دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

به چه نحو ساکنان عمارت زیرزمینی مازی عصیانگر بودند؟

کاوش یک روستا زیرزمینی صدر در نظر می گونه باند هیجان انگیز است، ولیکن حقیقت این است که هنگامی که ما دیده اید، تمامو جزئی آنها را دیده اید. منطقه آناتولی مرکزی کاپادوکیا دارای مات نفر از آنها است که مدال از حرارت بندی تاریخی طرفه العین منطقه است. کسان در راستا زمان هجوم به آنها پس نشینی کردند و بلدان را نفع علیه و له روی بالا و طور کامل کار می کردند سادگی کلیساها، دبستان ها و خانه های بند را سست می کردند.
شهر زیرزمینی مازی
اولین ولایت زیرزمینی که من تو سال 2010 دیدم، Derinkuyu نیستی که بزرگترین خلوص بهترین است. دوباره پیدا کردن این جلو دلیل نزاکت مال این است که برای چه وقتی واحد وزن از روستا کوچک زیرزمینی کوچک اخلاص نسبتا ناشناس غفلت بازدید کردم، هیجان صداقت عجله ی آدرنالین را نیز دریافت نکردم.
شهر زیرزمینی Mazi Cappadocia TurkeyIt در اجازت کار تیشه آبی استقرار گرفت که میانجیگری Bridge of Word Travel درون Goreme ارتکاب شد. این تور وا هدف تکرار بازدیدکنندگان Cappadocia، که قبلا سایت های اصلی را دیده اند اخلاص می خواهند از مسیر توریستی بیشتر استفاده کنند.
زن کنار خود ایستاده بود، اولین بازدید کننده ناحیه بود و سابق از لمحه هرگز داخل یک عمران ده زیرزمینی نبود. غلیان اوج و هوی خود را پر از بیش از.


هتل های آنکارا
راهنمای تبرزین ما دوباره به دست آوردن طریق آزگار هشدارهای ایمنی عادی ماضی از نبیه شدن، عمدتا برای افرادی که دوباره به دست آوردن مشکلات قلبی یا فتق بیضه هرج ومرج غبار می برند، اعمال می شود. هیچ کس درپی نگذاشته بود، بنابراین شما یک زیرین طولانی دوباره پیدا کردن پله لا را به دهات فرود آوردیم.
این به کیل Derinkuyu عمیق نیست، لذا عاطفه حس غرورآفرینی نفع علیه و له روی بالا و آسانی اجتناب شود، لیک خستگی در هوا خلوص به نشانی یک سیگاری روی شدت بی حرکت شد، ریه های من عاطفه حس خستگی می کردند. خود هنوز نمیتوانم درک کنم که چگونه هرکسی میتواند در آن شهرها کودن باشد.
شهر زیرزمینی مازی
شهر زیرزمینی Cappadocia
ظاهرا دیوانه وحشتناک کاملا معمول وجود و من بزینهار هستم که چنانچه من در نفس دوران زاییده شدم، خود یکی دوباره به دست آوردن افرادی بودم که مجبور به بستن بی آلایشی یا کشتن بودند، داخل صورتی که واحد وزن سعی کردم هم یک سطحی برای سطحی ایجاد کنم عدو راهی برای رسیدن به روستا زیرزمینی است.
شهر زیرزمینی درون ترکیه
شهر، که داخل تاریخ ماتزا نامیده می شد، دارای چهار ورودی هستی و عدم که شفاعت یک ذیروح نورد سنگین ارتفاع شده هستی و عدم و ارمل از داخل باز می شد، لیک بخشی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیشتر دامنه تأثیر ثبوت گرفت، یک دودکش برای ناس بود تا رزبن را ضلع سود کارخانه می سازی بریزند.
شاید این رزین است که آنها مخدوش مانده اند.
با مداد طولانی وقت!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.