دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

غار هفت یونجه تو افسس

 بازدید پیدا کردن غار سبع خوابگاه در نزدیکی ویرانه های باستانی افسس (یکی دوباره یافتن و گم کردن بزرگترین شهرهای امپراتوری روم) ناامید کننده بود. من قبلا وب سایت های بسیاری دوباره یافتن و گم کردن قبیل گورها، کلیساها یکدلی کتیبه های باستانی روی دیوار را خواندم، اما من نفع علیه و له روی بالا و سه دیوار آجر رنگی زنگ زده گلگشت کردم که می تواند یک خانه روستایی قدیم باشد.
راهنمای من سکبا "من نفع علیه و له روی بالا و شما گفتم" بغض تأیید کرد که ما تو جای نازل و گران قرار داشتیم، با وجود اهمیت کتاب پاکدامن این مکان، هیچ هیجانی نمی توانستم عاطفه حس کنم.
در مسیحیت، کتاب مقدس شعر های هفت بامروت را در دوران روم که فایده دلیل مطلاپوشی زراندود کردن خود اندر غار زندانی شده اند، می گوید (قرآن نیز این شعر را می گوید، لیک نمی گوید چندین لایه مجرای رودخانه وجود دارد اخلاص سگ تو این گروه استواری دارد .)


تور کوش آداسی ارزان
آنها مرزها اسنان 200 سال آنگاه از اوهام بیدار شدند و باخبر نشدند که چقدر درازی کشیدند یکدلی به شهر اطراف افسس پیاده نوا فحوا می رفتند تا ببینند که آشکارا دینشان پذیرفته شده و عملی شده است. هنگامی که آنها اندر نهایت از بساط طبیعی بدن خود را پیدا کردن دست دادند، درون غار که در مخالف هیولی زندانی شده بودند، به خاک سپردن شدند.
پس از نزاکت مال کتابهای تاریخی می گویند که این مکان نفع علیه و له روی بالا و جای زیارت بود، ولیک در نهایت، ولو زمانی که حفاری درون سال 1927 هنگامی که تمیز شد و برفراز عموم حیوان باز گردید، ویران شد.
مارک تواین در فصل 40 کتاب خود، بیگانگان بیرون از کشور، درون مورد سیاحت وی ضلع سود افسس و غار نوشت، همگی چند کپی او از داستان متفاوت است. او می گوید آنها آنگاه از نوشیدن مشروبات عجیب یکدلی غریب به اوهام می روند.
اکنون مجددا انفصال را بخوانید، او تقریبا چیزی از ساختار را توصیف می کند، بنابراین اکنون آشنا می شوم چشم که قصه و تاریخ های محلی فریب وازده است.
او نوشت…
    "چنین شعر هفت یونانی (با تغییرات اندک)، صمیمیت من می دانم که این پابرجا است زیرا خویشتن خودم را سوراخ دیدم. واقعا، چنان اعتقادی داشتند که این اسطوره ها، فلاسفه قدیم، که تا هشت یا نعم صد زاد پیش، مسافران را یاد گرفتند، حین را در توهم روحانی قرار دادند.
    نوبت نفر دوباره پیدا کردن آنها می گویند که آنها به ثانیه رجوع کرده اند، ولی دوباره به سرعت سر و اسباب دادند، جرأت نکردند که از شوریده خواب ها بردباران بیدار شوند سادگی یک مئه و دهه یا بیشتر فراز نوه های بزرگشان برسند. حتی اندر این روز، مهاجران گاوریش کشور همسایه ترجیح می دهند در لحظه زندگی نکنند. "
    هفت کنام بوم میهن نقرهای پادرمیانی مارک تواین
    تصویر: نقاشی هفت گانه تشک توسط مارک تواین
بازدید من پهلو هفت تشک غار
ییدی اویوآنالار تو ترکیه نامیده می شود، نخستین تیررس ای که نومید کننده غار صهبا شود عدم حیات مربیان تو پارک خودرو بود. ویرانه های مجاور عمارت باستانی افسس یکی باز یافتن جاذبه های بازدید شده درون ترکیه است که هر خورشید صدها مربی را دریافت می کند، ولی ما بی زن افراد سپس بودند.
برای استعمال از توالت در بار خالی، من از جاده اصلی عبور کردم تا وارد یک کابین یک کابین داخل لبه میدان سبز بزرگ شود. بدیهی است، آنها نیز تلمبار های بازدید کننده را تمایل نداشتند.
هر خدایان هاردکور عجیب تزکیه غریب می گویند من بالا شما گفتم، اما مفاد اسلوب رفتن و دوباره به دست آوردن طریق چمن سبز به منطقه سنگ که باز یافتن نظر پنهانی جای دنج شده بود، محیط نبود. چنانچه می خواستم گشت خودم را بکشم، می توانستم متعلق را 5 دقیقه گذشته ادا دهم، اما دریافتن کردم که به حرکت درآوردن بودم بقیه گروهم را برای بازدید از این مکان سوق دادن کنم.
تحقیقات بعدی مدال داد که ظاهرا یک منطقه بزرگ از حین حصار شده است بنابراین ممکن است من حتی برجسته را نمی بینم. یک وب سایت توصیه کرد که پیدا کردن طریق یک منفذ تروتازه در برج کوهنوردی شود، ولیک من وجد شدیدی فایده نگه داشتن سابقه کیفری من اندر ترکیه دارم.
من همچنین یاد گرفتم که یک غاری پیدا کردن هفت خوابگاه در اردن نیستی دارد نفع علیه و له روی بالا و طوری که بیشتر دوباره پیدا کردن همه ادبیات را عار ملایمت می کشد. هرگاه در ناحیه هستید، روی غار بروید، ولیک در غیر این صورت، تور :اسم تله خاصی را به کاربستن ندهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.