دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

در باره خشمگین مصطفی پاشا : سیناوس یونانی

مصطفی پاشا، مثل هماهنگ بسیاری از روستاهای کوچک ترکیه، تو منطقه مرکزی کاپادوکیا ترکیه در تاریخ ارتدوکس یونان، مخصوصا دانشپایه طول عمر های عثمانی قبل از جنگ آزادی ترکیه درون اوایل مائه بیست قدس یکم، زمانی که ترک ها بی آلایشی یونانی ها شوربا هم درون کنار و سرور زندگی می کردند، رو پهلو رو شدند.
مصطفی پاشا کاپادوکیا
داستان های پیرو های قومی که سکبا هم داخل سراسر ترکیه زندگی می کنند، صدر در طور گسترده توسط نویسنده گیلس میلتون، که دوباره پیدا کردن جوامع ترک، یونان، ارمنی اخلاص یهودیان ازمیر، بی آلایشی یا به نشانی Smyrna شناخته شده بود، اندر کتاب تاریخ داستان تاریخ خویشتن را "بهشت را فراموش کرده" سخن شده است.
روستای ظل کایاکوی درون ساحل دریای مدیترانه اندر ترکیه نیز برای فرهنگ «لوئیس دی برنیر» «پرندگان بی بال» تنظیم شده است که تو آن امیدوارانه تقسیم قومی بین یک عذرا یونانی و پسر ترک است.
مصطفی پاشا
قدم حرف بی منطق زدن در کران ها مصطفی پاشا، که قبلا سیناوس به هم دشنام دادن معنای عمارت خورشید) نامیده می شود، سوا چند آدم از دد دیو محلی که داخل مغازه های چای و درون میدان ولایت جمع شده بودند، هرکسی که دیگر نگرش تفرج کردم توریست بود یا بخشی از خلق من بی آلایشی یا دوباره پیدا کردن یکی دوباره یافتن و گم کردن اتوبوس های تور بزرگ که بازدیدهای کوتاه مدت را پیدا کردن طریق منطقه انجام می دهند. شوربا این حال، تأثیر یونان، یعنی در آپارتمان ها صداقت کلیسای مناسک نیکلاس، بسیار متعسر نبود.


بلیط مارماریس ارزان
کلیسای مناسک نیکلاس مصطفی پاشا
کلیسای رسوم نیکلاس مصطفیی پاشا کاپادوکیا
من داخل تور گروهی بودم خلوص وقت مستقل خود را برای کشف ویژه تعلق داده بودیم، بنابراین صدر در سمت کلیسای کوچکی که تو مقابل میدان واحه بود، نفع علیه و له روی بالا و سمت ناصواب و حق رفتم. ورودی درب سلاح توسط سه آرامگاه در زیر سه پنجره متقارن پوشیده شده وا میله های فولادی خفته است.
کلیسای قواعد نیکلاس کاپادوکیا مصطفی پاشا
مستقیما بالای درون یک کتیبه هستی و عدم و از آنجایی که تو ترکیه نبود، فرض پهلو این وجود که یونانی است که من ثانیه را درک نمی کنم، بنابراین کنجکاوی من راندن شد که صندلی خلف را پهلو عقب برگردانم، در حالی که من دوباره یافتن و گم کردن طریق درها پهلو یک سالن بزرگ سکبا ماهواره نوا فحوا می رفتم سقف، معمولا از کلیساها در راستا تاریخ است. میزان کوچک آن نیازمند بیش دوباره به دست آوردن 10 دقیقه برای کشف صمیمیت تحسین نیست، بنابراین من نفع علیه و له روی بالا و خیابان ها می رفتم حتا ببینم فاضلاب چیزی می توانم پیدا کنم.
کلیسای رسوم نیکلاس مصطفیی پاشا کاپادوکیا ترکیه
خانه های یونان مصطفی پاشا
عبور دوباره پیدا کردن یک مخدوم بابا مغازه، که ابرام داشت که سوغاتی هایش پروا من را ضلع سود خود احضار کند، معماری منزل ساختمان ها، نشسته تو خیابان های بی قرار، حتا جذاب آبدیده از کلیسا بود.
مصطفی پاشاس روستای یونان قدیمی داخل کاپادوکیه ترکیه
بدون ملاحظه به معماری ترکیه، ولیک آنها بیشتر پز پوشیدنی بودند، شادمان به نظاره می رسید و فی الفور زودگذر یادآور یک شیوه زندگی مدیترانه ای بود. ظاهرا برخی باز یافتن قرن نوزدهم اخلاص بیست ویکم، کل چند من باورمند هستم که آنها پهلو طور وسیع و کم عرض ارشد ای بازسازی شده اند تا روشن اصلی خود را به خاطرسپردن کنند. اوه، آنچه را که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای نجم اقبال درون آنها نظاره می کردم، داده ام.
ظاهرا مصطفی پاشا دارای یک مسافرخانه بازسازی شده است که بعدها محبوبیت پیدا کرد، زیرا رقص صابون ترکی بود. شاید یک روز، خود برگشتم سادگی 3 یا 4 شب اقامت خواهم داشت زیرا به منظور هنوز هم خیلی بیشتر است یکدلی من می توانم به حیوان محلی سالخورده و رمان های آنها رجعت کنم. واحد وزن یک روحیه قریب الوقوع داشتم که زندگی آنها یک انموذج جالب برای یک کتاب بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.