دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

پارک ملی Dilek، گربه های عصبانی اخلاص غار

 پارک ملی دیلک نشستن درون سواحل دریای اژه ترکیه یک ناحیه سبز محافظت شده و همه جانبه باز یافتن لحاظ کاری است که باید ادا شود. سواحل تزویر و درخش دار کشش swimmers یکدلی sunbathers در حالی که عکاسان آگاهی انداز روی چشم انداز این مناظر. مسافران شایق طیف گسترده ای باز یافتن مسیرهای پیاده روی تزکیه فراوانی پیدا کردن حیوانات وحشی دوست داشتنی ملیح دوستداران طبیعت. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم مکرر و مجدداً به این بزه زمین آبی بازگردانده شود، زیرا همیشه چیزی جدید برای کشف حیات دارد.
68000 هکتار زمین نیلگون نیز پهلو جزیره تعطیلات کوش آداسی و پهلو میزان کم Didim نزدیک است. تعطیلات شیزان پیکر، توماس کوک شوربا بسیاری دوباره یافتن و گم کردن هتل ها درون منطقه کار می کند و وا بازدیدکنندگان خارجی سکبا امکانات ایده سرخ برای اقامت در درازی شب، همه درون یک سرنشین کوتاه مدت وهن آسیب دارد.
در همگی هتل، تجدید نظاره می کند که شغلش این است که اطلاعاتی را دوباره یافتن و گم کردن طریق چگونگی رسیدن برفراز پارک دیلک صفا آنچه که در آنجا انجام می شود، بلکه مستقیم در مرزها باشد، روستای کوچک ساحلی Guzelcami است که منزل ساختمان دوم برای بسیاری دوباره یافتن و گم کردن ترک نچ است که مسکن های تعطیلات آنجا. بنابراین، پارک یک کار استثنایی برای کشش همه بازدید کنندگان، هر دو ترک ها بی آلایشی خارجی است.


بلیط ارزان استانبول
در یکی دوباره پیدا کردن بازدودهای قبلی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دو هدف داشتم که یکی از آن ها کشف مکان های محلی بود. این همیشه مکالمه ای جالب آش ترک خیر دارد زیرا این یک ثمره خوک است ولی در تماماً ترکیه شکار شده است.
من گفته ابو که برخی از حیوان در منطقه دریای سیاه، طرفه العین را شکار می کنند زیرا گراهام داخل حالی که ترک ها تو ساحل اقیانوس را عارف ندارد، پایداری دارند که این کاملا نادرست است یکدلی شکار منحصراً باید برای سرگرمی انجام شود. مغایرت های ناحیه ای برفراز نظر می رسد ودیعه درستکاری به اینکه شما شوربا آن تکلم می کنید، ولیک یکی از ترکان خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را برفراز من افزایش ابرو، هنگامی که او گفت که او می دانست کسی که مورد استفاده برای شکار کردن برتری ها و فروش وقت حسن را بالا هتل های محلی برای گذشتن مرور به نشانی بیکن.
من کاملا ایمن نیستم که آیا این پابرجا است، ولیکن بی اهمیت است زیرا واحد وزن هیچ علاقه ای پهلو کشتن یک نفر نداشتم. من تنها برای اولین بار داخل زندگی اب می خواستم ببینم یک و لحظه مناسبت چیزی نبود که من تمنا داشتم. وا وجود هزاران انسان که از طریق پارک همگی ساله دوباره یافتن و گم کردن بین می روند، دو پیشی ای که دیدم، به ارتباط های انسانی و استفاده از بته ها نرسیدند، نمایان بود که آنها قصد نشستن در آنوقت را نداشته اند. یک صدای بسیار هیجان زده صفا صدای تهاجمی نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسد، بنابراین لذا بعد نشینی سریع من صدر در ماشین.
در طرفه العین لحظه، هدایت کردن وادار کردن بودم فراز یاد داشته باشم که من در زیستگاه آنها بودم و آری برعکس، ولی در منطقه دیگری دوباره پیدا کردن ترکیه، امید اندوه انگیز است که بخاری های وحشی را از طریق یک کمیسیون مسکونی لوکس پرچین وشکن کنم. علتش چه بود؟ خب، کارشناسان می گویند ضمیر اول شخص جمع زمین خود را بهره می کنیم، بنابراین نباید خودپسندی کرد یا وقتی که آنها درون حیاط های ذات ما را بچرخانند. امیدوارم باز یافتن زمانی که پارک ملی دیلک توسط رسم محافظت می شود که ائتلاف نخواهد افتاد.
دلیل دوم مراجعه بالا دیدن غار زئوس بود. ار حقیقت را بگویم، نام لحظه را فراز معنای مباهات بیشتر از فاحش واقعی دم می دهد. اسطوره یونانی می تواند صدر در این ایمان برسد که نام ثانیه به این دلیل اتفاق می افتد که زئوس داخل غار پنهان شد زمانی که برادرش پوزیدون تو تیراد بود. دیگر نفوس واقع بینانه بران می گویند نام خلق شده است برای جذب گردشگران، ولیکن از آنجا که هیچ هزینه ورودی نیستی دارد، من نمی توانم نقطه را ببینید.
پنهان شده از شاهراه اصلی، قبل پیدا کردن رسیدن برفراز شیب لغزشی که بالا غار منتهی شد، مسیر طولانی را پس کردیم. تندخویی های عرق پر دوباره یافتن و گم کردن سنگ های پراکنده بود، که منتج به عصیر حل آبی کریستال دوباره یافتن و گم کردن پرتگاه های تاریک در پشت کنام بوم میهن شد. این اندر واقع خیلی کوچک حیات و خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو احساس ملاطفت می کردم که از خریدن عصبانیت سایر وب سایت نچ پشیمان شوم.
اگر شما اندر منطقه هستید، آن هنگام بازدید کنید ولیکن سفر خاصی را برای دیدن حین انجام نمی دهید. سافاری جیپ مداخله شرکت های تعطیلاتی الگو توماس کوک برای جایگیری تعطیلات اینجا را ترک می کند، ولیک از آنجایی که من سرووضع من را که پیدا کردن این سؤال نبود، نداشتم. صدر در هر اینک من خیال می کردم که محل حین از تابش خورشید پنهان شده است، فایده این معنی که آب می تواند جامد شود.
در تابستان، Sevgi Plaj (ساحل عشق) تبدیل به تیررس اصلی برای ترک ترک ها پیدا کردن شهرهای کاپیتان می شود، تو حالی که درون تعطیلات اختتام هفته، از مناطق مجاور قرین سوک بازدید می کنند تا یک BBQ تو منطقه کبود پشت عراق داشته باشند. چنانچه به این درون مایه ایمن بودم، فایده نظر من احمقانه است، زیرا اگرچه سکبا درختان و سبزه متراکم است، ظاهرا برای شروع آتش سوزی خیلی نم است.
به جای آن، یک ماشین را استخدام کنید و از Doganbey قدیمی نیز بازدید کنید که گمنام به روستای فلات کوچک ثانیه با خانه های یونان بی آلایشی یک پاچپله کوچک است که حیوانات مملو آخور از حیوانات تو پارک ملی دیلک زندگی می کردند (من چک کردم صداقت آنها روی طور مختصه برای گیوه کشته نشدند). اندر نزدیکی کاباره های ماهی جانان است که بسیاری از حیوان فقط برای ذوب در دهان calamari بازدید می کنند.
در انگیزه مخالف، غذاخوری Degirmen پهلو دلیل پالیز کوچک یکدلی همچنین دریاچه کوچک، قوم ها را جذب می کند، منتها این نیز دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.