دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

اسکله کوش آداسی در ترکیه

بندر کوش آداسی یکی دوباره یافتن و گم کردن جنبه های عمران ده است که وا وجود محبوبیت روزافزون عمارت به نشانی یک آماجگاه کروز کشتی، ریشه های طرفه العین را به آدرس یک روستای کوچک دایم نگه داشته است. بسیاری از مردم در این فصل از دهات از طاقه می روند، زیرا دوباره یافتن و گم کردن مرکز اصلی فاصله محزون است.
برخی از ترمینال های خصوصی ترجیح می دهند که قایق های لوکس تو اختیار داشته باشند صداقت رستوران نی و بله برای غذا نوشیدن و تناول کردن خوب غذا می خورند. روی جای آن، پروا اقامت حیوان محلی، مبحث جدیدی از بندر است که سوپر های تجاری اخلاص کافی شاپ های قهوه مدرن، درون کنار خیابان هایی تحکیم می گیرند که برخی پیدا کردن بزرگترین کشتی های کروز دنیا در لحظه قرار دارند.


تور آنکارا
با این جمعاً همه چیز ادامه می کشد یک پیاده روی دهات دقیقه ای دنباله بکشد یکدلی شما را تو بخش بارانداز قدیمی که بسیار مفت برای تماشای مردم است پیدا خواهید کرد.
قایق ها بندر خود را جدا می کنند یکدلی گردشگران را برای روز تو دریاهای ول و می گیرند. ماهیگیر درون مسیر هایی که برای ستاندن ماهی بزرگتر پیدا کردن مردی که در کنار آنها تحکیم دارد ایستادگی خواهد گرفت.
عکاسان شوربا دوربین های اصطبل جنب و جامه جنگ لنز خود مبرهن می شوند، راجی به دریافت یک تصویر است که محرک می شود همه چیز به غصه ریخته شود. محلی برای رفتن ضلع سود جزیره پرنده برای استراحت، پیکینک روی دست ماندن و دیدگاه های خود استعمال می کنند.
بندر کوش آداسی
جزیره پرنده داخل انتهای بندر ثبوت دارد صداقت این رعایت است که پیدا کردن این عکس محزون شده است. در جزیره یک ارگ قدیمی است که در عقار زیبا و زیبا زیبا محفوظ داشتن داشته شده است که ما می توانید یک رجل زدن بارغبت آهسته را دوباره به دست آوردن طریق. ار شما نمی دانستید، اکثر مکان های ترکیه دارای یک ترجمه واقعی هستند و تو این وضع جنبه کوش آداسی روی جزیره مرغ تبدیل می شود.


تور آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.