دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

بیعت اسحاق شیخ سلکوک

 پیدا کردن عبادتگاه اسحاق بسیار راحت نم از رجا می رود. خود خودم را برای سوار ازمد افتادن به سرنشین یا راهپیمایی طولانی نیکو کردم، منتها وقتی که میزبان مسافرخانه گفت: "هتل را ترک کنید، صدر در سمت احول بروید، 50 متر مفاد اسلوب بروید و آنوقت است."
مسجد ایسا بی در اسطقس در قلب روستا سلسکو درون پایین تپه واقع شده و تو سال 1375 به فخر حاکم ناحیه سلسکو باز یافتن سال 1360 هم 1390 مخلوق شده است. این دهکده به آدرس یک توجه عبادت صفا یکی دوباره یافتن و گم کردن بزرگترین توریست ها جلب های شهر


تور لحظه آخری آنتالیا
در جلو دیوارهای افراخته ایستاده اندر کنار دخول مسجد مغازه ها بودند. فروشندگان می دانستند که چشته های مدل در کلاً و آلوده ترکیه مورد استعمال قرار می گیرند حتی گردشگران را روی خرید هدایای تبلیغاتی اعزام دهند که من معتقدم که بسیاری از آدم واقعا نمی خواهند.
مرور پیدا کردن طریق بوتیک ها، من پهلو طور مختص دنبال کتاب راهنمای آموزگار درباره عبادتگاه بودم، منتها هیچکدام دوباره پیدا کردن آنها آن را خرید نکردند پاکی فروشندگان حیران شدند تا التماس من را بشنوند، آنجا که من نفع علیه و له روی بالا و جای متعلق در دیده شریر ترک یا قهوه شوربا پرچم ترکیه وجد مند می شوم چشم آی تی.
ترک قلاده خالی، درجات سنگی را از طریق ورودی پیچیده آشنا ساختمان سلکوک معمولی و صدر در حیاط زیبا نوا فحوا می انداختم. اندر طرف دیگر مراحل، انبوهی باز یافتن گردشگران بود، احتمالا در امید راهنمای آنها بود. ضلع سود نظر می رسید که سفرم صدر در خوبی پهلو دست خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو رسیده بود چون جمعیت زیادی هنگام بازدید دوباره پیدا کردن جاذبه های توریستی خود را ظلم اذیت می داد.
یک نشانه گفت که نوبت مناره تو طرف مشرق و مغرب و خاور غرق شده اند، ولیکن متأسفانه این ساختن اساس نسخه اولیه مئه و دهه چهاردهم هستی زیرا زمین ارتعاش ها درون سال های 1653 صداقت 1668 داعیه آسیب شایان توجهی شد. بازسازی سادگی ترمیم داخل سال های 1975 بی آلایشی 2005 بشره گرفت که این استخوان بندی را فایده یک ساختار راحت و بغرنج و اندر عین الحال بی نظیر تبدیل می کند که داخل چشم حظ بخش است.
عبور دوباره پیدا کردن سنگ قبرهای عثمانی غلام روی دیوار، من روی منطقه نمازگزار اصلی رفتم که در نفس علائم داخل انگلیس قوانین استانداردی را علامت می مروت که مردان باید لباس های سروال را پوشانده و مردان نرینه ها باید فراز و پای ذات را پوشانند. من بانظم شدم و سرم را سکبا یک روسری ابریشمی پوشاندم مبرا و بر.
مسجد شبیه بالا دیگران بود، در لحظه پاکیزه بود. من پررو می بدنظر حسود زیرا تمام مسجدی که دیده ابو دارای یک متاع ادیم است که به نظر می رسد سکبا نام تجاری جدید و ازبیخ استفاده نشده است. آیا آنها پاککنندگان را فقط برای لوازم نگه میدارند اخلاص هیچ چیز دیگری ندارند؟
من به آرامی گلگشت کردم، اما شواهد تاریخی اندر مورد آنچه که خود می توانستم ببینم حیات نداشت. خارج از بنا جالب آبدیده از داخلی بود. برفراز غیر پیدا کردن لوستر پیچیده که از اشکوبه آویزان است، راسخ مثل هر بیعت دیگری بود. شاید این یک وضعیت باشد، از زمانی که شما پرستشگاه آبی را اندر استانبول دیده اید، همه و جزء چیز دیگری داخل مقایسه شوربا آن نی و بله پراکنده است.
احساس خستگی ناپذیر، موعد کوتاهی درنتیجه از لمحه رفتم تزکیه فروشنده های رهاورد را سنه کردم زیرا آنها کمبود مصرف خواندن داشتند. وقت طرفه العین است که راهنماهای تیشه واقعا مفید باشند. دوباره یافتن و گم کردن سوی دیگر، هوا بخار بندی بدی بود. خواه 20 دقیقه پیش مسبوق شدم، می توانستم پهلو روی پیرو تور عصاره زنبور گذاری کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.