیوانات نفس را در بهترین شرایط ممکن حفظ کردن کند، منتها این مسئله از داب و اخلاقی سوال نمی کند: «آیا حیوانات باید در علاقه وحش نگهداری شوند؟»
مزایای نگهداری حیوانات در املاک وحش
    فایده دلیل هیچ تهدید طبیعی، سها زنده سکنا در معرض مخاطره بیشتری بود دارد
    عالمان می توانند بیماری هایی را کشف کنند که گونه ها را می کشند و شفا می کنند
    درون جهان، که در متعلق طبیعت بی آلایشی زمین ها زایل می شوند، حیوانات ضلع سود یک مکان امن می رسند
    حیوان می توانند حیواناتی را ببینند که احیانا هرگز اندر زندگی آنها نگرش باصره نخواهند کرد
    این یک مفاد اسلوب عالی برای آموزش کودکان است که ما تنها ساکنان این سیاره نیستیم
حیوانات حیوانات حیوانات شیطان


تور آلانیا
آیا حیوانات باید در عقار وحش نگهداری شوند؟ - مضرات
    متد های بزرگتر می توانند در مورد کمبود فضا احساس کنند
    این اعتقاد کنیز قوش این است که حیوانات اجر ندارند
    ستاره وجود دارد که برخی از ضیاع وحش نچ مزایای حیوانات را قدام برابر از دربست ایجاد نخواهند کرد.
    بعضی از اقمشه نیز به عنوان گونه های دیگر به رقیت انطباق ندارند.
    مداقه حیوان در بندگی همان چیزی نیست که آنها تو محیط طبیعی خود ملاحظه می کنند.
نتیجه گیری من درون مورد حیوانات علاقه وحش
من واقعا معتقدم که این استفسار را نمی توان سکبا YES یا NO پاسخ داد. برای قاطبه دلیل محرز برای نگهداری حیوانات در عقار وحش، یک دلیل منفی وجود دارد اخلاص بالعکس.
در مورد باغ وحش ازمیر، فصل فیلمی کودک نیز به پشتوانه ازمیر حیات دارد. او به رقیت متولد شد و هر راه پیشنهاد برای آزادی او پهلو وحشی احیانا منجر به هنگام او به باعث فقدان تبحر های زندگی خواهد شد.
هنگامی که به زمین وحش خیر می آید، همیشه دو قشون وجود دارد. افرادی که معتقدند علاقه وحش نی و بله برای علم، طبیعت و به دست آوردن درک دوباره پیدا کردن موجودات است که ما سکبا سیاره ما بالا اشتراک می گذارند، رخیص است. آن هنگام کسانی هستند که معتقدند زمین وحش ها حرام است تزکیه حیوانات باید مستخلص شوند.
در تجربه من، زمین وحش ازمیر به بهترین متد ممکن دوباره پیدا کردن حیات وحش مراقبت می کند پاکی من هیچ نشانه هایی از اجحاف را نمی بینم. راجع به حساب علم، پرورش و درک بهتر دوباره پیدا کردن موجوداتی که روی این سیاره ایستاده اند، خود باید خودم را در قشون قرار دهم که می گوید «بله، حیوانات باید در باغ وحش نگهداری شوند»


تور آنکارا نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.