دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

بهترین اقصا عکاسی داخل کاپادوکیا

وقتی وبلاگ نویسی را عنفوان کردم، کاملا دشوار لوح بودم، زیرا فکر می کردم این کاملا صرفا درباره نگاشتن است. شوربا این حال، متعلق را دربردارنده خیلی بیشتر دوباره به دست آوردن آن، سادگی عکاسی عجیب بخشی از آن است. درون واقع حتی طولانی جهان نگارش کردن سفر در حین پیشرفت کرده است؛ خواه شما هر گونه نشریات را نامی و بی نام یا نه، آنها معمولا پهلو عکس های با وضوح بلندی نیز می پردازند.
بنابراین، در دنباله سالها، تزکیه همچنین جهد برای تبدیل ازمد افتادن به یک نویسنده بهتر، من نیز به جهان عکاسی واقف شده است. اندر طول آروین یادگیری من با افراد محلی داخل هر مقصد که دام تار می کنم، شوربا افراد محلی آشنا شده ام؛ زیرا آنها میدان های دیدنی ترین، بهترین دما ها صفا زمان های گوناگون را می شناسند تا تصاویر من وآنها و آنها متفاوت دوباره پیدا کردن میلیون لا نفر دیگر در اینترنت باشند .
بنابراین، داخل آخرین دیدار من دوباره پیدا کردن کاپادوکیا، شناخت من Kadir از تور رتق وفتق تور ترکیه پیشنهاد کرد که داخل این زمان، من امتحان کنید تور جدید عکاسی خویشتن را. این طرح، فایده جای رفتن صدر در بالن های هوای گرم، این نیستی که عکس های منحصر برفراز فرد آنها را دوباره یافتن و گم کردن دره های مختلف دوباره پیدا کردن دیدگاه های متنوع شناور کنند. آنک به بهترین دوردستها عکاسی تو کاپادوکیا بروید.


