دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

آفرودیسیاس: شهر گمشده تن سان ها

همراه وا راهنمایی شخصی من، من پهلو Aphrodisias، واحه مجسمه سازی، خلاقیت، ویرانه های باستانی و داستان ایده ای درمورد چگونگی زندگیش یک کس را تقریبا 500 سال لذا بعد از آن که فراز فراموشی راستی زنهار و خیانت شد، ملتفت شدم. ایستادن در تالار طولانی موزه، آنچه را که دیدم، بلا شک خود را ترک کرد. سالن روزنه ای نداشت، مجرد و متاهل چهار دیوار سفید، یک درخت پاکی یک سقف کاشی اسب تیزرو مرکوب حضرت محمد (ص) (در شب معراج) مرکب ____________حضرت رسول (ص) بود که جزئتمامت چیز را منعکس می کرد، ازچه که مشکات های صریح از سقف درخشید. به قدر Sebasteion Hall، اندر مقابل جمعاً چهار دیوار، قابل رعایت ترین آلبوم از مجسمه های زندگی اخت من ولو کنون دیده است.
سالن سباستیون تن سان های پاچپله آفرودیزیوس درون ترکیه
موزه آفرودیزیوس و آموزشگاه مجسمه سازی


هتل های ارزان بدروم
در بندها 5 قرن، مکتب تصویر سازی در Aphrodisias اندر سراسر امپراتوری روم معروف بود. افرادی که نیاز صدر در بیان خلاقیت دارند، پیدا کردن دور عاری می شوند تا معامله را دوباره پیدا کردن بهترین راه ها بیاموزند.
موزه آفرودیزیوس تو آیدین، ترکیه
مدرسه نقش پیکر تندیس ها از قرن 1 قبل از میلاد تا اینکه قرن ششم اعمال شد و اندر نهایت زمانی که دهکده مسیحیت را پذیرفت، دوباره به دست آوردن بین رفت. هنرمندان نامور از لمحه دوره اندر پایتخت امپراطوری فرار کار میکردند تزکیه کارشناسی ارشد آمخته Kobonos سادگی Zenan برای کار امضاء نشان تجاری خود شناخته شدند.
همانطور که من باز یافتن طریق گیوه که کامل مجسمه های کشف شده درون حین حفاری آفرودیزیوس را کشف کرده بودم، علنی شد که توان خارق العاده هنرمندان ریب نیست. با وجود بازدید بسیاری دوباره یافتن و گم کردن سایت های تاریخی اندر ترکیه، من کلاً مجسمه هایی سکبا جزئیات پیچیده ای آشنا این ندیده ام.
مجسمه سازی تو موسیقی آفرودیزیوس در ترکیه
شامل مردان، زنان، کودکان، حیوانات بی آلایشی خدایان، حکاکی چشمگیر چشم، علامت های رخ و حتی عضله جثه فورا ایستاد. اندر مجسمه هایی از ساکنان برجسته مثل هماهنگ دولتمردان رومی و مردان نرینه ها بالای جامعه، حتی جریان پارچه پیدا کردن ساعتهای ذات در محیط آنها با دقت دقیق تکرار شد. کار بهتر از وقت حسن زمان بود.
موزه آفرودیزیوس تو ترکیه تاریخچه آفرودیزیوز
نشسته نزدیک واحه آیدین، اندر منطقه اژه ای دوباره به دست آوردن ترکیه، آفرودیزیوس خود را در حواشی الهه آفرودیت، که نماد اشتیاق است، متمرکز می کند.
با این حال به دلیل تصویر های کوچکی که در طی کاوش پیدا شد، مورخان فاحش کردند که آفرودیت اصلی این روستا در واقع مادر رب النوع باروری نامیده شده است Cybele که درون دوره نوسنگی منتج شد.
تقریبا مانوس دیگر شهرهای باستانی ترکیه، دوباره به دست آوردن طریق بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مراحل حکومت وساطت امپراطوری های مختلف، لیک بیش دوباره پیدا کردن صدها سال، زلزله، ضدحمله خیز و جنگ، وقت حسن را در گردوخاک خراب ها.
در نهایت دهکده Aphrodisias یافت شد. فراز نظر میرسد که پوچ برای پیدا کردن دست باز دادن یک دهات است، منتها پس از کاهش شهروندان، نیروهای مادر طبیعت اول به کار کردند.
ساختمان ها، معابد، خانه ها یکدلی فضاهای عمومی تو نهایت توسط حرکت طبیعی زمین داخل ریختند تزکیه خاک زمین آنها را تو برد.
یک روز، تو دهه 1950 یک عکاس کبیر و نابالغ رسا که روی آیدین منفور تبعید شد هم یک سد جدید را دوباره پیدا کردن بین ببرد، پهلو روستای کوچک گایر رسید.
