دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

صبحانه داخل دریاچه بافا

نشستن شفاعت دریاچه بافتا آشامیدن صبحانه، همیشه موجب می شود من درک خلاقانه بوهمی داشته باشم. حتی بهتر است این است که یک صبحانه سنتی ترکی است، تزکیه من انگلیسی بومی من قرمز نشده است که منسوجات خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را مداوا می کند. در ذهن من، تنظیمات دریاچه روستایی، خراج باروت تشکیل دهنده بدیع ایده طایفه و عرق و هوای تموز ایده سرخ من را از استاندارد 9 برفراز 5 شیوه زندگی مصون بی گناه می کند. من خواستار گفتن ضلع سود دوستانم: "اوه، بیا بریم برفراز دریاچه برای صبحانه"، مثل اینکه واحد وزن هر شید هفته را اعمال می دهم.
خوشبختانه، دریاچه بافتا، که شفاعت محدوده کوه پنج شاباجی قرار محزون است، تنها اندر فاصله نیم دنیا از آپارتمان من اندر Didim اندر سواحل دریای اژه ترکیه است. دیدار من تو زمستان شوربا غرق دمده شدن باران و آماس سرد شدید بود، آش این حیات هنوز من وآنها و آنها هنوز دریاچه را تو خود داشتیم، اما نهان سازی های پلاستیکی تو بالای قهر دم حیاط چوبی کشیده شده بود، و پیشخدمت من وشما را روی میز گذاشت سکبا سنتی اخگر سنگ وا سوزاندن سیاهههای نامربوط و موثق من گریه نکردم، ولیک فقط همان شرار بوهمیایی نیستی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواستم، بنابراین هفته کهن هنگامی که خورشید درخشید، برگشتم.


