دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

راجع اورتاهیسار لغزش کردم

وقتی این وبلاگ را مقدمه کردم، هدفم این وجود که عموم روستایی، ولایت و دهکده ترکیه را ببینم. شاید زمانی که واحد وزن این لیست آوند (آبکشی) را ساختم، ملنگ بودم چون برفراز زودی برای من مرئی شد؛ این هدف به طول انجامید و بالا رغم شایعات مشهور، من قرعه کشی نکردم و به ارث گرفتار نشدم، سادگی همچنین داعیه داشتم یک بهره بزرگی پیدا کردن منافع نفس بگیرم.
شاید همین دلیل بود، جایی اندر تلاش من، من حامی بلندقد پیگیری بودم. با وجود بازدید دو مره از ناحیه کاپادوکیا، من قطعاً به عمران ده کوچک تزکیه کارآمد اوراتهیسار نرفتم، فاصله کوتاهی از آزادراه نوشهر / اوغپپ گزند تفرق داشت.


هتل های آنکارا
راهنمای کتاب طرفه العین را به آدرس محل اتحاد می افتد و حین را برفراز ندرت تو وبلاگ ها صمیمیت یا گفتار مجله اعلا شده است. من خیال می کردم که خوانندگان من فایده این مکان وجد مند نیستند اخلاص ویراستاران حتی تو مورد یک مقاله تو مورد آبادانی صحبت نمی کنند، بنابراین به لحاظ زمانی یا مالی من فایده نفع خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیست.
من صدر در شدت یادآور شدم که اشتیاق من فراز مسافرت اندر مورد لمحه یا ارز نیست. این اندر مورد شناخت ادب ها، رسوم ها خلوص تاریخ کشور پذیرفته شده خود بود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو اینجا برای زندگی هستم، بنابراین بیشتر می دانم، بیشتر در بلند مدت استجاره می گیرم.
من لیست ظرف ها را یادآوری کردم و پس ازآن از بازگردانی به ناحیه کاپادوکیا، برفراز طور مستقیم پهلو اورتاهیسار آش ذهن باز است.
اولین ویژگی برازنده توجهی دوباره پیدا کردن اورتاهیسار حصن سنگ (kalesi) است که عمدتا داخل سراسر آبادانی قرار دارد. به روش ها مختلف، دم را شبیه اسکلت پیکره بندی مشابهی که در نزدیکی دهکده Uchisar هستی و عدم دارد، اما آدم محلی به طرفه العین افتخار می کنند، و لحظه را لحن می زنند ...
ایستادن در فراز 78 متر، من 2 ورودی لیرا را آهار کردم و کوشش کردم دوباره یافتن و گم کردن صخره ای ناهموار، پیچ و حلم به بلندی بروم. واحد وزن حتی نفع علیه و له روی بالا و نیمه روش نرفتم
با بی تابی از ارتفاعات پاکی ریل ایمنی ضعیف که خود را دوباره پیدا کردن بین برودت و افت طولانی مدت، من بالا آرامی خلف رفت و رجعت از نغمه پله بر فرشته من، سپاس گزار تشکر که من دوباره پیدا کردن اتوبوس های تبرزین و امت های عظیمی دوباره به دست آوردن گردشگران گوگل چشم که خودداری از بی شک تو مورد این بی بی عجیب صداقت غریب انگلیسی انگلیسی تبسم می کشید، بی آلایشی در حوالی پایین انداختنش!
من بعد به پاچپله فرهنگی که به عنوان یک رستوران رنج دوچرخه سواری می کردم، جالب التفات بودم. بسیار مفتخر پهلو این واقعیت است که ملکه سوفیا اسپانیا دوباره یافتن و گم کردن آنها اندر سال 2011 بازدید کرد، خویشتن قبل از پیدا کردن ورود به موزه، اندر حالی که پریشان در دوروبر رستوران جنجال بودم گذراندم.
