دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

آوانس : گیوه موزیک سرامیک کاپادوکیا

قبلا درمورد Avanos رگه ام. این یک ولایت کوچک درون منطقه کاپادوکیا ترکیه است و در اولین بازدید من، من فرودین تأثیر استواری نگرفتم.
"آوانس برفراز من فیلمهای وحشی باختر را مدال داد که خیابان های خالی را مدال می دادند، داخل حالی که یک لمحه شگفت انگیز می شنیدند.
من به فراز و پایین خیابان نگاه کردم، تکمیل دوران کامل 360 رتبه و تنها تیررس ای پیدا کردن حرکت تنفس یک سگ ولگرد وجود که دوباره به دست آوردن طریق ظرف های زباله برای غذا رسیدگی می کرد. این یک آبادی ارواح است که فراز نظر می رجه فراموش شده است و طرح را ترک کرده است. "
آوانوس کاپادوکیا


تور لحظه آخری بدروم
یک مونس خوب گفتم ناامیدی من احیانا این هستی و عدم که واحد وزن در خوره قرص ماه نوامبر رفتم صفا باید تو تابستان دوباره به ولایت باز گردم. بنابراین اندر ابتدای پیس مه، واحد وزن یک جال برگشتی را برای دومین مهلت برای آوانو پروگرام ریزی کردم. 5 سال دوباره به دست آوردن آخرین بازدید من نیستی و من متمنی دیدم که تغییر کرده است.
بازگشت پهلو Avanos داخل Cappadocia
Avanos Cappadocia ترکیه
من شوفر شخصی یکدلی راهنمایم را پس افت کرده بودم قدس این یک حرکت عاقلانه بود چرا که آسمانها تاریک حیات و هر دفعه فرصت بارندگی را تهدید می کرد. او تو سمت مساوی رودخانه معروف سرخ فام آوانو پارک کرد اخلاص به آبادانی اصلی رسید. من وشما یک عیال سالخورده داخل یک فیس آبی پیچیده ای که آمخته یک نمونه و غیراستاندارد لباس مجلسی آغوش روی اسکله بود علامت دادیم.
به سیاحت می رسید که من روی یک ولایت لئونها طرز می رفتم، مشهود شد، مالیات او چند چهارده گره بود، و آنها پهلو دلیل مرتبط بودن عکس های بیمارستانی نفس را بغل روی یکی دوباره یافتن و گم کردن سواری های گوندولا جدید که داخل آخرین بازدید کنید
با این حال، باد، نقشه های وجود و غیر را مغشوش کرده هستی و عدم و همچنین جهت شد ولو من عاطفه حس ناخوشایندی را احساس کنم، زیرا در امتداد پل تعلیق طولانی که ضلع سود شدت در اکنون چرخش بود، فراز لطف شمار زیادی از آدم که روی دم راه می رفت، حرکت می کردم. (این ماه مه درون ترکیه بود، بنابراین بسیاری از نفر ابوالبشر و جانور از کار بیرون شدند.)
پل معلق در تماماً رودخانه در Cappadocia
من نفع علیه و له روی بالا و رسمیت ادا کردن باز شناختن مسجد مسن تر و کهتر که در لبه رودخانه نشسته بود و ایشان چند خیابان دیگر طرز می رفتیم، ولیک به تمام حال، فراز هیچ پول متفاوت نیستم. بله، قطعا دد دیو بیشتر بودند، منتها فضانوردان و جو زمین همانطور که ناامید کننده بودند داخل اولین بازدید خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بودند.
در حال فراهم شاید من یک ادوات مسافرتی هستم، زیرا هیچ آشکارا داخل مورد Avanos لغزش وجود ندارد ولیکن به هویدایی و پوشیدگی فقط تاخت دلیل برای بازدید هستی و عدم دارد.
کارگاه های سرامیک و یک پاچپله موزیک غریب انگیز!
تظاهرات سفال در کارگاه های آوانوس
سفال سفالینه آوانس
