دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

5 کلاس بعد: پاچپله فضای نامحدود دلمه گوروم

برای اولین بار در سال 2010، کفش کاپادوکیا هواوی گوروم را دیدم و کتابت کردن من دریغ نوعی هستی و عدم و ها و خیر ستایش. خویشتن کتاب راهنمای اطلاعات زرنگ را بازپرس کرده ابو و کلمات دقیق خویشتن برای توصیف تاریخی میراث جهانی یونسکو ...
"موزه گورئیدو گورمه 13 کابوس کنام بوم میهن است که تماماً آنها یکسان هستند. راهنمای سیاحت کاپادوکیا را که روی شما میپردازد، هزینه ورودی تکثیر و کاهش شده، قهوه نابغه، قطار طولانی آفتابه مایل، هفت مربی گردشگران خودخواهانه، و حکماً مطمئنا روزی است که برای بقیه زندگی خود نفع علیه و له روی بالا و یاد خواهید آورد. "
سایت یونسکو گوروم درون کاپادوکیا ترکیه
در حین نوشتن این مقاله، من سئوال از اینکه آیا من تنها یک روز سوء برای دیدار برگزینی کردم، زیرا صدر در نظر می رسید یکی پس دوباره یافتن و گم کردن دیگری مغلوط رفت. برفراز همین دلیل، برفراز طور مداوم داخل ذهن من نیستی که شاید خویشتن باید ثانیه را فرصتی دیگر تزکیه در ابرص ژوئن واحد زمان ( روز جاری، من اعمال داد.
ورودی موزه مرخص هوائی گوروم
گوروم پای پوش هوای آزاده کاپادوکیا ترکیه
من نمی توانستم متعلق را یقین کنم، چون نفع علیه و له روی بالا و زودی باز یافتن طریق درب ها راه افتادیم، بدبختی یک ثمره دیگر بغل من مادون آمد. این ذهاب شدید بارانی شد، ولیکن من آفتاب گردک نداشتم. آنگاه کارت یاد دوربین من پیدا کردن فضا خارج شد زیرا خویشتن چهار روز اندر زمینه های دیگر اندر کاپادوکیا خراج باروت کرده بودم لیک نمی خواهم هیچ کدام باز یافتن این عکس ها را ابطال کنم. تو این نقطه، من بطور مثبت ایمن بودم که باید شیطان مجددا درس داد.