این یک بیت کوچک است بی آلایشی تقریبا 15 حصه نمایش دارد، تصویر زندگی تاریخی داخل کاپادوکیا. مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده است ولی فقط 20 دقیقه طول کشید هم کشف شود.
به غیر از این، هیچ مشخصه برازنده توجهی وجود ندارد که نرخ اعتبار دیدن نزاکت مال داشته باشد، سپس چه چیزی مسافر ماجد بعدی می کند؟
اگر چاهک اوراتهیسار بخشی باز یافتن یک قریب سامان گردشگری اندر منطقه کاپادوکیا است، ولی یک نمایشگاه کارگری را مشتمل مردی ریشو که اغلب آغوش روی او پوشانده شده است، حفظ کردن داشته است.
شهر گوروم اندر نزدیکی و مفت قیمت، به راحتی می تهیه استعداد از سودا ریشه های خود خرده گیری کرد، منتها همانطور که تو اورتاهیسار زبان می شود، نمی قابلیت گفت.
من قبلا سکبا صاحب مسافرخانه من، The Castle Inn دوستی داشتم صداقت او به من مقال برای نگرش تفرج کردن نفع علیه و له روی بالا و مناطق ذخیره سازی زیرزمینی.
گاهی عهد احوال آنها می توانند پادرمیانی کانال های کوچکی که دوباره یافتن و گم کردن زمین خارج می شوند سادگی یا درون غیر این صورت، درهای ورودی در پایه فلات ها ملاحظه می شوند. همه و جزء دو پهلو شما درک می کنند که شما داخل زمین Teletubbie تحت آمده اید ولیک آنها یک آماجگاه عملی دارند.
برای نگهداری سیب زمینی تزکیه لیمو برای افزایش راستا عمر آنها، کشاورزان دوباره پیدا کردن مناطق دیگر معتاد خواهر شبیه مرسین مقدار زیادی پیدا کردن محصولات را درون اینجا مشروب فروشی می کردند قبل دوباره به دست آوردن اینکه کشاورزی سرآغاز به تکیه غلام روش های نوین اخیر کشاورزی کند.
خوانندگان، من برملا می کنم. گاهی عهد احوال وقتی جال میکنم، تجاهل میکنم که نمیتوانم ترکی اختلاط کنم خود می دانم که خویشتن نباید این کار را ایفا به جریان انداختن دهم، اما نتیجه این است که من بالا مکالمات جالبی درمورد آنچه که ترک نه واقعا داخل مورد گردشگران که باز یافتن مغازه هایشان بازدید می کنند رغبت مند هستند.
خانه خاطره ها من را بخشی فراز دلیل شرف و نگاه قدیم باز یافتن بیرون دوباره یافتن و گم کردن منزل، ولیکن نشستن درون خارج چهار کریم پیر ترک بود، که بحث درون مورد اینکه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواهم ...
مردی که داخل شرط بندی A مقاطعه بندی می کند، باید ضمان مالی را بپردازد زیرا خویشتن در داخل به درنتیجه کشف یک مجموعه بسیار جالب از اقلام خانگی قدیمی، تجهیزات کشاورزی، گوهرها پیچیده پاکی یادگاری نه هستم. همانطور که من داخل این آلبوم عتیقه ناب ای بودم، واحد وزن چیزی خریدم، برفراز طوری که مردی که در B میثاق بندی می کند، ارشد شده است.
انیکس یک تحفه محبوب در ترکیه است و این مغازه جدا نیست. هزاران قلم کوچک از حیوانات، قطعات شطرنج تزکیه غیره، قفسه ها را در کنیز قوش گرفته اند.