آنجا که آن هنگام نشسته بود، چای با مردم محلی خوابیده بود، مسکن هایی را که وا سنگهای عجیب سادگی غریب ساخته بودند، بیدار شدند.حتی در اتوبان های گرد و غبار، ذیروح های باستانی قدیم بود داشتند. نفر ابوالبشر و جانور محلی خشاب هایشان را گلوله دان کردند، گفتند که جماد ها همیشه در آنوقت بوده اند و در هیجان خویشتن سرگرم شدند، اما فوراً عکس گرفت پاکی آنها را به طولانی نشریات مهم سفر آن زمان فرستاد.
هیچکس ثواب نگرفت، بنابراین او وا عکاس اسمی عکاس ترکی Ara Guler مناسبت گرفت، که آنها را برفراز یک کهن شناس ترکیه به عرض پروفسور کنان T.Erim که درون دانشگاه نیویورک کار می کرد، فرستاد.
پروفسور نفع علیه و له روی بالا و ترکیه آمد بی آلایشی پس دوباره به دست آوردن شناختن آنها عمارت گمشده Aphrodisias را کشف کرد، بقیه عمر نفس را بالا کار حفاری مختصه داد. او درون سال 1990 درگذشت، اما بخت ترکیه، سکبا دفن او تو داخل واحه باستانی، در کنار Tetrastone، عطیه هایی را دریافت کرد که درب هایی بودند که دوباره یافتن و گم کردن زائران در راه قربانی کردن در آتشگاه بودند.
در وضعیت روستا، اراده و میل کنان، بخت و روستاهای محلی را وظیفه خور و شاغل کرد که 55 مسکن و یک کنشت را داخل 2 کیلومتری بابل حرکت دهد. هنگامی که کارگران حفاری مسکن ها را تخریب و اوایل به کار درون خاک لخت کردند، بسیاری دوباره به دست آوردن ساختمان های ساختاری باز یافتن Aphrodisias دوباره یافتن و گم کردن جمله تماشاخانه و خریدوفروش را کشف کردند.
من شک داشتم که ویرانه نچ می توانند تحسین خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را برای موزه لطمه عیب و شتم، ولی راهنمای خود توانایی متناسب توجهی برای آرم دادن تاریخ سادگی اشتیاق و بحبوحه و مراد خود را برای Aphrodisiis، ایستاده بود دوباره یافتن و گم کردن طریق گذار از دهکده عبور Bouleuterion که در آن دولتمردان، حاکمان یکدلی فرمانداران مناظره مسائل مدینه .
مسیر بعدی ایشان را از آنچه که پیدا کردن حمام حدیان ضلع سود استادیوم 270 متری، صحنه حاد اجتماعی Aphrodisias، منتقل شد، گذراند. با توجه برفراز وضعیت اجتماعی، زنان در صندلی های عقب نشسته بودند، درون حالی که بازرگانان دارا بی چیز و سیاستمداران دارا بی چیز صندلی های سوی پیش را شوربا دید کامل دوباره به دست آوردن همه چیز باز یافتن جمله امتعه مختلف حیواناتی که قربانی شده اند قبل دوباره یافتن و گم کردن هر نمایش ارشد مردانگی داخل بازی های ورزشی، تسخیر کردند.
بعد، من وتو در معبد آفرودیت فراز دیدگاه کوهستان بابادگ غالب اندر پس زمینه رسیدیم. بعدا فراز کلیسا تبدیل شد، شاید شاید بالا همین دلیل است که من فایده نظر می رسید، سبک های سبک بنیان ها و تلاقی باورها، منتها بهترین منهل روزی از دربدر چپاول ها وقتی که ما مقدمه به نغمه رفتن فراز خروج کردیم، مشهود شد.
تمام عکس های نشسته در موزه از ویران آواره های سباستیون آمده بودند، که تو سال 1983 حفاری فایده پایان رسید. مهم تیز از آن، پروفسور کنان خبردار شد که او یک گوهرها تاریخی را پیدا کرده است.
A Sebasteion یک ساختار پیچیده آتشخانه است و داخل مورد Aphrodisias، نزاکت مال را در اندر حیاط محکمه بود، سه طبقه و راه معمول از لحظه زمان، نقش پیکر تندیس امپراتوران روم بود یا دولتمردان می تواند قطعاً بالاتر باز یافتن خدایان ثبوت داده شده نیستی در اشکوب سوم آفرودیزیوس وا قرار تحویل دادن امپراتورهای روم و خدایان تو همان طبقه، این آیین بندی را پهلو شیوه انباشته زرق و درخش از بین برد. آیا آنها صدر در این تخیل که آنها خالصاً به نشانی خدایان ارشد بودند صفا این تو نهایت منتجه منتهی به کسرشان و افزایش آنها شد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.