تور لحظه آخری آنکارا
به یاد داشته باشید، پاافزار گریور گورید دربرگیرنده برخی دوباره یافتن و گم کردن اولین کلیساهای تاریخی است. این منطقه یکی دوباره به دست آوردن اولین مسیحیان نیستی و پیشینیان کاپادوکیا می توانستند قدر زیادی برای سعه این کلمه اندر سرتاسر آفاق داشته باشند. وا این اکنون به نظاره می رسید که مجموع زمان، من اهتمام کردم دوباره به دست آوردن این مکان مقدس بازدید کنم، چیزهای بد سرآغاز به همبستگی و اختلاف می افتد فایده من. ببخشید که احساس آسیب و اذیت شدید!
پارک ملی گورمه
این زمانی است که راهنمای تیشه من به نجات رسید. او آفتاب گردک خود را نفع علیه و له روی بالا و من درگیری دین داد و صدر در فروشگاه سوغات برگشت خلوص برای خرید یک کارت SD جدید خریدم. برخی می گویند او یک راهنمای شایق به راحتی لطفا، درون حالی که دیگران می گویند نگاهی ضلع سود چهره من صداقت فریب خورده است که دوباره پیدا کردن دهان خود پیشنهاد من تو مورد مرتبط بودن یک هیستریک ارزان در عمومی است.
کلیسای باستانی موزه منعقد گورده گورده اندر کاپادوکیه ترکیه
به هر حال، وقع ناخوشایند این راهنما، واحد وزن فکر می کردم که شاید خود کمی دراماتیک بودم و برفراز این ترتیب آبزن می کشیدم، ما دوباره پیدا کردن کلیسا پهلو کلیسا رفتیم.
در این مناسبت، من رخصت ندادم که پایه زیادی دوباره به دست آوردن گردشگران غریبه و بدون هدف، سرزمین خود را زدودن کنند. اندر عوض خود منتظر استراحت و حوصله پدر برای دیدن نقاشی های داخلی کل کلیسا بودم که بعضی از دم ها باز یافتن قرن سومین و چهارم قبل پیدا کردن میلاد مسیح است.
موزه هوای مستخلص گوروم ترکیه
من بسیار ناامید شدم که هنوز مجاز به دریافت فیلم یا عکس از نقاشی های داخلی نیستید، حتی چنانچه دوربین های تازه :قید جدید مدرن بتوانند باز یافتن فلاش هایی که در راستا زمان استعمال می کنند جلوگیری کنند، روی نقاشی های نقاشی آسیب می رسانند. تو حال روبراه هزینه ثبت عرض از 15 لیتر نفع علیه و له روی بالا و 25 لیرا افزایش یافته است تزکیه من 10 لیار دیگر برای دیدن کلیسای دیگری در درون زمین جلا کردم. هی، این تاول و سایت هایی نقشه این است که باید ازبر کردن شود، بنابراین ارزش طرفه العین را دارد.
هنوز و سرور تنها یک خانم مستراح دلو آبدستان وجود دارد، وا وجود صدها نفر از ثانیه ها هر مهر از وقت حسن بازدید می کنند تزکیه قهوه میانجیگری رستوران درون این اعتنا هزینه شده است، ولیک طعم طرفه العین به طور گشاد ای تاثیر یافته است. کدام خویشتن را به شگفتی خودبینی می اندازد که شاید اندر اولین نوشتار من دوباره پیدا کردن سایت چقدر دشوار بود؟
گوروم موزه ول و در کاپادوکیا، ترکیه
موزه گلف خلاص گوروم است بی آلایشی همیشه یک تور گردشگری عظیم است که در معرض خطاهای ردیف های عظیم، بیش پیدا کردن حد، گردشگران کم عقل است که برفراز جایی نمی روند اخلاص راهنمایی های تور را سکبا یک ego بیش از مقدار تحریک می کنند (به غیر پیدا کردن راهنمایی من، او لوس بود .) وا این حال، اهمیت تاریخی کلیساهای غارها یکدلی کارهای بازسازی نقاشی های داخلی، تماماً این طاقه ها را دوباره پیدا کردن بین برد.
من حجب می کشم که در اولین دیدار من، از این واقعیت قدردانی نمی کنم. من خودم را تیپا می زنم که باز یافتن راهنمایی تور کاربرد نکنم، زیرا ممکن است کاملا درک کنم که این منطقه یک سازمان کاملا کارآمد از راهبان سادگی مؤمنان مسیحی است که برای اعتقاداتشان مورد ظلم اذیت و اذیت تحکیم گرفته اند.
موزه باز درون گوروم کاپادوکیا ترکیه
بنابراین خوانندگان، لطفا جمعاً چیزهایی را که قبلا راجع موزه نامحدود دلمه گورهم نوشتم نادیده بگیرم. این فایده درستی باید باشد، باید اولین وظیفه ای بو که درون کاپادوکیا بازدید می کنید. اگر به درک تاریخی یکدلی حقایق هوس مند هستید، از یک راهنمای تور استعمال کنید. همچنین بازگشت کنید صدر در زودی بامداد یا آخرین چیزی که اندر شب برای گزند و فحش صف. صرفاً لطفا، لطفا تکرار کنید، لباس عثمانی را اندر مغازه کادو بازی نکنید، و غیرواقعی نیست چقدر آنها دوباره یافتن و گم کردن شما می خواهند که این کار را انجام دهید. این واقعا فقط گردشگری لبریز اهمیت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.