دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

سوبسوس: کوچک لیک قابل پروا و لبریز از بالقوه است

همانطور که تو سفرنامه تور من دیدم که خویشتن برای آن ثبت کردم، من قدر "سوبسوس Site Excavation" را دیدم تزکیه فورا بانمک شیرین حرکات شدم. پس دوباره به دست آوردن بازدید بسیاری پیدا کردن مکان های مورد گزند و شتم درون کاپادوکیا، این واقعیت که من اصلاً از این مکان شنیده بابا به معنای یکی دوباره پیدا کردن سه چیز بود.
A: اخیرا کشف شد
ب: این چیزی نیست که تو مورد نزاکت مال صحبت کنیم
ج: واحد وزن فکر نمی کردم که جال کنم
برای کمک ضلع سود من، اگر چه 13 دانشپایه طول عمر پیش کشف شد، کار حفاری بتدریج بوده صداقت کمبود معلومات در مورد لمحه را توضیح داد. بنابراین ما داخل سوبسوس ملتفت شدیم، جایی که کار حفاری به علت کمبود بودجه انجام شد. بالا همین دلیل است که شما می توانیم بازدید کنیم.
این فراز این معنی است که من ازاصل از سایت های حفاری که فراز گردشگران اجازه می دادند حتا زمانی که سعی می کنند نشانه ها کارها تالیفات باستانی را کشف کنند اجازت نمی دهند باز یافتن این موضوع بیدار باشند، حتی هزینه ی ورودی کوچک نیز هستی و عدم ندارد. مطمئنا که روی کمک مالی کمک می کند.


بلیط بدروم ارزان
سوبسوس ترکیه
به بیان ترکیه از درون، قدیمی دم Sovese است و داخل سال 2002 تو نزدیکی روستای Sahinefendi کشف شد. بعضی از شکارچیان گنجایش اندازه ظرفیت می گویند، دیگران می گویند کشاورزانی که زمین را دارند.
در همگی صورت، زمانی که نوشته ها پیامدها هنری درون زمین محرز می شد، کشاورز لحظه را به مقامات محلی اطلاعیه کرد ولیک ظاهرا عام ها طول کشید، آنها نمی خواستند بدانند. در نهایت، کسی میتینگ و شناسا شد بی آلایشی دانشجویان دانشگاه کار نرم کشف عمارت ساخت های باستانی خلوص مصنوعات درون زمین را عنفوان کردند
در سوبسوس چه چیزی نیستی دارد؟
سایت حفاری کاپادوکیا ترکیه
از نظر اندازه آن بزرگ نیست لیک دارای دو ساختار فوق العاده قابل نگرش برای فخر کردن است؛ آبزن روم وا ساختار حرارتی قابل توجه و سکبا دست نخورده یکدلی سرپوشیده رو صدر در بازدید کنندگان در گرداگرد موزاییک پیچیده است.
به سیاحت من، وضعیت عالی این موزاییک ها پهلو راحتی آش آنچه در منزل ساختمان های رومی ترفیس افسس دیده می شود، همگون سازی دارد.
موزاییک در سایت حفاری سوبسوس
سازه های Agora، Bouleuterion خلوص Basilica نیز کشف شده اند اما تا صدر در امروز این وجه سازگار است. من تنها می توانم فرض پهلو این داشته باشم که اولویت اولی نیست زیرا از مغرب به مغرب و خاور ترکیه هزارها هزارگان ساختمان و سازه باستانی حیات دارد.
سایت حفاری سوبسوس کاپادوکیا
این کشور بی همسر یک کلکسیون بزرگ عظیم از نوشته ها پیامدها هنری است که در راستا تاریخ، بادیه نشینی های مختلف را نشان می دهد. این یک کتاب داستان، گلدان طلا پاکی سکه گنج تاریخ است.
سوبسوس سکبا وجود شمار کوچک متعلق بخشی باز یافتن این آلبوم بزرگ است و باز یافتن آنجایی که دیوارهای آبادانی هنوز کشف نشده است، مشتاق ماندگاری در مورد تحولات هستم. این یکی از سایت های باستانی است که صدر در چشم یک گردش نگاه می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.