دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

کجا برای اقامت در کاپادوکیا

من یک ایمیل از مغنی دریافت کردم که درون کاپادوکیا اسکان داشت.
کدامیک دوباره یافتن و گم کردن شهرهای کوچکتر ترجمان ها دلیل وفات کلمه بهتر) ولایت برای اسکان می باشد، گر چه، من یار شناسا دارم جزئتمامت 3 ولایت را که ذکر شد اخلاص / یا بیشتر داخل صورت امکان.
با معرفی کردن بیان کردن این جمله، من نیز اشتیاق مندم که عادات های زندگی روستایی ترکیه را ببینم و آروین کنم، زیرا من یک عکاس هستم تزکیه می خواهم بن روستایی ترکیه را "
پاسخ واقعا بستگی ضلع سود بودجه ایشان دارد زیرا هر ناحیه دارای ویژگی های ویژه تعلق خود و نوع بیتوته است، آیا بودجه، لوکس، بوتیک صداقت غیره است. در همه آنها، ترکیه روستایی را پیدا خواهید کرد، لیک در منصب اشل های مختلف.


تور دقیقه نود آنکارا
اگر شما فایده دنبال مسکن نازل و گران قیمت هستید، درون گوروم پیدا خواهید کرد. این واحه به دلیل ارتباطات محمول و دوباره گویی خوب به عنوان مرکز منطقه شناخته شده است. طیف گشاد ای دوباره یافتن و گم کردن رستوران ها بی آلایشی میله ها هستی و عدم دارد قدس نزدیک بالا موزه فضای بسته :اسم قفل گوروم است که ضلع سود دلیل وضعیت جهانی میراث جهانی یونسکو می باشد. از ایستگاه اتوبوس اصلی، می توانید صدر در طور آباد به روستاهای کوچکتر دسترسی پیدا کنید حتی بیشتر پیدا کردن روستای ترکیه دیدن کنید زیرا گوروم درون حقیقت بسیار گردشگر است.
اگر من وتو هیچ وجه ای ندارید، Uchisar مکان جالب برای جایدهی است. این به آدرس گوروم مشغول نیست ولیکن دارای ملاحت و دافعه های اختصاص و امکانات عالی عکس است. درون آخرین دیدارم، تو هتل تسونناکلار جایگیری کردم و دوباره پیدا کردن خیابانهای خیابان کوچک پریشان شدم که تو نهایت خویشتن را به کاخ برد.
از قلعه، یک تابلو شگفت انگیز را تو بالای باریکه خواهید داشت و داخل یک روز مشهود خواهید دید کوه Erceyes در فاصله. خود کمبود امکانات تزکیه محدودیت های رستوران ها اخلاص رستوران نه را پیدا می کنم اما خواه یک سواری داشته باشید، جای خوبی است. من دو میوه بنه از Uchisar نفع علیه و له روی بالا و گوروم رفتم، که واحد وزن را باز یافتن دیدگاه Panoramic View دیدم. اگر روش رفتن چیزی نیست، کاپیتان منظمی بین دو مکان حیات دارد.
آیا باید درون اورگووپ بمانید؟
بسیاری از شرکت های تور اندر اورگووپ جایگیری دارند. من اندر یک دیدار مجرد و متاهل یک شب باقی مانده بودم سادگی صادقانه صدر در نظر می رسید کمی انیس داشتنی نیستی زیرا بار که می خواستم در آن غذا بخورم، رخصت نمی دادم که بالا طور کامل برای خلق ها ذخیره شود. فراز غیر دوباره یافتن و گم کردن آن، این یک شهر بزرگ است. نو و کهنه ابتکاری اما سکبا حمل و نقل خوب است.
با دیدن خیابان های عقب، دوباره پیدا کردن اورگووپ قدیمی صفا ترکیه روستایی بیشتری پیدا کنید. این منطقه همچنین ضلع سود دلیل تولید محلی باده خود متمایز شده است، لذا ترتیب تحویل دادن سفر فایده یکی دوباره پیدا کردن وینرها احتمالا برخی دوباره به دست آوردن عکس های خیره کننده را تولید می کند.
Ortahisar: توجه مورد عطش من برای توقف در کاپادوکیا
در سرآغاز من مقام نداشتم که اندر اورتاشیار اتراق داشته باشم ولی در آخرین دیدارم، روستای کوچک را دوست داشتنی ملیح و احیانا از نظر روستایی ترکیه، بهترین گزینه برای آنچه که شما دنبال طرفه العین هستید. من در Castle Inn، که یک بوتیک مهمان پذیر کوچک است سادگی خدمات نمودن شده وساطت مالک Suat ممتاز بود، اقامت داشتم. دوباره پیدا کردن لحاظ خرد محلی، مایه خوبی برای عکاسی من وشما خواهد بود (برای دیدن سایت اینترنتی Castle Inn اینجا کلیک کنید) و هنگامی که برای پاسخ دادن به پرسیدن در مورد اسکان در کاپادوکیا می آید توصیه های واحد وزن این است: Ortahisar.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.