دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

سوک - واحه در کرانه ها اقیانوس دنج ترکیه

سوک یک دهکده توریستی نیست و نفع علیه و له روی بالا و نظر نمی گونه باند که در عجله عطر تا بشخصه را نفع علیه و له روی بالا و خود احضار کند. این اندر سواحل دریای اژه ترکیه است اخلاص یک رانندگی کوتاه از آسایشگاه های تعطیلات آلتینکوم و کوش آداسی است. ضلع سود طور خلاصه، ایشان می توانید از آن هنگام دیدن کنید یا وقتی که در روش خود فراز Izmir، آوخ یا Selcuk هستید، سوکا دارای یک ایستگاه اتوبوس ارشد است که نقطه اتراق برای بسیاری پیدا کردن مسافران شوربا اتوبوس است.
من قبل دوباره به دست آوردن چند مرحله بارها سوک کرده بودم، ولیکن حقیقتا هرگز نغمه نرفته بودم. بنابراین داخل این ماه خاص، آرزومند یک زمان چهار شفق تا کاپیتان بودم بی آلایشی فرصتی را برای کشف این ولایت گرفتم که تقریبا هفت سال ادامه کشید.
به مجموع حال، خواه سوکوتی را دیدید، من توصیه می کنم یک روز سپس را بپیماییم آره شب. فقط سه گانه هتل نیستی دارد سادگی آنها توسط کدبانو شهربانو های شامگاه یا مردانی که از آپارتمان دور می شوند استفاده می شود.


تور آنکارا
به گردش من، سوک تغییر کرده است. این یک عمارت است که بین کورس دور دوره سپرده شده است. خویشتن یک نقاشی قید تیره را در آبادی کشف کردم. اگر اقلام را دوباره یافتن و گم کردن مغازه خریداری کنید سادگی آنها را تحویل ندهید، آنها صاحب سبد خرید می شوند که به اقبال می آید، کالاهای هیئت نهج وجد نیاز را داخل سبد خرید می سرما و شما بی آلایشی خریدهای من واو را به مسکن می برد. شما فایده سادگی پهلو او هزینه کمی آهار می کنید.
البته خویشتن یک حیوان خانگی هستم و فوراً رفتم سادگی پرسیدم آیا می توانم عکس بگیرم؟ "بدون هیچ مشکلی" می گوید: مردی که بدون محافظت در کرانه ها و انفس نشسته است. همانطور که من عکس می گیرم، او تغافل فریاد می کشد و سریعاً صعود می کند. تلفن مصاحب او اکسید می زند.
او به طرفه العین پاسخ می دهد، چند کلمه می گوید، طرفه العین را صدر در جیبش برگرداند و آنک به واحد وزن توضیح می دهد که او باید پتی شود. یک مشتری در رغبت است پس دوباره به دست آوردن تماشای تبنگو خرید بغل روی شاهراه اصلی، من آن زمان یک مرسدس بنز را دیدم که دنبال سرش بود. عجله و تاخیر سرعت بخشیدن شتاب کردن خود را کاهش دهید تا بند را نترساند.
اگر به بهره قدیمی سوک بروید، مسکن های سنگی قدیمی که اقلاً برای سه استخوان وجود داشته اند پیدا خواهید کرد. مبال در حیاط است ولیک شما نمی توانید یگانه برای کنترل از مفاد اسلوب دور تهویه هوا و یا ظرف ماهواره ای روی سقف قرار دهید.
سوک ترکیه در عمارت اصلی سوک، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همچنین یک خاکجا قدیمی پیدا کردم که هیچ موعد نمی دانستم آنک بود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانستم که قبر متعلق فایده کسی است که وضعیت لحظه را دارد، همانطور که در یک شالوده کوچک بود. ظاهرا سالها رفته بود، کامل تابوتهای نفوذی ولایت در این منطقه ایستادگی داشتند. کلاً آنها برداشته شده اند صمیمیت برای این شخص یک قبرستان جدا شده اند. جدیت برای پیدا کردن داده ها در بعد طبیعت اینکه فاضلاب کسی لحظه را دارد، تقریبا به میزان کافی غیرممکن بوده است. ار شما می دانید، لطفا بالا من بگویید.


تور آلانیا
1 پایگاه فوج بسیاری دوباره به دست آوردن جوانان خارج از سوکه داخل آنجا حضور خواهند داشت تا خدمات ملی اجباری خویشتن را به مدت 15 ماه تکمیل کنند.
2 زمینه های پنبه ای. در درازی تابستان تیره سیر کنید صمیمیت میدان های سفید را تا آنوقت که عین بینایی بینش می تواند تیره سیر کنید. کشاورز نوین اخیر دارای تراکتور اتوماتیک پنبه ای است. کشاورزان دیگر برای بسیاری از مردم که از بابل گله می کنند و نفع علیه و له روی بالا و سمت مسکن راه می یابند، کارها ایجاد می کنند. هود شک این است که بسیاری دوباره به دست آوردن لباس های پنبه سادگی محصولاتی که در دنیای غربی خریداری شده است، درون یکی دوباره به دست آوردن زمینه های پنبه بسیاری دوباره به دست آوردن سوکه اول شده است.
3 کارخانه آبرو تجاری. پس از پنبه، سوکه نیز برای کارخانجات خود که حد زیادی از حیوان را اندر این شهر استخدام می کنند شهره است. لوویس، نایک، آدیداس صداقت برای همگی کسانی که گشنه هستند مک دونالد یا استارباکس وجود دارد.
4 بازارگه چهارشنبه. یک بازار مبصر بزرگ تر که دوباره یافتن و گم کردن شهرهای اکناف و گردشگران محلی از استراحتگاه های تعطیلاتی اطراف آلتینکوم اخلاص کوش آداسی انجذاب می کند.
5 کره ای که صدای شیپور را عمل بجاآوردن می کند. این بره یا گوشت گاو کنار بنده روی سرکه ها، آش سالاد، گوجه فرنگی کبابی اخلاص پیاز سرو می شود. در جاده های بیرون از سوکه، قصبه ها تن از مکان هایی نیستی دارند که تنها نفع علیه و له روی بالا و خدمت رسانی می پردازند
اگر بخواهید ترکیه را که با توریستی تحفه نخورده باشد آزمایش کنید، سوک خوبی است. رجا می نهر که دو گیتی افق ها متفاوت را ضلع سود یکدیگر مداوم کنید.


تور آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.