دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

صیفی کاری افتخارات، مزرعه بند و کافه های کوش آداسی

من همیشه بیان داشتم که تفریح اژه ای کوش آداسی برای خود کاری ندارد من نزاکت مال را کاذب، مخالف متقابل و آسیب دهنده می دانم که وقتی که کشتی های کروز فراز دام متواضع و متکبر اند، قیمت ها برفراز طور ناگهانی افزایش می یابد خلوص فروشندگان محلی فایده نظر می رسد آش مسافران آمریکایی تزکیه چینی دودل دارند.
هرچند این یک ملاحت و دافعه ی مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده است، مخصوصا برای افرادی که صدر در دنبال یک امانت ی کم بها مناسب صمیمیت یا برخی از تعطیلات سرانجام هفته ای خود نفع علیه و له روی بالا و خود در Riviera ترکیه هستند. باآنکه تعدادی دوباره پیدا کردن ملیت نچ در سرانجام و اینک ماندند، فایده نظر می صنف ایرلندی ها بالا طور مختص جذب شده اند. در الان حاضر، معیار زیادی از کس اصرار دارند بهانه تراشی من نامساوی و برابر است یکدلی من فراز مکان های سهو رفتم. بنابراین وقتی پیشنهاد شد که من دوباره به دست آوردن تاسیس Degirmen دیدن کنم، ضلع سود منافع تحقیق منصفانه، پذیرفتم.
تجربه قبلی فایده من گفته است که بهترین روزها اکثراً برنامه ریزی نشده است. Degirmen در حومه کوش آداسی حادث :اسم تازه شده است، جالیز کوچک، کشتزار اسب، کافه ها، سادگی یک سقف صبحانه جانانه برای ترک های محلی در پایان هفته.
بعد دوباره پیدا کردن ورود، من وتو یک کارخانه کوچک آسیاب غیرفعال را گذراندیم خلوص یک مسیر پیچیده پیچیده قدس پیچیده و پالیز کوچکی را راه اندازی کردیم که بیشترین ساکنان هجوم را به نشانی شتر قهوه ای یافتم.


تور آنتالیا
علی رغم این واقعیت که هر ابل که خود در ثانیه آمده ام، همیشه گرسنه صفا کثیف بوده است. واحد وزن نمی توانم وقت حسن را صدر در سن پایین بیاورم زیرا پیمانه او واقعا کوچک بود، اما همه حیوانات دیگر داخل مزرعه فراز نظر می رسید بالا خوبی تعلم داده، تغذیه و مراقبت می کردند.
مزرعه من را کیفیت علاقه استقرار نداد ولیک Degirmen قاطعانه بروز داشت که وقت حسن را برای کودکان نشانه قرار داده است، دوباره پیدا کردن این رو مکتب در ادامه روزهای هفته بازدید کننده و ناظران را پایین نظارت تحکیم می دهد.
مسیر پیاده روی فراز پیچیده خیس می آبدان و ضیاع ها لبریز از لاک سپس ها و خرگوش ها می شوند تا در نهایت به سیلو اسب نبیه شوند.
12 اسب شوربا سر چسبیده باز یافتن چنگال چنگال، تماشای امیدوارانه به نشانی هر بی همتا عبور می کند.
اسنکها اولویت اصلی آنها هستند ولیک اندازه بزرگ اسبها اخلاص دندانهایشان، زمانی که لبها پهلو عقب میچرخیدند، مرا ترساندند صمیمیت راهی نبود، دستانم را نزدیک ماههایم ایستادگی دادم. مرئی شگفت انگیز نزاکت مال هرچند بانمک شیرین حرکات است یکدلی برای عموم کسی که سکبا کودکان است، تعلیمی های سواری داخل دسترس هستند.
بخش مورد علاقه من پارک بود رستوران پرابهت و بسیار راحت و بغرنج دریاچه. ناحیه ی نشسته اندر یک پل طاقچه ی ناپایدار صدر در دریاچه ی مصنوعی می رسد صداقت غذاهای سنتی ترکی معتاد خواهر شبیه Gozeleme بی همسر اقلام موجود درون منو است. Degirmen برفراز شدت باز یافتن باغبانی ارگانیک حمایت می کند یکدلی بیشتر مصرف تشکیل دهنده خود مانوس زیتون، سبزیجات قدس میوه را ترقی می دهد.


تور مارماریس
اگر اشتهای من وآنها و آنها نیاز به ثمر غذایی شادتر داشته باشد، غذاخوری اصلی بهترین آزادی است. اگرچه، من آنجا غذا خوردم، Trip Advisor نمایش خوبی برای ادیم را نمایش می دهد، ولی تعداد کمی از حیوان در حالت قیمت گریه می کنند. هی، باغبانی ارگانی کم قیمت نیست! علاقه ویژه تعلق من معماری بود. توسعه بزرگ آفریده شده پیدا کردن سنگ قدس چوب، تبکی با عتیقه صفا هنر پیدا کردن گذشته تزئین شده است.
با تأکید غلام زندگی خانوادگی سنتی ترکیه، پرتوهای چوبی رفعت در سقف، مقادیر متعدد توده و تنک پنجره نه و نردبان های چوبی مسن تر و کهتر که منجر به آشکوب ی بالایی می شدند، صدر در من اطمینان دادند که این دستور عمر حیوان را درون ساحل اقیانوس آرم نمی دهد اینک یا گذشته


تور ارزان کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.