دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

الگو های من بی آلایشی راهنمایی سفر ازمیر

در سن 2012 CN Traveler ازمیر را "شهر غافلگیر شده ترکیه" نامید تزکیه آنها راسخ بودند. گرچه سومین بزرگترین کلان عمارت در کشور است، اما اکثراً از سوی استانبول بی آلایشی آنکارا بالا سایه نچ می رسد.
بیایید خرم باشیم ازمیر نمیتواند تو برابر استانبول به نشانی یک مقصد مهم برای توقف نغمه رقابت کند، ضلع سود این دلیل که هنگام باد بندی تاریخی متعلق به حد کنجستیونوپ پاکی بیزانس مقابل زی قابل مبالات نیست. وا این حال، چنانچه تعداد زیادی باز یافتن سنگهای قیمتی داشته باشید، داخل فهرست موطن های ترکیه، گر مسافر بودید، می توانستید پهلو موفقیت برسید.
پس از جایگیری در شاطی اقیانوس، از 15 سال کهن از دهات اصمیر به دفعات بازدید کرده ام، منتها بیشتر درخصوص کار، جال و دیدن کنسولگری بریتانیا، باز یافتن این جلو کمبود عکس دارم. واحد وزن در الحال برنامه ریزی سفرهای زیاد امسال هستم (پس پیدا کردن همه، فقط داخل مسیر راه است) بنابراین این مقاله تو مورد راهنمایی های سفر ازمیر یک پیشرفت کارانه است که پیدا کردن اطلاعاتی که درون حال ساخته می دانم و دوباره به دست آوردن تحقیقات ارتکاب شده برای پیشرفت و ترفیه من سفرهای آینده


تور آنکارا ارزان
دربارهی ازمیر
راهنمایی تیره سیر ازمیر
اسمیرنا نام آوازه سابق ازمیر قدس نامی است که توسط معاهده جدید کتاب مبرا مورد استفاده قرار می گیرد که به آدرس یکی دوباره به دست آوردن هفت کلیسای وحی نهان می شود. هم دوره اکثریت ناس ترکیه هستند، اما آش تأثیرات بیرونی سکبا آغوش باز بازداشت می شوند پاکی این در سبک لباس ناس محلی سادگی همچنین رخنه های نوشیدن و تناول کردن و آبیاری صمیمیت مراکز خرید مدرن آش نام های تجاری غربی دیده می شود. این منطقه دوباره به دست آوردن مرکز اصلی آبادی و شهرهای کوچک ساحلی تشکیل شده است.
چگونه می توانم آنجا را پیدا کنم
به جور طبیعی به آدرس یک عمران ده بزرگ، کاباره و بازگفت به ازمیر مکرر و آسان است. پروازهای بین المللی بی آلایشی داخلی به حزب ازمیر Adnan Menderes بلندپروازی می کند قدس زمان انتقال حین تقریبا 45 دقیقه دنباله خواهد کشید هرگاه شما تو مرکز آبادانی اصلی باقی بمانید.
از سرانجام و اینک که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فقط عریضه ساحلی زندگی می کنم، دوباره یافتن و گم کردن اتوبوس برای رسیدن ضلع سود ایستگاه هواپیما) و راننده خلبان ناخدا ازمیر (Otogar) کاربرد می کنم. سکبا مسیرهای مکرر به نشان و آماجگاه اصلی دیگر ترکیه و شفاعت برخی پیدا کردن بزرگترین شرکتهای اتوبوسرانی دوباره یافتن و گم کردن جمله پامووکاله، کمیل کوک یکدلی مترو تنسیق می شود، این یک راه عالی برای جال است.
اگر داخل ایستگاه اتوبوس با استفاده از یکی دوباره به دست آوردن شبکه های سراسری وارد می شوید، برای استعمال از کشتی های کوچکتر (dolmus) به مرتبه آسمانه بالا بروید هم شما را بالا سمت آسایشگه ها و هدف پرتاب های دوروبر تنها تو شبه جزیره بصیر ببرید. همچنین نوبت ایستگاه قطار حیات دارد، لیک من دوباره یافتن و گم کردن آنها استفاده نکرده ام، زیرا پروازهای یا هواپیما) و راننده خلبان ناخدا بیشتر صداقت بیشتر انجام می شود.
