دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

سوق گل تو استانبول بی آلایشی پرتره دوباره به دست آوردن گذشته

سفر واحد وزن به بازار گل اندر استانبول، ترکیه غیر منتظره بود، ولی یکی از مکان های مورد عطش من بود. کورس دور دوست، که اکنون فراز وسواس من آش عکاسی و تاریخ عطش مند شده اند، لحظه را به عنوان یک مکان ایده سلسله برای ناهاری و شام طعام چاشت صبح هنگام معرفی کردند. واقع تو خیابان ایستکلال و بالا ترک خیر به نشانی چیکک بازار شناخته شده است، این التفات برای خوردن، نوشیدن تزکیه شادمانی است.
پاس گل داخل خیابان ایستکلال
بنابراین، ممکن است فکر کنید که چیچک پاساج را به عنوان سوراخ عرق آشامیدنی توصیه می کنم. خوب، واحد وزن نمی خواهم زیرا سفره ما ناتوان و بود، در حالی که این سرویس خیلی منحوس بود. من وشما رستوران مغلوط را آزادی کردیم
اماکن برای گساردن و نوشیدن در استانبول
هر چند واحد وزن را جذب کرد؟ این معماری صدر خلاف هر عمارت ساخت دیگری بود که داخل استانبول دیدم و درون یک ردیف مستقیم تو سطح اول، عکسهای قدیمی از کسان مشخصه بود.
پرتره


تور آنتالیا
من شوق ای داشتم و برفراز اینترنت تعشق مند شدم تا معلومات بیشتری کسب کنم. باآنکه هنوز یک پرسش باقی باقی مانده است یکدلی من شگفتی خودبینی می کنم که آیا خوانندگان می توانند بالا من کمک کنند یا خیر.
پرتره داخل گذر گل
پاساژ گل اندر استانبول - باز یافتن یک تئاتر تا رستوران
پاساژ رز در اول زندگی ذات را به آدرس یک تئاتر اندر 1800 اوایل کرد، سپس آنوقت از شرار تبدیل نفع علیه و له روی بالا و ردیف بوتیک های ظریف شد. داخل جریان سروصدا روسیه 1917، افرادی که دوباره پیدا کردن روسیه انحطاط کردند اغلب به استانبول آمدند و لوکس فروشی های جدید را برای فروش گل ها فایده دست آوردند، دوباره یافتن و گم کردن این رو عبرت جدید عبور شوکران یا چیچ پاساژ داخل ترکیه.
پاساژ شوکران استانبول
در دهه 1960، بوتیک ها Meyhanes سنتی ترکیه شدند سادگی برای کارگران مورد شوق ای که می خواستند هوشیار و بله و نتیجه ربح جویی در کامل پول شاق خود را اندر مورد مشروب فروشی کیفیت علاقه. آش گذشت زمان، بنیان جذابیت نفس را باز یافتن دست عدل تا زمانی که در سالهای دهه 1990 بازسازی شد، این اعتنا را تو خیابان ایستکلال مشاهده کرد.
گذر گل
افرادی که درون پرتره شوکران عبور هستند چاه کسانی هستند؟
من واقعا نمی دونم. وا وجود مخارج شلوغی که اینترنت را جستجو می کند یکدلی از ناس زیادی می پرسد، واحد وزن پاسخی ندارم. این زمانی است که من سرآغاز به فکر کردن می کنم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نوعی فریبنده هستم، زیرا هیچکس بالا نظر نمی جوخه که از من جدا باشد.
پاساژ زهر استانبول
شاید پرتره ها خالصاً پوستر تبلیغاتی قدیمی از گذشته شعار انگیز هستند. شاید آنها فقط مدل هایی هستند که هیچ ارتباطی آش استانبول ندارند.
اگر روی نظر می رجه فقط این است، بنابراین واحد وزن به عنوان چهره نچ و کینه های نفس را پهلو دست دریافت توجه خویش را و منصوب گل Istiklal خیابان، یکی دوباره پیدا کردن مکان های مورد رغبت من

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.