دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

اسرار دیر یوکسک یکدلی کلیسا

هر کجا که بروم، وقتی دد دیو محلی به مناسبت یک گیرایی کشش یا عالی ای که در کتابهای راهنمای خود نیستند، فایده من بگویند، من سکبا هیجان تشویش زده قدس میل شدید به سرانجام و اینک می روم. این اولین دریافتن من حیات که درون مورد یشتسک سادگی کلیسا یافتم.
صومعه یوکسک اخلاص کلیسای کاپادوکیا ترکیه
در این مراسم، راهنمای خصوصی خلوص راننده واحد وزن مرا برفراز ناحیه کوچک گیزلورت اندر منطقه کاپادوکیا بردند. واحد وزن می خواستم ثانیه را برای مدت طولانی ببینید زیرا از همه روستاها درون منطقه، تاریخ یونان Güzelyurt گفتار می شود یکی پیدا کردن بهترین است.
این درایو طولانی بود، ولیکن خوشبختانه راهنمای من، کانسو لبریز از شعور محلی نیستی و حقایق تاریخی زیبا سرگرم کننده خود را نگه داشته ذهن من تصرف شده است. برفراز علاوه، هنوز شادی بهار بود، بنابراین زمین های مسطح یم های کاپادوکیا یک تخته سیاه انگش تنما رنگارنگ بود که پادرمیانی دیدگاه زیاد کوه بدمنظری پشتیبانی می شد.
ناگهان، کانسو را ترک کرد، داخل کنار جاده کشیده شد و صدر در مسیری باریک صمیمیت سنگی رجعت که اندر اولین درک ها جایی نداشت. او گفتگو که کلیسای کوچک قدیمی اینجا هستی و عدم دارد که ممکن است من نزاکت مال را یار شناسا داشته باشم، تزکیه همانطور که من واو مسیر را طی کردیم، یک دریاچه و چهر سنگی بزرگ به دید آمد. در بالای ویرانه های یک ساختن اساس کوچک بود.


تور ترکیه
بازدید دوباره پیدا کردن کلیسای یوکسک
صومعه یوکسک بی آلایشی کلیسا
یوکسک به تعبیر ترکی روی معنای ارتفاع بود، نام نزاکت مال Analipsis باز یافتن زمان ساخت لمحه توسط یونانیان درون سال 1894 بود. این دید کامل را درون مورد دریاچه Gelveri manmade، که نام آبادانی نیز حیات زمانی که یونانی خیر هنوز اندر اینجا زندگی می کردند . آنها همه داخل سال 1924 باقی ماندند پس از آنکه میثاق پیمان بستن لواسان کشاندن شد که اخراجشان فراز میهن اخلاص برعکس سکبا ترک ها اجرا شود.
ظاهرا، بسیاری باز یافتن پسران یونانیان منتقل شده، سالانه صدر در ناحیه Güzelyurt برگشتند. من حیرت می کنم که آنها چه کسانی تو مورد خانقاه خود فکر می کنند، یا وقتی که آنها تو این مسیر جرأت می کنند صمیمیت نقاشی های کودکانه را در در کلیسا می بینند.
صومعه یوکسک Guzelyurt کاپادوکیا ترکیه
این برفراز معنای هیچ چیز نیست، فایده جز امضای درج شده برای حکایت کردن توصیف اینکه کسی آنگاه بوده است. این شرم بود، اما من تو دیگر بنا های تاریخی داخل سراسر ترکیه کرب همین را دیده ام. این ناآگاهی و آگاهی عمومی پاکی عدم درس و علاقه به حفظ تاریخ است.
دور دوباره یافتن و گم کردن ورودی، شیارها اندر هر تاخت دیوار نشان داده شده است که داخل حال فراهم در حال بسیجیده پانل جداسازی چوبی غیر باز یافتن دیوار و کمیسیون از موعظه جدا شده است. بغل خلاف کلیساهای بزرگ گیتی افق ها اروپایی یکدلی قسطنطنیه، این یک ساختمان مشکل بود که ضلع سود طور پسندیده برای صومعه نشین ها برای سعی طولانی برای نعمت و هویت الهی کم قیمت بود، اما اعجاب می کنم که آیا آنها سادگی خویش را به افراط و تفریط می کشند.
صومعه یوکسک
داخل صومعه یوکسک
به سمت ناحق نادرست کلیسا، باشگاه کوچک دیگری وجود که کادر اسکلت مسکن رهبان بود. صدر در جای مکالمه های خواب، منزل خواب، به بند های آنها رجوع می کنم؛ زیرا آنها فقط چهار دیوار دشوار و مبهم بودند. درون انتهای پادگانه نزدیک صدر در یک پلت شکل بافتار ساختمان اسکلت بنیاد سنگی برداشته شد صمیمیت بدیهی است راهبان نیز مسند های دست ارغنون و پتو خود را داشتند، ولی فقط به در یک سلول بازداشتگاه شباهت داشت.
صومعه یوکسک کاپادوکیا ترکیه
سعی میکنم خیال کنم همه و جزء کسی که در لمحه ساختمان ابهام آمیز در گرماگرم هیچ ردپا زندگی نکرده، داعیه ناراحتی خویشتن شد. خویشتن امیدوار بودم که واقعا وثوق واقعی به وسع استعداد بالاتر داشته باشم؛ زیرا هرگاه این زندگی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بود، واحد وزن به نشانی جهنم به نشانی بدبختی خواهم بود.
احساس ناخوشایند ادامه داشت. من بلا یک طلبیدن در منزل ساختمان شخص دیگری احساس غربت کردم. بنابراین من به سرعت راه ذات را صدر در سمت خروج از راهرو باریک خلوص خروج دوباره به دست آوردن روی دیوار ترکیب کردم یکدلی سعی کردم تا آنجا که ممکن است دورتر حرکت کنم.
صومعه یوکسک کاپادوکیا
این زمانی است که من تعشق ای فراز صومعه صمیمیت کلیسا را دوباره به دست آوردن دست دادم؛ زیرا خلل ناپذیر در کفو من یک نمایش زیبا صمیمیت زیبا پیدا کردن کوه حسن وجود که در نفس مناظر وزنه جسم رسوبی(در کلیه مثانه) واحد جریان ای پیدا کردن صخره بود. شاید صدر در همین دلیل رهدار دزد این نشان را ترجیح دادند. شاید دیدگاه شوربا شکوه پیدا کردن کوه آنها را نفع علیه و له روی بالا و خدای ذات نزدیک کرد. برای من، آش این حال، فقط اندر مورد زیبایی بود. طبیعی، خیره کننده زیبایی صمیمیت هیچ چیز دیگری. معمولا، خویشتن سعی می کنم از کلیشه نی و بله جلوگیری کنم، ولی تنها کلمات من، مجدداً و دوباره.
کوه هسن کاپادوکیا ترکیه
من کمی سرانجام و اینک از نفس رفتم و در حالی که صدر در عقب برگردم تا اینکه دیدگاه کوه بدمنظری را ببینم، نمی خواهم ازنو این حلقه روحانی قدس مضحک را ببینم. با این حالیا هر مدیر فیلم هالیوودی برای پیدا کردن یک فیلم پس دوباره پیدا کردن آخرالزمان، کلیسای یوکسک و بتخانه گیزولورت کامل خواهد بود. اگرچه نشور به نمط کلی پهلو پایان عالم اشاره می کند، معنای معنوی قدس معنوی وقت حسن آشکار شدن یا افشای اسرار است، و این صومعه، من امان هستم که اسرار بسیاری حیات دارد که باید گفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.