دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

جسر گالاتا: محل برگزاری جشنواره

برای هزاران نفر از بشر هر ساله که به عمارت قابل التفات استانبول میروند، اولین پرسش که اکثراً در قوه ذاکره آنهاست
"مکان های پیوستگی افتاده برای رفتن ضلع سود کجا هستند؟"
این صلح عامیانه همواره در جلو یاد من است، واقعی اساسی نیست که تو ترکیه گشت کنم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواهم بدانم که دد دیو محلی بیچاره می شوند. من می خواهم یک فضای نفوس شورش و اصطبل جنب و جامه جنگ را ببینم که بینش خوبی را پهلو جایی که من هستم می بینم. می خواهم بدانم که مکان هایی که اندر زندگی دد دیو قابل عنایت هستند
هنگامی که صدر در استانبول می آید، پاسخ به این پرسش بیشتر از احیانا یکی دوباره پیدا کردن دو انتخاب است.


تور استانبول
مردم فایده شما می گویند که روی خیابان Istiklal بروید که یک خیابان اجتماع از دکان ها، کاباره ها، کافه نه و عمارت ساخت های تاریخی است. این کاملا امکان دارد که بیش از یک روز برای کاوش اندر این خیابان و طولانی مناطق دمدمی مزاجی، پهلو خیابان های خیابان برسد. چنانچه هر متد تظاهراتی که در استانبول پیوستگی می افتد هستی و عدم دارد، احیانا از این مسیر سرآغاز خواهد شد.
پاسخ دوم Galata Bridge که دوباره به دست آوردن شاخ طلایی تردد می کند.
شخصا، من پل گالاتا را مالوف دارم
شما می توانید پل اسمی را تو بسیاری دوباره به دست آوردن عکس ها باز یافتن مجلات مسافرتی بینایی دیدار کنید، مات ماهیگیر که میله های خویش را روی وقت حسن قرار می دهند. یکی دوباره به دست آوردن پل های متعدد داخل شاخ طلایی، دارای یک تاریخ رنگارنگ است، پنج بار در پنج مکان نوع به نوع و همگون بازسازی شده است.
ماهیگیران پل گالاتا
داستان های متعددی دوباره به دست آوردن جمله کتاب مارک تواین «بیگانگان اندر خارج باز یافتن کشور»، تاریخ آن به آدرس یک تماس بین دو بیابانگردی و شهرنشینی متفاوت مطرح می شود. به بابل به بر آسیا نگرش تفرج کنید یا روی سمت مشرق به آغوش اروپا سیاحت کنید و نفع علیه و له روی بالا و یاد داشته باشید که این آمدوشد به عمارت قدیمی قسطنطنیه بود.
پل قدیمی گالاتا
پس چرا من مداخله Galata Bridge وسواس دارم؟
به سادگی، فایده دلیل وقت حسن است که vibes اعتیاد آور قدس آنها پهلو شما یادآوری می کنند که شما داخل یکی دوباره به دست آوردن بزرگترین شهرهای جهان ایستاده است. این مکان شلوغ و لبریز از ترافیک است و نفر ابوالبشر و جانور در بعد طبیعت کسب قدس کار نفس را. هیچ کس باخبر شما روی جسر نخواهد شد شما روی راحتی می توانید زندگی روزانه ترکیه را در استانبول ترکیب کنید. این مرکز غصن شاخابه پیشانی طلایی است.
رستوران های شناور پل گالاتا
هفت دلیل که من مانوس دارم خدک گالاتا
یکی: ماهیگیران کاملا دوستانه هستند. شاید آنها برای گردشگران دوربین خیر را پهلو چهره هایشان بکشند. مردان درون روز صفا روز، تو باران و درون خورشید ایستاده اند. جمیع چند برفراز زودی ندرتاً آنها ماهی را داخل هوا پرگره می کنند صداقت پرندگان را در کنار بنده می گیرند حتی قبل دوباره به دست آوردن اینکه فایده زمین برسند، ماهی را بگیرند. تماشای ماهیگیران ضلع سود خودی خود التذاذ بخش است و فراز راحتی میتواند ساعتهای زیادی را صدر در خود کشش کند.
مردم محلی گالاتا
دو: جسر گالاتا جایی است که انسان محلی به راس می برند. آنها غذای کم ارزش می خورند، لول های ارومی را سیگار می کشند، کشتی ها را می گیرند تزکیه روزی آش خانواده هایشان حظ می برند. برای من، این یک مهلت عالی برای امتحان زندگی واقعی ترکیه تو یک عمارت بزرگ است. واحد وزن هیچ اضافی افزایش نمی کنم فقط برای اینکه خویشتن یک توریست هستم. چیزی که می بینم چیزی است که خود دریافت می کنم.
فروشنده خیابان
سه: فراوانی مواد غذایی خیابانی بامزه و رخیص ترکیه باز یافتن ذرت گرم بر روی کباب حتا ساندویچ ماهی 5 لیتر هستی و عدم دارد. مهمانخانه های پنج ستاره را فراموش کرده اید، زیرا غذای فروخته شده در گرداگرد پل فقط به اندازه یک پاس غذای عالی است. اگر غذای خیابانی ایده شما باز یافتن غذاهای عالی نیست؛ کاباره های زیر قنطره خدمت کالا اقسام ظروف پیدا کردن جمله کارشناسی ماهی های ابتکاری گرفته شده داخل روز است.
رستوران Galata پل
چهار: من منتظر سیگار کشیدن یک لوله آژنگ خورده هستم پاکی یک لیوان ماء مایع شیره سرد نیکو و می خورم. بار های زیر خدک محل مفت برای ادا این کار هستند. من تنها بخند
پنج: خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم باز یافتن طریق ستاندن کشتی های کشتی اندر اینجا بخشی دوباره به دست آوردن شاخ طلایی بوفوروس را منحصراً برای 12 لیار ببرم.
قایق های فری گالاتا پل
شش: جسر نزدیک نفع علیه و له روی بالا و سایت های دیگر است، برای دیدن آشنا برج Galata اندر یک مادر و بازار ادویه دوباره به دست آوردن سوی دیگر. ستاره این است که چنانچه شما در حوالی استانبول راه پیمایی و گذر ردشدن کنید، درون یک زمان پاکی یا دیگر پیدا کردن پل گذار می کنید.
هفت: خدک به آدرس مکان نازل و گران برای کاباره و دوباره گویی به محل ها دیگر که پیدا کردن شاخ طلایی قرین اسکندر قدس اوراکوی می آید، خدمت می کند. کشتی های فراری از والد و ام پل بالا مکان های رنگ ها رنگارنگ می روش و پروگرام های یومیه زمانی که من فراز استانبول مقفل و باز محدود می گردم، همه داخل پل آغاز خواهند شد.
فری خدمات استانبول
شاید روزی، متردد من آش پل، تا هر دم که دوباره به دست آوردن استانبول بازدید می کنم، سرگردان آبدیده می شوم، من پهلو راحتی می روم تا پهلو تکان واگذاشتن پرتوی های اعتیاد آور که آن را تسلط کرده اند، برگردم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.