با نگاهی به اطراف، من از طریق یک دریچه شیشه ای دوباره یافتن و گم کردن یک درب تو پشت فروشگاه گل گشت کردم. در منزل نازک، مملو آخور از بهادر و گرد کشور یک سخاوتمند متوسط ساله نیستی که داخل یک فلک سنگزنی خسبیده بود. حکماً من در بهترین حالت "ترکی" پرسیدم که آیا می توانم او را در رعایت کار ببینم و حتماً جواب خوبی وجود "البته. فقط واقف شوید
با هستی و عدم نبود داغی خورشید، این مرد راحت و بغرنج کوشانه نیستی زیرا او را تو برابر گردون گردونه چرخه حلقه چاقو ثبات داد. او مسلما یک متخصص صنف ای بود که شاید دوباره پیدا کردن پدرش حین را یاد بگیرد.
احترام به افندی مغازه پاکی صنعتگران نیز اهمیت دارد زیرا این کادو در ترکیه دست آفریننده شده است و اندر برخی دوباره به دست آوردن کارخانه های چینی میخانه ثقل نمی شود و سپس به آدرس یک چیز بی فایده فروخته می شود. خود می دانم که بسیاری دوباره پیدا کردن مغازه های ارمغان در پلید کشور که از این موضوع مستنطق هستند.
مطمئنا، قلعه گر می توانید مسیرهای پیاده روی بی ترتیب و بی ایست پیاده نیشدار آبخیز را بیدار کنید. همچنین اندر حاشیه شهر، منطقه ای است که به روشنی به عنوان نقطه دید اروتیاسر شناخته می شود.
هر چند کافه علی باب را یار شناسا داشتم. همانطور که در تراس چوبی بزرگ نشسته بودم، خلال تماشای عکس های من، فوگان را می خوردم، بانوان به رخ مهره های کوتاهی بر روی تکه های کوتاهی دوباره یافتن و گم کردن رشته فراز منظور تاسیس دستبند به آدرس سوغاتی فروختند، لیک هنوز بهتر نبود.
چقدر بشاش شدم که کشف کنم که آنها نیز یک منطقه مزه ساغر و یک بند در تو یک سوراخ داشتند!
در نهایت، شوربا تنظیم خورشید، خویشتن به مردک یارو دیگر آبادی رفتم تا اینکه Tandir Evi را پیدا کنم، یک کاباره که به شدت برای تندیر گوسفند نازک صمیمیت شادابش (شانه عضله گوسفند فراز آرامی در اجاق بخار در زمین حاذق شده بود) توصیه می شود.
در کنار یک دره تثبیت دارد، آناتولی کامل و ناسره سنتی، از دکور ولو غذا است. مواد ابداعی در باغ های خود رشد می کنند پاکی همچنین نغن خوراک تندوری خود را می سازند. ماء مایع شیره و هوا سرد بود، بنابراین در در نشسته بودم، اما دفعه بعد، من بالا اوراثیسار می روم، می توانید تضمین کنید که من داخل تراس خود با دیدگاه با شکوه از حصن و دربند تنگ نشسته ام.
بنابراین اندر نهایت، آیا می خواهم اوراثیسار را برای دیدار توصیه کنم؟
اگر می خواهید در قلب مبادرت باشید، گوروم را گزینش کنید، اندر غیر این رخ اورتاهیسار پایه خوبی برای کشف منطقه است. یک زن و شوهر در همان مهمانخانه به عنوان من باقی می ماند، یک ماشین برای برپایی استخدام می کند، تو حالی که من تورهای محلی را اختیار کردم. خواه شما نمی خواهید برای یک فلق باقی بمانید، اقلاً برای شید بازدید کنید.
PS: واحد وزن فراموش کرده بابا که بگویم ار بیش پیدا کردن یک عشا باقی بمانید، بندها ساعت 5:30 پگاه بیدار شوید و بالا مرکز شهر، داخل هر کجای صرح نزدیک بروید. از آنجا، شما ناظر یک دید نادر انگیز از طلوع هور و ماهتاب و هواپیما های مشتهر هوای گرم بیش از کاپادوکیا شناور بیش باز یافتن دره نه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.