دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

بوتیک مشروب سنسوس اندر گالاتا : نوشیدن اندر استانبول

این همگی زمانی مطلع شد که من اندر بالای سر دژ گالاتا ایستاده بودم که 66 متر ارتفاع داشت. من دوباره به دست آوردن شب پیش از رویا بیدار شدم و هوای تازه سکبا ترس دوباره یافتن و گم کردن ارتفاعات همراه بود، منجر نفع علیه و له روی بالا و افکار خویشتن شد.
شراب
تلفن من اکسید زد که علت حواس پرتی موقت شد. این آشنا نزدیک من نیستی Debra
Debra - "هنگامی که شما بالا پایان رسیده است در حوالی این قلعه بلند، بیایید و ما را پیدا کنید. ایشان نوشیدن ساغر و پنیر مزه داخل یک بوتیک ظریف است. من وایشان در آفاق دختریم! "
من - "جدی! اوقات 11 فجر است! "
یافتن سنسوس درون محله گالاتا
در اکنون حاضر، عاطفه حس تعادل من را مورد خبرجویی قرار دادم. گردش و گذار بعد از یک فلق در شهر هرگز یک ایده خوش نیست صفا من "مو سگ" را در نظر گرفتم. خروج از دژ گالاتا، خویشتن به طرف خیابانی کنار جانب چپ رفتم و در کنار بوتیک مشروب به اعتبار: سنسوس آمده ام.
صرفه جویی در شراب نوشیدنی آب


تور آلانیا
صرفه جویی در ماء مایع شیره ... نوشیدن شراب
من معمولا نوشیدنی و خوردنی شراب نیستم فوگان منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد است. وا این حال، دیوار پهلو دیوار از نبیذ خوب من پست تاثیر قرار. یخچال ها شوربا انواع پنیر های داخلی یکدلی خارجی مالامال می شوند. حتی یک منوی کاناپه وجود دارد.
حسن
بنابراین من نوشیدن آبجو و گساردن غذاهای خیابانی را متوقف کردم و بدایت به خوردن آب دهان منی شراب و توسل روی قایق نی و بله کردم؟
نه، وضعیت اجتماعی من خراج نبوده است. بطری می و پنیر چیزی جدید بود ولیک به مقیاس کافی برای تغییر مذهب طریقه من نبود. من نبیذ خوشمزه را دوست داشتم و چاشنی های جدیدی را برگزینی کردم منتها این تا آن زمان پیش می رود.
مزه کردن شراب
من توصیه می کنم برای دیدن چیزی متفاوت منتها هرگز. یا وقتی که شما می خواهید نبیذ ترکی را آزمایش کنید یا برفراز دنبال یک محیط ساکت آرامش باشید تا وا دوستانتان رابطه برقرار کنید، سنسوس جای خوبی است.
مزه کردن شراب اندر استانبول
چطور به آنوقت بروی؟
از خروجی استحکامات گالاتا، بالا سمت کاژ بکشید صمیمیت بوتیک داخل سمت راست استقرار دارد. آنها همچنین اندر Antakya، Eskisehir خلوص Marmaris کارگزاری خبرگزاری دارند. اطلاعات بیشتر در اینجا در وب سایت نفس هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.