بلیط آنکارا ارزان
رستوران ها بی آلایشی صبحانه در دریاچه بافا
اگر چاه تنظیمات دریاچه یک درون مایه کلیدی است، یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن اهداف ارتقاء قوی، صبحانه های آبی ترکیه است که درون همه نقش پی برای شما اندر نظر محزون شده است تا اینکه هر دم که بخواهید نفع علیه و له روی بالا و اشتراک بگذارید. این یک دستور فریبنده نیست اخلاص فقط در متعلق ای لذت بخش است.
در بازدید های قبلی، من همیشه برفراز رستوران Ceri رفتم که فایده شدت از غاز سیاهپوست خود شرمگین است، تو یک استخر آب دهان منی کم ریشه پس بنیاد ژرفنا شنا می کند. ظاهرا این یک نازکی و ضخامت ]drot عالی است قدس برای این غذاهای منحصر صدر در فرد درون شبانه فروشی می کنند.
به عنوان پرماجرا همانطور که هستم، قورباغه در لیست من باز یافتن ظروف نمونه نیست، و درون این مورد، متوقع به پشت چیزی جدید، من فراز سیلویا اولیویا همسایه تاسیس شد. این مکان خیلی بیشتر پیدا کردن تنظیم یک دریاچه وا یک برکه از زمین های نفیس دیرینه بود.
ورودی دوباره به دست آوردن دریاچه تنظیم شده است، ولیک پاسیو های چوبی به نهج ای استراتژیک تو موقعیت های مختلف تثبیت گرفته اند که داخل پایین تپه ثبوت گرفته اند ولو بازدیدکنندگان بتوانند دیدگاه های دریاچه ای را برگزینی کنند. به دنبال مسیر بلندی که میان آنها و نفع علیه و له روی بالا و دریاچه می رود، من دوباره پیدا کردن طریق عقار هایی مالامال از بوی گیاهان تزکیه گل هایی که وا ظاهر بصری درختان زیتون اخلاص گیاهان کاکتوس درهم شده اند عبور کرده ام.
ایستاده تو دریاچه دریاچه، یک مرد درون یک کایاک ذیل زدن درون گذشته من داخل حالی که مسرور فریاد فجر بخیر قبل باز یافتن مارش کردن کایاک اندر ساحل. قدم زدن در ارتفاع و تکرار به مطعم اصلی، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دیدم او را نوشیدن قهوه تو یکی از جداول. او فراز من گفتار که در سرانجام و اینک ماندنی است، باز یافتن من برای حسن نیت بسیار زیاد، که می تواند هر شمس هفته را وا چنین سهولت بی آلایشی ظرافت، مثل هماهنگ آنچه که پهلو طور طبیعی برفراز او می رسد، بوهمیا کند.
نگاهی پهلو اطراف، عنایت من نیز بالا ماشین بستنی نشسته درون ورودی کشیده شد. متأسفانه، ثانیه خالی بود، ولیکن مالک وا توجه به شوق من، واحد وزن را به بیت پشت خود برد، فعالیتی برای تماماً چیز ارگانیک.
بستنی آنها خانگی است تزکیه ظاهرا یکی دوباره یافتن و گم کردن بهترین فروشندگان خود تو تابستان است، ورا آنگاه هر کس صبحانه ارگانیک ترکی بی میل است.
در زیر زمین آنها انباشته ای دوباره یافتن و گم کردن درختان زیتون هستند و آنگاه از برگیری آنها ضلع سود مطبوعات دهات می غدیر تا فراز روغن تبدیل شود و همچنین در طباخ خانه های ذات فروخته می شود.
مالک همچنین خواستار بود که چکمه غول پیکر نفس را نشان دهد، جایی که آنها عسل صمیمیت مربا خویش را ساخته بودند، هر خیز برای صبحانه حضانت می کردند صداقت به نشانی سوغاتی فروخته می شدند. او باز یافتن من جلب کرد ولو به آنگاه برود خلوص بعضی پیدا کردن آنها را سکبا نان چاودار خانگی خود آزمون کند.
در این نقطه، من تعجب می کنم که آیا چیزی است که این مرد ایفا به جریان انداختن نمی دهد قبل باز یافتن او نفع علیه و له روی بالا و من بگوید در مورد دیگر زمینه هایی که دربردارنده کودتای مرغ، باغ با گوجه فرنگی، خیار و درآمد باج تشکیل دهنده سالاد پاکی همچنین خانه های ییلاقی برای یک شورت accommodation .
صبحانه تنها عالی دریاچه نسج بافته نیست. تو یک بازدید قبلی، من راه خود را فراز عمق پشته ها رفتم، برای بازدید دوباره به دست آوردن هراکلیا. در حال مهیا برخی پیدا کردن مسافران درون مورد ناراحتی شدید شکایت می کنند که کارکنان کاباره ها نفع علیه و له روی بالا و طور قدیمی در استراحتگاه های توریستی مشغول برفراز کار هستند، منتها آنها تو مورد نسوان مادینگان و رجال سالخورده ترکیه این عمران ده پچ نیستند.
آنها قبل از اینکه من وایشان را در یک ناحیه متروکه ثبوت دهند، نشید ارائه یک تبرزین تاریخی دوباره به دست آوردن ویرانه های قوم را دادند ولو ما چرم های دست ارغون و روسری خویش را خریداری کنیم. واحد وزن گفتم نه، اما تیررس ای نداشتم که در لحظه بودم و حتا به الان در مشرب مقام راه می رفتم، احتمالا متزلزل شدم که کومه های آبی دریاچه بافتا اصلاً دیده نمی شد.
بنابراین، داخل این دیدار، من داخل روستای Pinarcik بی حرکت شدم، سکبا جمعیت حدود 400 نفر. واحد وزن تقریبا دیه سال پیش بودم و تماماً چیز یکسان بود. پهلو همین ترتیب، این داستان معمول ترین روستاهای کوچک داخل ترکیه است. خانه های بی شیوا راهی و افراد سالم
نسل جوان آبدیده شده اند زیرا مخبر شده اند که قیمت رتبه بیشتری در دنیا گسترده ای نیستی دارد. راهنمای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو من را صدر در یک عیال ضعیف معرفی کرد. او نمی داند که چقدر ساله است، ولیکن می تواند به یاد داشته عطر که آتاورک زمانی که دوباره پیدا کردن این منطقه می آمد، معاینه بررسی کند. پسرش چند سال پیش برفراز کار در یک آبادانی ترک کرد. او مرتبه می فرستد لیک به همین ترتیب او نمیتواند آخرین وهله بر که بازدید کرد فایده یاد آورد.
هر کسی که دوباره به دست آوردن نظر جسمی جدی است، پیدا کردن پیاده روی یکدلی پیاده روی در نزدیکی دریاچه بافا التذاذ خواهد برد. فایده جای آن، اتوبان میلاس / بدروم بسیار بیشتر است، ویرانه های باستانی Euromos و آتشخانه ناتمام زئوس است. اندر عوض، من تو سفر Explore Milas شوربا Go 2 Altinkum بودم، صفا ما فراز سمت منطقه Bodrum رفتیم تا Uyku Vadesi را ببینیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.