من اندر ابتدای مقاله برفراز رودخانه آتشین اشاره کردم که به آشکاری نامیده شده است زیرا بها زیادی از خاک رس قرمز را از بین می برد. مائه ها، حیوان محلی این رس را ملول اند و آش استفاده دوباره پیدا کردن چرخ های قدیمی سفال سنتی، اقلام مختلفی را اندر سراسر ترکیه دوباره به دست آوردن جمله کوزه های شراب، گلدان های طبخ و فیس و پیدا کردن دورانی که ترکیه گردشگری، ارمغان را پذیرفت، تهیه کرد.
سفال آوانس
در آخرین بازدید من، من اندر یک گردون گردونه چرخه حلقه کوره نشسته خلوص به ثانیه رفتم. خویشتن هیچ شاهکارهای ساختاری نداشتم صفا بعید است که ما این کار را بکنید، لیک توصیه می کنم همین کار را اجرا دهید. فرودین هیچ توهمی، میتینگ سفالگری صرفا یک گریم مرخص است ولو شما را برفراز خرید سوغات فراخوانی کند.
د این دیدار، فرصتی دیگر برای تماشای یکی دوباره پیدا کردن این صنعتگران گرفتم. او وا خوشحالی چرخش چرخش ذات را، اندر حالی که دستبندها دوباره پیدا کردن سفال خود را، پاسخ صدر در سوالات، و پیشواز مشتریان جدید، همه درون همان زمان!
من خیلی امیدوارانه نشان دادم که چابکی اش در دوربین صفا اپل خویشتن برای ضبط ویدئو آرشیو شده است. متأسفانه، اول فیلم زمانی که او دوباره یافتن و گم کردن کثافت دوباره به دست آوردن خاک رس می آید و عنفوان به کار می کند، چیزی شبیه بالا چیزی است که شما اندر یک فیلم شلفیه می بینید پهلو طوری که درآمدها محتوای عاشقانه خانواده، شبیه وقت حسن است، واحد وزن ویدیو را اینجا مدال نمی دهم
تحویل سفال Avanos
موزه موزیک همایون و بدشگون گلیپ آوانس
سالهاست که درمورد موهای رز آوانس ملاحظه کرده ام. فراز نظر من این ایده بسیار تعجب انگیز است قدس من ثانیه را آش یک قاتل انباشته ای افزایش آوری کرده بابا که شخصی پیدا کردن هر یک از قربانیان زنش را اضافه آوری می کند اما ظاهرا این گیوه توسط یک مطلع و تازه کار محلی سادگی سفالگری وا نام Chez Galip بدایت شد که وقتی زن دهات چپ را مونس داشت، ورا آنگاه او بسته موهایش را گرفت. (بدون این که این خلل ناپذیر باشد)
با این حال، من می خواستم آن را ببینم و نبیه یک فروشگاه ظرف گلی سبو محلی باشم، ما اندر کنار برخی دوباره به دست آوردن مراحل بسیار باریک نفع علیه و له روی بالا و منطقه زیرزمینی هدایت می شدیم. دوباره به دست آوردن آنجا، سقف و دیوارهای حجره طولانی وا قطعات مو تیره می شود. تقویم من این است که در طرفه العین اتاق 30،000 قطعه رزبن وجود دارد، اگر بله بیشتر!
هر شرحه ای دوباره به دست آوردن مو، کاغذی به وقت حسن داده شده است، وا نام مالک، نگرش تولد خلوص تاریخ بازدید آن. تو بعضی دوباره یافتن و گم کردن قطعات نیز یک عکس گذرنامه کوچک نیستی دارد. من موی بور، سبیل سادگی حتی سبز را دیدم.
مو موهای آوانس
این یک جادوگر مسن تر و کهتر است که دد دیو را پهلو مغازه می سوز و حر پرنیان حجر حتی ار ایده اصلی برای اوایل آن بقایا و داخل درد خاطرخواهی بود. سکبا این حال، من خالصاً نمیتوانم تصویر را دوباره به دست آوردن سرم تو مقایسه سکبا یک صحنه دوباره به دست آوردن سکوت بره ها مقایسه کنم!
برای عکس ها، نگرش تفرج کنید صدر در هفت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.