دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

یاسو: شهر فراموش شده ولایت بدروم

یاسو یکی باز یافتن مکانهای تاریخی فروم اندر ترکیه است که به ندا و مباهات می آید. این فایده طور کهن و مدرن بیش دوباره یافتن و گم کردن یک نقل قول پاراگراف پادرمیانی وب سایت ها اخلاص کتابهای راهنمای دریافت نمی کند اخلاص این مشکل نفع علیه و له روی بالا و طور رسمی شفاعت رئیس تیم حفاری نهان شده است. شوربا این حال، به بشر محلی و مهاجران شبه جزیرۀ بدروم، یاسو یک علامت تاریخی کوچک اما وا ارزش است.
من آغاز تلاش کردم تا تو سال 2010 دیدار کنم بی آلایشی به مراسم عادت داشته باشم، باز یافتن دست دادم و پهلو واسطه معدنکاری نشستم و شناسا شدم که چه چیزی شرکت خودروی کرایه ای تو مورد وضعیت ماشینش می گوید. کنجکاوی هنوز داخل ذهن من بود هر چند و داخل سال 2015، من اندر نهایت لمحه را هنگامی که من درون تعطیلات نقاشی ترکیه داخل بدروم بود.


بلیط ارزان بدروم
یاسو خرابه های باستانی ترکیه
یک روز اندر یاسو بخشی پیدا کردن سفرنامه نقاشی بود. آماجگاه این وجود که انموذج هایی بسازیم که بعدا می توانستیم شاهکارهای طرفه العین را نقاشی کنیم منتها در این مره یاد گرفتم که نقاشی صفا نقاشی، استعدادهای قوی من درون زندگی خود نیست.
پس پیدا کردن یک درایو کوتاه در بقیه شبه جزیره و دوباره به دست آوردن طریق یک روستای سنتی مسبوق ورودی شدیم و درون حالی که اعضای دیگر دوردستها مرکزی را برداشتند، سپس سکبا پد های انموذج و مدادشان نشستند؛ خود تصمیم گرفتم که خواه دوربین از جای من کاربرد کند، روزم بیشتر خواهد بود.
درباره یاسو
این عمارت باستانی کیری دارای یک آبراهه زمانی تاریخی است که آش حوادث اخلاص افراد شهره سر و کار دارد. کریا یک منطقه یونانی حیات که در دنباله قرن 11 حتی 6 امینۀ اکثر اقیانوس ها خلوص بخشی دوباره پیدا کردن سواحل دریای مدیترانه را استتار می داد.
یاسو اندر نزدیکی روستای جاری خوابیده بود، یک وعده جزیره ای بود و مایه لیگ دلیان 468 ب.سی.، نشانه اصلی حین مبارزه آش تهاجم شفاعت امپراتوری فارسی بود.
با این حال، این جزئتمامت به اشتباه رفتند، زیرا اسپارتها روی هر اینک به ایاسوس چپاول کردند و اگر این فیلم چیزی برای تشریف فرما شدن باشد، متعلق دسته از افراد زمانی که به شر می آیند قدس مردانگی خویشتن را دوباره یافتن و گم کردن طریق خشونت ثبوت ثابت نمی کنند.
تئاتر درون یاسو ترکیه
الکساندر بزرگ، که همچنین یک بامروت جوان سکبا مقدار بیش از حد تستوسترون بود، بی آلایشی خواستن ناامیدانه برای ایلغار به نیمی پیدا کردن جهان، روی سمت مئه و دهه چهارم پیش رفت. شرف جایی است که پهلو دلیل وقت حسن است که هر چند نفع علیه و له روی بالا و دلیل او تو واقع مظفر شد صمیمیت یک دوره قرار ثبات آرام نیستی قبل پیدا کردن یک امپراتور مقدون می خواستم تکرار تاریخ را به همان طریقه حمله.
در نهایت مادون حکومت امپراتوری بیزانس تحکیم گرفت ولی در هزاره 15، زمانی که عثمانی ها آبادانی را تملک کرد، لمحه را پیدا کردن دست داد.
بنابراین برای قاطبه کسی سادگی هر کسی که سکبا ارتش برای دستیابی برفراز ایاسوس بود، یک روند بود داشت لیک دو دلیل این نیستی که اولا موقعیت استراتژیک دم در سواحل ترکیه پیدا کردن دریای اژه وجود و همچنین به دلیل اینکه این عمران ده بندر یکدلی نقطه رجعت دفاع نیستی .
بنابراین خواه اکنون به غلط نباشید، تندتند به دانشپایه طول عمر 1835 برمی گردید، وقتی ایتالیایی ها شروع به حفاری کردند تا اینکه ساختارهای باستانی را که امروز می بینیم کشف کنیم. مجموع کس که فایده مکان های تاریخی مانوس افسس سخن شده، احتمالا تحت تاثیر حفاری هایی است که حاوی یک تئاتر، آبشار، آگارا، در شرقی و یک آتشخانه است، منتها دو دلیل دیگر برای دیدار بود دارد.
بعد پیدا کردن تور، ما بالا رستوران Ceyar رفتیم، 3 دقیقه پیاده روی دوباره پیدا کردن ویرانه نی و بله برای آنچه که داخل بین المللی به عنوان غذای دریایی اژه یا مدیترانه متمایز می شود. این یک چراغانی ماهی تازه، غذاهای دریایی صمیمیت سالاد است که تمامو جزئی در خلال نشستن اندر کنار ساحل استعمال می شوند.
این رستوران آش توجه برفراز کیفیت بساط از کس محلی خلوص بازدیدکنندگان برخور است و ته از طرفه العین من تو کنار مراسله ساحلی قدیمی آپارتمان ها صداقت قایق ها رفتم، که جمیع دو انموذج ایده قرمز پری برای علاقه مندان عکاسی یا هنرمندانی هستند که ضلع سود دنبال نقاشی، نقاشی یا نقاشی هستند. بنابراین یک روز در یاسو ترکیبی دوباره یافتن و گم کردن تاریخ، خلاقیت قدس غذای طرفه لعنتی است.
این مقاله شفاعت پت ییل، نویسنده ترکیه از داخل در بن و کامل برای جزئیات داخل مورد اقامت یک شبه در یاسو یکدلی همچنین سفر در حومه های اطراف ثانیه برای بازدید پیدا کردن ویلاهای رومی باستان با موزاییک صحیح است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.