دکتر شو

دکتر خود شوید

دکتر شو

دکتر خود شوید

کلات دلمابچه: آخرین تاریخ های تاریخی امپراتوری عثمانی

از همگی سایت هایی که اندر استانبول دیدن می کنند، جذاب ترین صمیمیت مهمترین کاخ دلمابچه است. مسکن به شش سلطان کامل امپراتوری عثمانی اقاله شده؛ آن را مدال می دهد کلاً چیز پابرجا است و لغزش در وضع جنبه حکومت خود و حکومت برای بیش دوباره یافتن و گم کردن 600 دوازده ماه) است. داخل حالی که داخل معماری و داستان های تاریخی سرزمین های فتحشده، به راحتی می توانستم دلگرم باشم، باید بدانم که آیا تمام حاکم، بی مانند یا قبیله سزاوار زندگی اندر چنین برزن های لوکس و دارا بی چیز است.
قصر دلمابچه بین سالهای 1843 سادگی 1856 مخلوق شد، تو زمانی که زندگی برای فرید معمولی اندر استانبول یا بقیه امپراتوری عثمانی، آسان و یا قرار ثبات بود.
چگونه مردم استانبول عاطفه حس کردند که کاخ دلمابچه در نهایت با 285 اتاق، 44 سالن، 68 کابینه و 6 گرمابه ترکی مخلوق شد؟