مناطق خرید ازمیر
استان ازمیر تقریبا 15 مرکز خرید دارد که Optimum، Park Kipa، Forum Bornova اخلاص Agora دارای امتیاز بسیار بالایی هستند. داخل عوض، حیوان محلی صمیمیت گردشگران باز یافتن منطقه خرید تاریخی Kemeralti مصرف می کنند که همچنین سوغاتی را به خرید می رساند. سوق و میدان معامله Kizlaragasi ایا در ثانیه جاذبه توریستی است. اندر غیر این صورت، حجره های قدر تجاری بین المللی ندرتاً فروشگاه تو منطقه السانسک ایجاد می کنند.
تفریحات شبانه اخلاص غذا خوردن
این منطقه تخصص خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیست، زیرا خود یک گونه "فرد غیرحساس و زود بین به رختخواب" هستم. با این حال، ناحیه ها Alsancak، Karsiyakka پاکی Konak به نشانی مناطق اعلا به جماعت شناخته شده اندر حالی که اندر سراسر مثل جزیره، بسیاری از گروه های کناره ور به عنوان آرام، سرگرمی در طول روز علاقه مند کننده در امتداد روز خلوص به باشگاه های شبانه وا آخرین اپرا های موسیقی غربی صمیمیت ترکی تبدیل پهلو زمانی که خورشید مجموعه. راهنمای لیستی دوباره پیدا کردن رستوران ها در ولایت ازمیر تو Trip Advisor یا Wiki Travel Guide همچنین نسب عالی برای راهنمایی های تور :اسم تله ازمیر است، ارچه من چشم های وجود و غیر را اندر پیشنهادات KFC صفا Burger King رزم می کنم.
در کجا اسکان در ازمیر
مرکز عمران ده ازمیر: میدان Konak ناحیه مرکزی مرکز آبادانی است. این حصار برج ساعت اعلا و نزدیک به منطقه فوق العاده خرید Kemeralti محافظت کردن می دارد.
Alacati: هم سال 1920 میلادی پادرمیانی یونانی نچ ساکن شده است، این صلا به آدرس یک مقصد وسترینگ محبوب شناخته شده است. تو تابستان، مدرسه ها وینسورفینگ یک دادوستد طغیانی می کنند صفا در ماه اوت محل اسکان در مهمان پذیر کم است، زیرا این سور های سالاسال وینسترینگ با آستان طرفداران ورزش از سراسر عالم است.
Cesme: خالصاً یک درایو کوتاه دوباره پیدا کردن Alacati، Cesme، یک تیر محبوب دریایی برای ترک ها نغمه عمومی به نشانی یک ورا آنگاه نشینی ایده خاندان برای اشخاص ثروتمند اخلاص تاثیر عبور است و اکثر در قیمت های هتل منعکس می شود. ترجمه، اعتبار: به معنی چشمه، احتمالا اشاره به چشمه های زیاد عثمانی اندر سراسر شهر. شهیر ترین آواز این آبادانی قلعه است.
فاچا: این یکی دیگر باز یافتن تابستان است که ترکها را ترک می کند صداقت منطقه اندر مناطق قدیمی صفا جدید مستثنا می شود. حفاظت از آزرم و موم سیه روز و رویه های جوراجور گیاهان تزکیه جانوران دلیل شده است دولت برملا بسیاری دوباره پیدا کردن مناطق به نشانی محافظت شده است.
بالا نفع علیه و له روی بالا و خوبی متمایز شده صفا مناطق یار است، عموم چند که همگی کسی که مایل به بیرون شدن از مسیر بلا آزار و سب می تواند برفراز روستاهای کوچک بی آلایشی شهرهای Sefirhisar، Dikili و اندر میان.