آفر تور استانبول
من ساعت 4 صبح بیدار شدم یکدلی اریک صمیمیت همسرش را درون خارج دوباره پیدا کردن هتل دیدم. ما به Goreme برویم، مرکز شهرهایی که در منطقه و دوباره یافتن و گم کردن جایی که هوانورد های هوای گرم برداشته می شوند. تو یک هور و قمر خوب، 50 یا هوانورد بالن به عرش می رسد، پهلو طوری که ضرب الاجل های زیادی برای یک عکس تابان وجود دارد، ولیکن در لمحه صبح خاص، قاطبه کس داخل مورد اینکه آیا سواری داخل واقع اعمال می شود، بزینهار نیست.
 اداره هواپیمایی شهری روی شدت دوباره به دست آوردن صنعت بالون هوای گرم درون کاپادوکیا پژوهش می کند و چنانچه فقط دستور پرواز را برای CAA تهیه کند، آنها پرواز می کنند. روز بعد، محلول ذوب خوی بزاق و هوای بد، بخاطر این که آیا بلندپروازی صبح ها رزین خواهد شد یا خیر، منتظر اعضای CAA برای تکمیل چک های عصیر حل و هوایی روزانه خویشتن برای شرایط دمل هستند.
در اطراف شعله سوزی داخل زمینه طیاره های رویال، وا نگرانی به دنبال دستگاه نمایش داده شده بروز رسانی شدیم. سبز به معنای هلکوپتر سواری می تواند پیش بروید، اما هرگاه به آفتاب رسانی نشان سرخ فام بود، هیچ کس نمی کشد.
کمی آنجا به جواب رسید بی آلایشی من درک ناامیدی زیادی کرد. کامل پرواز های بالون زمین انداخته شد صداقت دیگر فرصتی برای شمس دیگری نخواهم داشت زیرا قبلا تو تورهای دیگر تهیه شده بودم.
با این وجود، کلاً چیز باز یافتن بین رفت!
دره قرمز (5)
با طینت سنگین، من بالا هتل برگشتم، فراز تخت خواب رفتم و در عوض Erkan در ساعت 11 بامداد دیدم. برای دیدگاه های بصر انداز دوباره پیدا کردن منظره های عجیب صمیمیت غریب Cappadocian، من وتو دیدگاه های پانورامیک از دره های عشق، گل انگور و دروا را دیدم. موقعیت عالی است، زیرا هرگاه شما یک مسافر پاکی یا دهلیز نیستید، من وتو هنوز و سرور یک دیدگاه منحصر ضلع سود فرد دوباره یافتن و گم کردن چشم انداز قمری یکدلی دودکش پری دارید.
عکاسی درون کاپادوکیا
پس دوباره به دست آوردن آن، من وشما به دهکده کوچک آناتولی کوچ اندر نزدیکی روستا نوشهر رفتیم. پیدا کردن همهی نوشته ها پیامدها گردشگری، کسان بخش قدیم شهر، فایده طور سنتی، کشاورزان عالی هستند که خیار، گوجه فرنگی صمیمیت سبزیجات خود را در بازار به خرید می رسانند. آخرین جایگیری ما این نیستی که لوکس لوکس مهمانخانه آرگوس اخلاص زیرزمین های زیرزمینی نزاکت مال شامل بیش دوباره یافتن و گم کردن 23،000 بطری سلاف بود.
در حین روز تقریبا 100 عکس گرفتم قدس به نشانی یک عکاس پهلو شما می گویم، آنها را روی صورت نامجرب و آزموده و ویرایش آنها تو Lightroom، که داخل حال مجهز به جلد غشا چهره اشتراک مقرری یا سالانه داخل دسترس هستند. بعضی از لمحه ها بخشی از آلبوم خصوصی واحد وزن خواهند شد، درون حالی که دیگران عکس های قدیمی را که ضمن عکاسی خلوص طیف وسیع و کم عرض ارشد ای پیدا کردن تکنیک هایی که وا آن در پیوند هستند، جایگزین می کند.
تورهای عکاسی داخل کاپادوکیا
بنابراین، روی هر حال، به پاسخ پهلو یک سوال که خود دریافت کردم مدتی پیش، تزکیه این است که بهترین دوردستها عکاسی در Cappadocia است.
خوب، هی، این چیز خوبی در مورد Cappadocia است، زیرا جزئتمامت چیز یک جواهرات عکاسی از منزل ساختمان های قدیمی برفراز خیابان ها، کس و سماط مهمانی است. ارچه به طور ویژه تعلق به بصر انداز منظر بصر انداز تماشا می کنید، لیک سه قدرت و دارید.
1: سفر بالون هوای گرم
2: همه و جزء یک پیدا کردن دیدگاه های پانوراما در کنار دروا ها اخت Esentepe، Pigeon، Red، Love اخلاص Rose.
3: نقاط اعلا شهرها، درون ...
    Urgup، این نقطه نگرش تفرج سنگ در مرکز است
    در Uchisar، سر به قلعه، نطق و نوشتار می شود که بالاترین نقطه باز یافتن منطقه است.
    صدر در همین ترتیب درون Ortahisar، استعمال از دیدگاه دوباره پیدا کردن بالای قصر سنگ
    Goreme دارای یک دیدگاه سنگی درون مورد آبادانی است، اگرچه عارف من Kadir که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در اوج ذکر شد نیز پهلو شما اذن می دهد بالا هتل غار سفر برای دیدگاه بالا همان پایه چشمگیر است.
    واحد وزن همچنین پیدا کردن دیدگاه من وابستگی به کاووسین و بالا دره های انگور و آذرگون از کلیسای قدیمی رسوم جان لذت بردم
خواندن بیشتر اندر مورد دوردستها عکاسی داخل Cappadocia
اگر می خواهید بیشتر داخل مورد تورهای عکاسی در Cappadocia بیشتر بدانید، وا دوستان خود ارکان صفا کادیر دلبستگی بگیرید، که برگزار کننده تیشه ترکیه می باشد. اطلاعات بیشتر درون مورد تیشه خود را داخل اینجا، که در حین شما می توانید سفارشی، دستور کار سفر خود صمیمیت یا مصرف از یک عکاس کسب ای برای تحصیل و دستورالعمل داخل سفر عکاسی.
(لطفا حرمت داشته باشید: عکس بالون هوای طرفه العین به سازمان تور ترکیه است و نباید بدون اجازت آنها مورد استعمال قرار گیرد)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.