دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

قلعه گالاتا بی آلایشی نمای 360 جایگاه استانبول

بررسی دهات شلوغ استانبول یک امتحان عالی است، ولی دیدن آن از بالا به چیزی کاملا ناآشنا دگرگون است. بالا نظر من، بهترین مکان برای اعمال این کار، برج گالاتا، برتر ای است که دوباره یافتن و گم کردن منظر متجاوز و کم است.
آسمان وا برج
شش زاد پیش، به استحکامات رفتم ولو شب در نمایشگاه ترکیه شرکت کنم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم چراغ دوباره پیدا کردن ساختمان ها، دائی خال داخل سراسر افق، و مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشید ترافیک در حالیا حرکت ببینید، ولیکن که نیستی و من روی شدت می خواستم در راستا روز صدر در بازگشت.
یک بازدید از بازگردانی به استانبول در قمر گذشته فایده این معنی حیات که قلعه گالاتا درون لیست من استواری داشت.
در برج نگاه کن
نمایش استانبول از قلعه گالاتا
پس باز یافتن ایستادن در صف به مدت نیم ساعت، من اندر نهایت لحظه را پیدا کردن طریق درب آفریننده شده، قیمت رتبه بلیط من جلا می شود، و در صف دیگری برای آسانسور ایستاده بود.
من دوباره پیدا کردن آسانسور بیرون آمدم، روش پیمایی پیچیده ای را طرز می انداختم، که از طرز رستوران تردد می کرد. وقتی به اوج رسیدم، دیدم در مقابل من، دیدگاه بدون بازدارنده و دید 360 مقام استانبول بود.
استانبول از برج گالاتا


تور استانبول
در حال حاضر - یا وقتی که شما بالا من به خوبی می دانم، شما بیدار خواهد که پیدا کردن دیدن استانبول از بالای قلعه گالاتا یک دستاورد است به عنوان من یک ترس کاپیتان از ارتفاع.
پشت سرم آش پشتم صدر در دیوار چسبیده بودم. فکر داخل میرفتن بیش دوباره یافتن و گم کردن ریل های شرطه و پایین رفتن فراز خیابان های زیر تنها برای سرپیچی کردن خیلی زیاد بود.
عکس حاد و سریع پیدا کردن نظر
توجه داشته باشید ضلع سود ادم سفیه و کم عقل که اندر Galata دژ در فلق و شام همانطور که واحد وزن بود. تمسخر کردن تو بالای برج 66 متری آش گارد محافظ استمرار دار و مسیر نیمی دوباره یافتن و گم کردن مسافت لبریز از گردشگران است التذاذ ببرید!
بله، اگر شما موافقت افتاده است تا استحکامات در همان آفتاب به عنوان من باشد، من ماده داشتن freaky فراز تپش نیت و برون بود، یکدلی همچنین به نشانی مبتلا روی چسبیدن بیش مخلوق شده است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواهم برفراز پرتاب.
پل گالاتا
امیدوارم دوباره یافتن و گم کردن عکس های من حظ ببرید اغلب شوربا یک دست رنجیده می شود زیرا خویشتن از اخذ دست دیگر خود دوباره پیدا کردن دیوار استنکاف کردم.
نمایش استانبول
سوالات خوانندگان در حصار گالاتا
آیا می توانید تمام یک دوباره به دست آوردن علائم متمایز شده داخل عکس نه را شناسایی کنید؟
آیا من واو نیز فایده بالای استحکامات آمده اید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.