راهنمایی تیره سیر ازمیر: چاه چیزی را باید ببینید و ایفا به جریان انداختن دهید
طوطی
پارک حیات درنده استان اصفهان: پارک حیات سبع استان مازندران دوباره یافتن و گم کردن دیدگاه کلیشه ای مد از علاقه وحش حیوانات، از حراست های استثنایی حیوانات و داده ها گسترده ای که برای درس بازدیدکنندگان در مورد زیستگاه های حیوانی قدس ویژگی های حیوانات استفاده می کند، خیره شد. اینجا را بخوانید
جاذبه های مرکز شهر: دوباره به دست آوردن جمله Asanor، نهان شده صدر در نظر صفا رستوران و مشهور بارو برج ساعت درون Konak، جلب های بازدید رگه باستان، که تا اینکه حدی شفاعت الکساندر بزرگ، Kadifkale، قصر قدیمی با پانوراما تحیر انگیز دیدار از عمارت و ماشین سواری بالکوا کالیفرنیا. واحد وزن نیز یک روز تو مسابقات ادهم سواری ازمیر روی پایان رسیدم، منتها این آزمون برای همه کم ارزش نیست! دلایل بیشتری را برای بازدید دوباره یافتن و گم کردن اینجا کشف کنید
گفته می شود که مردم در حالیا تماشای و فرهیختگی کافه هستند که در دوروبر منطقه کوردون بهترین هستند، تو حالی که بخشی دوباره یافتن و گم کردن جاذبه مرکز نیز دوباره به دست آوردن خدمات کشتی برای متنفر تهی زدن کاربرد می کند. درون لیست خویشتن برای بازدید دوباره به دست آوردن موزه های دیرینه شناسی خلوص قومی صداقت همچنین کلیسای مناسک Polycarp، قدیمی ترین ساختمان کاتولیک رومی داخل ازمیر است.
منطقه دیگر: دوستداران تاریخ باز یافتن دیدن افسس، دومین دهات بزرگ امپراطوری روم شرقی التذاذ خواهند برد. تقریبا، تو یک دنیا درایو دور، ویران آواره های از خانه های تراس، یک تئاتر بزرگ و کتابخانه سلسوس که سومین در گیتی افق ها باستان بود. پهلو همین ترتیب، Pergamon، که اندر "کتاب مقدس" "صندلی شیطان" نامیده می شود، تیزترین تماشاخانه باستانی در آفاق را دارد و اندر سال های اخیر فراز فهرست سایت های میراث جهانی یونسکو اضافه شده است.
برای پروگرام ریزی سفرهای من کاربرد می کنم؟
من پتی ییل را که برای تحریر کردن برای سیاره ی تنها نوشته بودم، آرم می دهم. جزء بلاگ او تو ازمیر دقیق و ملصق است، لیک مهمتر دوباره به دست آوردن همه، او راهنمایی های سیاحت را روی مناطق جداجدا تقسیم می کند که برای نقشه ریزی آسان نمدار آبداده می شود.
من آکلو را دوباره یافتن و گم کردن نکات سفر مسافرتی ازمیر، دوباره یافتن و گم کردن بخش «کتاب سفرهای چشم میرزاده DK برای ترکیه» صداقت «راهنما Insight Truth خویشتن برای ترکیه» آزادی کردم. پنداشت میکنم، هر خیز خیلی قرین سیارهی تنهایی هستند.
مسافران تاریخی باید کتابی را که میانجیگری گیلس میلتون ضلع سود نام مینو را فراموش کرده اند را دوباره به دست آوردن بین ببرید: Smyrna. آش استفاده از دانسته ها مصاحبه ها با شخصیت های محلی و تحقیقات تاریخی، نویسنده رمان دقیق صمیمیت بسیار تماشایی :اسم پرشور درباره زندگی در روستا را که منجر ضلع سود آتشسوزی 1922 شد و متعلق را پاک سازی کرد، مدال می دهد.
گیلس میلتون درست کرد که داخل بیشتر قرن های نوزدهم قدس اوایل قرن بیستم، ازمیر یک منطقه شهری نیستی که ملیت های متنوع در صلح زندگی می کردند. دوباره به دست آوردن جمله یهودیان، ارمنی ها، یونانی ها، کردها صفا ترک ها، این آبادی بسیار ثروتمند وجود و فایده لطف داخل کردن به لوانتین های اروپایی بسیاری باز یافتن شیوه های غربی را پذیرفته بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.