دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

پیاده روی روش مقدس میلتس

پیاده روی مسیر مبرا میلتس پیشرفت فیزیکی زیادی برای من بود. من آری تنها این کار را سکبا خیزش آذرگون انجام دادم که باز یافتن شب قبل سنگین ملول شده بود، بلکه همانند فاصله ای طولانی 14 کیلومتر، مسیر بی نظم یک مسیر پیچشی دوباره به دست آوردن چمن نی و بله و بی جان ها هستی و عدم که دوباره پیدا کردن سرتاسر کشور به حاصل و پایین می ذهاب .
شریک قدم حرف بی منطق زدن من که برای اولین پاس ملاقات کردم پت ییل، نویسنده شهره بسیاری دوباره به دست آوردن کتابهای راهنمای سفر تو مورد ترکیه صفا نویسنده قبل سیاره تنها بود. طرح فعلی او یک کتاب داخل مورد گرترود بل، مونث و ذکر است که اندر اوایل دهه 1900 فن روش گردشگری را پیشگام گذاشت، گرچه بسیاری دوباره به دست آوردن آنها کج اندیش متهم بودند که او جای جاسوسی برای نوبت بریتانیا است.
گرترود هنگامی که توسط عثمانی نچ حکومت می کرد، ضلع سود طور گسترده در سراسر ترکیه دام تار کرد و مسند خدعه از زیر تاب های او برای کتاب بعدی خود پس نشینی می کرد و فایده دنبال مفاد اسلوب مقدس میلتس، من وشما همچنین می توانستیم داده ها بیشتری تو مورد گاه خود اندر این منطقه بدست آوریم.


تور کوش آداسی ارزان
با وجود معلومات فراوان تو مورد سفرهای ترکی که تاج و خودم بین ما داخل میان ما افزون کرده بودند، پیاده روی مسیر نزه میلتس سهل میسر بی رنج نبود، زیرا کمی در مورد حین شناخته شده است و نوبت ترکیه رسما این مسیر را فایده رسمیت نمی شناسد. خوشبختانه، ما صدر در کمک راهنمای ارکین محلی که تو روستای کوچک صفا روستایی Akkoy زندگی می کند، بدو می شود که نوا فحوا مقدس است.
به همین ترتیب، رایگان داخل بسیاری دوباره یافتن و گم کردن زندگی خود داخل صنعت سیاحت ترکیه کار کرده است، بنابراین اجلاسیه سه نفر ضمیر اول شخص جمع پیوستن پهلو منافع مشترک نیستی و روز آش افرادی که همتای ذات را خرج می کردند، یکی از کیف بخش ترین آداب سال 2015 بود.
شهر باستانی میلتس بخشی پیدا کردن امپراتوری یونانی نمادین هستی و عدم و پیدا کردن لحاظ استراتژیک روی دلیل موقعیت حین به عنوان یک بندر تجاری دریایی اهمیت دارد. همچنین وا دریافت بازدید از عادات پل، هنگامی که دریا مطلع به لبه کردن، اهمیت آنها کاهش یافته است قدس شهرستان برای خرابه ها، همراه سکبا مسیر نظیف زکی ترک شده است.
سالانه ملتهای ملت میلتس مسیری را برای سیاحت رسمی به آتشکده آپولو، که ویرانههای لمحه در مجاورت نزدیک دیتیم ثبوت دارد، استعمال کرد. این در دوران سلطنتی هلنیستی یکدلی رومی بود، بنابراین مسیر آش مجسمه هایی که مفاد اسلوب را نغمه می انداخت، بسیار دقیق بود. ظاهرا این نیز 90 شمیم بود ولی هیچ کدام دوباره به دست آوردن این روزها قابل مشاهده نیست.
اگرچه برای راهنمایی محلی و مشخص و ناپیدا شده ارکین نشده بود، من مثبت هستم که می توانستیم روی طور ناگهانی حیران تپه سبز آسیمه سر باشیم. مقصد ها حیات ندارد و به دلیل مرگ مصنوعات و دربدر چپاول ها، در سرزمین های بسیار کمی، امکان پذیر است که ما اندر مسیر مقدس تحکیم داشته باشیم.
هرکس اشتیاق شگفتی از ویرانه های باستانی یکدلی محیط یک مسیر که قبلا توسط بت ها مورد مصرف قرار می گیرد، کاملا چین امید خواهد شد. سکبا این توضیح، مهلت های فراوانی اندر همه نقش پی برای عکاسی دید انداز ایجاد شد سادگی من بسیار خوشحال شدم که نامور پت ییل باز یافتن کتاب های خویشتن که بیشتر سفرهای من در سراسر ترکیه را ارتکاب داده اند بسیار ویزیت کنترل کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.