تور استانبول
آیا آنها می دانستند که 14 قامت طلا برای تزئین آشکوب در اسباب های طلایی کاربرد می شود؟
پله ها صمیمیت سقف
آیا آنها خودپسندی می کردند که چقدر بها برای نسب در بلورهای سره برای طرز پله اصلی مخارج شده است؟
آیا آنها دریافتن ناراحتی کردند وقتی 131 اثاثیه ابریشم تحفه ساز اجازه دادند که در شهر مجاور Hereke ساخته شود؟
لوستر کریستال
همانطور که هرگاه این کافی نبود، ملکه ویکتوریا انگلستان نیز تصمیم گرفت که دارایی خود را شوربا ارسال یک لوستر کریستال به نشانی یک اقامت آرم دهد. این چراغ بزرگترین در عالم است و مشتمل 750 لامپ است یکدلی وزن متعلق 4 جثه است. تسار روسیه ایفاد فرش عربی پوشیده قدس دیگر رهبران کرانه ها و انفس هدایای و بی ارج را برای تکمیل سیر کلی ارائه دادند.
باغ کاخ دلمابچه
پس دوباره پیدا کردن سفر فراز کاخ دلمابچه صفا دیدن لوکس طراز اول و عجیب صداقت غریب که آخرین سلطنتی امپراتوری عثمانی در لحظه زندگی می کردند، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو احساس ایده آل و پشیمانی در این واقعیت است که امپراتوری آنها داخل سال 1923 حک شده و نقض دروغ گفتن شد، داخل حالی که آخرین حاکم پیدا کردن استانبول صمیمیت ترکیه تبعید شد سرش را شرم زده کند
اتاق پذیرش
کاخ دالمباخچه هارم
مادران، همسران صداقت همجنسگرایان داخل بخش حرم درون پشت کاخ دولماباچس تثبیت داشتند. استماع به راهنمایی های رسمی که اجرا می دهند و پهلو شما اذن می دهد به وثوق داشته باشید که زندگی در حرمسرا بسیار بی حاصل و ممتلی از روزهای بی نشاط از کمیته های شلال و پریدن موهای یکدیگر است. با این حال، کتابهایی که در دم زمان درون کاخ دلمابچه خلوص استانبول کیفیت تحقیق جایگیری گرفته اند، برفراز شما یک شعر دیگر دوباره پیدا کردن بردگی ها، رشک و قدر بسیار بالایی از سریر را امیدوار می کنند.
هارم
Selamlik برای مردان
واقع داخل جلوی کاخ دولماباچس، سلاملیک است که چهارم جواد و ملاحظه کار رسمی در استانبول بود. بیشتر بخش اثردار و سپس بخش هارم، این است که در آن ثروت بی آلایشی لوکس واقعا نمایش داده می شود. دیوارها آش نقاشی های باستانی در الحال سرازیری هستند صفا سالن ها شوربا مورب آسان و مبلمان عتیقه سرشار می شوند. ملاحظه این جزء واقعا این واقعیت را که روزهای واپسین و ابتدا امپراطوری عثمانی سرشار از نیاز و قناعت و آزمودنی بود و نیاز به علامت دادن اهمیت ذات برای دیدار پیدا کردن رهبران کشورهای دیگر را شکل پذیری حقیقت بخشید.
ورود فایده سلاملیک
مرگبار آتاتورک
هنگامی که امپراتوری عثمانی نقصان خفت کرد، کاخ دولماباچس توسط نوبت جدید مورد مصرف قرار گرفت. بنیانگذار این شانس جدید و داخل واقع، جمهوری ترکیه مصطفی کمال آتاتورک بود. او در سال 1938 تو یک سرا خواب صرح کشته شد. مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده ترین شکل منزل خواب که او درگذشت، سادگی نزاکت مال است. او می توانست سرا های بزرگ تر و شادتری را تفویض اجازه تصرف کند، منتها او اختیار کرد که وابستگی به بقیه خیلی پایه است.
آیا او نیز در مورد لوکس های استثنایی ای نیستی که حاکمان عثمانی غلام خود غرق آن بودند؟
مرگ آتاتورک
عکس ها روا نیستند
شما مشروع و حرام بوریا به گرفتن عکس در در کاخ، که بسیار خجالت آور است، به نشانی آن جای ها نواحی چشمگیر ترین است. پهلو نظر من، کلات دلمابچه ضروری است هم ببینید آیا شما داخل استانبول هستید یا نه. پهلو همین دلیل من عکس ها را از جاهای دیگر دستیابی کرده اب و اندر صورت لزوم شرف داده ام. ایشان همچنین می توانید این سایت را برای یک تبرزین 3D قابل رعایت از حجره ها، تالار ها و سرا خواب اندرونی و سلاملیک بررسی کنید.
کاخ دلمابچه - تبرزین مجازی 3D
استانبول - کاخ دولماباچس
راهنمایی های گردشگری دلمابچه سادگی ساعتهای افتتاحیه
شما مجاز پهلو سفر به درون مناطق نفس را ندارید. من وتو باید استراحت کنید تا نفع علیه و له روی بالا و یکی دوباره پیدا کردن تورهای طرح ریزی شده بپیوندید که سواسوا برای هارم تزکیه سلاملیک کار می کنند. راهنماهای تور به آشکاری وحشتناک اندر مشاغل خود هستند بی آلایشی باید منفصل تخلیه و ادخال شوند. برای قدردانی دوباره یافتن و گم کردن کاخ، پیش از رفتن به کاخ، پیشینه ای دوباره یافتن و گم کردن پیشینه تاریخی یکدلی آخرین روزهای امپراتوری عثمانی را پیشنهاد می کنم. بلیط ها ارزان نیست، اما قیمت حین ها، 20 لیتر برای بت خانه و 20 لیلا برای سلمیک است. ساعات کاری برای کاخ دلمابچه قاطبه روز دوباره یافتن و گم کردن ساعت 8 صبح تا 4 آنک از ظهر فراز جز دوشنبه خلوص پنج شنبه ها است.
قصر دلمابچه اندر استانبول
سوال خوانندگان: کاخ دلمابچه یکی باز یافتن دارایی های معزز بوقلمون است و گر شما درون استانبول باشید بلاشک باید بازدید کنید. آیا شما درون کاخ بوده اید صمیمیت آیا من وتو نیز برای بازدید نفس را توصیه می کنید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.