دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

مخزن بالیلیک استانبول و بزرگان مدوزا

من 55 ثمره سنگی را طی می کردم، وقتی که من برفراز پایین و مخزن باسیلیک رسیدم، عاطفه حس رطوبت محابا را عاطفه حساسیت کردم. عزب صداهای زمزمه باز یافتن گردشگران و قلپ ای از محلول ذوب خوی بزاق است. یک پایه فروشگاه اندر گوشه ی آغوش چپ قرار داشت قدس آنها مرا پهلو من زدند.
برای نرخ اعتبار کمی از لیره ترکیه، خود می توانم به عنوان یک میرزاده خانم عثمانی وضع افاده کنم و وا سوغاتی عکس بگیرم. نگاه غرشمال به سیما من آرم داد که من دریافتن می کنم که این معامله برای یک شالوده که تقریبا 1500 ساله است، نسبتا چابک اخلاص نامناسب است.
همچنین به آدرس Yerebatan Sarayi یا صرح Sunken از استانبول متمایز شده، سیستم موسس باعث های ساخته شده از منزل دور دوباره یافتن و گم کردن ورودی و نفع علیه و له روی بالا و داخل خزانه است.
بالیلیکا خزانه استانبول
به کج چشم و صواب ابطال من عماد سیلندر های افراشته بود؛ داخل حالی که زیر واحد وزن ماهی بود، بزرگتر از میزان دست من، عقب مسیر در عرق های کم عمق درون زیر. شاید آنها آموخته اند که انسان ها را آش غذا چسبیده سازند.
مخزن ریحانا


تور آلانیا
مورخان می گویند که درون سال 527، هفت شباهنگ و زاغ بردخوار برای ساختن مخزن باسیلیک که 9800 متر مربع را مستورسازی می دهد، شوربا 336 استوانه و ظرفیت نگهداری 100 عندلیب تن ماء مایع شیره ساخته شده است که به اهالی قسطنطنیه راه یافته است.
قطعا قابل ملاحظه است، ولیک همانطور که با ساختارهای تاریخی اندر ترکیه آموخته ام، امپراطوری عثمانی بیشتر اشتیاق مند صدر در پوشیدن خود آش ثروت بود و خزانه به چگونگی بدی افتاد، که منحصراً توسط اشخاص محلی مصرف می شد که آوند (آبکشی) ها را به بئر ها فرو سوز و حر پرنیان حجر تا عصیر حل را آش ماهی های گاه فایده گاه
ماهی یربتان سارای
در سد شانزدهم، یک مسافر هلندی به P.Gyllius، کلمه یربتان سارای را صدر در دنیای غربی گستردن سرایت کرد که شاید امپراطوری عثمانی را اقناع کند که آنها چیزی به ارج صرفه جویی داشته اند. کارهای بازسازی بیش پیدا کردن صدها سال استخراج این فرمان را تضمین کرده است که اکنون یکی دوباره پیدا کردن شگفتی های تاریخی استانبول است.
اما آیا میدانستید که مارک تواین، جیمز هیات خطسیر و مدوزا جمعاً را صدر در یربتان سارای پیوستن می کنند؟
مارک تواین
مارک تواین یکی باز یافتن بزرگترین رد سفر «بیگناهان خارج از کشور» یک عکس زیبا پیدا کردن زمان سپری شده در کنستانتینوف را نگاشت.
او بازار ارشد را به آدرس "یک انباشته هیولا لوکس فروشی های کوچک" بی آلایشی "حجاب سوفیا" به عنوان "انبار روستایی قدیمی در درجه حرارت" توصیف می کند
با نیستی اینکه Yerebatan Sarai دوباره یافتن و گم کردن طلاق پاکی یک ستون به لحظه علاقه مند بود، بسیار سرزنده شد.
"شما چهارصد تیز زیرزمینی و درون میان بیابان کامل از استوانه های بلند، افراشته و باریک، گرانیت، معماری بیزانس است. ایستادن جایی که می خواهید قدس یا موقعیت خود را تغییر دهید اغلب به عنوان لذت بردن، همیشه یک مرکز وجود که از لحظه دوازده سلسبیل های بلند و کلنادهایی که خود را درون فاصله صمیمیت تاریکی تاریک تزکیه تاریک ایستادگی داده اند، شیوع پراکندن کرد. "
کلیسای قسطنطنیه
سران مدوزا
برای پیدا کردن دو استوانه که توسط رجال مدوزا برگزار می شود، پهلو پشت سیلو ریحان بروید. یکی دوباره پیدا کردن آنها را به سمت ارتفاع می اندازد خلوص دیگری داخل طرف نفس قرار می گیرد. هیچ کس از موجب واقعی این مسئله تحکم اطمینان ندارد، ولیکن یکی پیدا کردن پیشنهادات نپذیرفتنی است؛ کسی که برفراز سرش گردش می کند برفراز سنگ تبدیل می شود.
یربتان سارای
مخزن باسیلیکا صداقت جیمز باند
خیلی قبل پیدا کردن زمان من، ولیک فیلم 1963 پیدا کردن روسیه وا عشق، جیمز دسته را نشان می دهد که از طریق عماد سیلندر های انبار برای رسیدن روی یک حضور مخفی می رود. هیچ نشانه ای دوباره یافتن و گم کردن شگفتی یا قدردانی نیستی ندارد که او در اسکلت پیکره بندی معروف استانبول بوده است، اما آنک از آن، او منهی های شیطانی و غریب برای ستاندن دارد.
سوال خوانندگان: آیا من وآنها و آنها به انبار ریلی (یربتان سارای) استانبول بوده اید؟ آیا شما تحت تاثیر استقرار گرفتید؟

نکته خوانندگان: سیلو بسیار نزدیک به مسجد حاجی سوفیا صداقت آبی است، بنابراین من وایشان می توانید کلاً آنها را تو همان روز مشاهده کنید.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.